die rat had gedreigt dat als zijn verjaardag werd verstiert hij terror zou uitvoeren tot 22 mei en hij zou compleet flippen , bij een ander mag het wel bij hem niet dus ik hoop op een hele dag vol terrorquote:
je ziet duidelijk het verschil bij Palma en terecht ookquote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef beequeen het volgende:
José tegen Joris: Een maand blijf je hè?
Ze is duidelijk in haar nopjes met Joris. Begrijpelijk natuurlijk.
Oh heerlijk, zijn kindertaart recht in zijn smoel schjmijten. De kaarsjes op Amanda's harses en dan proberen uit te blazen maar helaas, te laat. Pruik in de hens.quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef rooie3 het volgende:
Nou ben klaar voor de terror vandaag.Maar dat zal wel tegenvallen,want het is natuurlijk het feestje van rat.
4 personen 1 uur dacht ik. Maar kan ook dat er voor Brian een uitzondering gemaakt wordt natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoelang komt de visite op een verjaardag 2 uurtjes???
1 uurtje....quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoelang komt de visite op een verjaardag 2 uurtjes???
dank je...quote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die rat had gedreigt dat als zijn verjaardag werd verstiert hij terror zou uitvoeren tot 22 mei en hij zou compleet flippen , bij een ander mag het wel bij hem niet dus ik hoop op een hele dag vol terror
Wel nog even het script dat Claire normaal vraagt aan Amanda dat ze liever niet heeft dat die meegaat waarop ze 'is goed schatje' antwoordt.quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef rooie3 het volgende:
Nou ben klaar voor de terror vandaag.Maar dat zal wel tegenvallen,want het is natuurlijk het feestje van rat.
goodmeurning.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Weet die muts nu al dat ze niet meemag met Claire om een trouwjurk uit te zoeken, ik kan dat nergens vinden?
Jaap zal zijn eigen wel even rustig moeten houden,dus komt de regie mooi uit.quote:Op maandag 14 april 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zijn kindertaart recht in zijn smoel schjmijten. De kaarsjes op Amanda's harses en dan proberen uit te blazen maar helaas, te laat. Pruik in de hens.
Maar dat mag vast niet.
nog beterquote:
Aha, thanx. Zal toch wel tegenvallen, zomaar een uitje door heur neus geboord en dat allemaal dankzij papa Ron.quote:Op maandag 14 april 2008 09:22 schreef Desii het volgende:
goodmeurning.
noppe voor zover ik weet nog niet......
eerlijk gezegd denk ik dat ze het wel weet, maar niet der volledige, vrijwillige medewerking aan dit script verleend
Jorissss1 hele maand..... was't maar waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |