D'r zijn hier al jaren genoeg ? Dortmund ? sjaals in omloop -> "Scheiss ajax"quote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de shirts verwachten?
Mocht het op een arbitragezaak uitdraaien of andere vieze spelletjes, dan mag Meeuwis wat mij betreft wegrotten in Kerkrade.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:39 schreef DarkShine het volgende:
Jullie hebben geleerd van de Amsterdamse spelletjes en hebben Laros ff flink wat in het vooruitzicht gesteld?
Of Meeuwis heeft het aan de stok met Atteveld en heeft Laros te kennen gegeven dat hij weg wil bij Roda.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:39 schreef DarkShine het volgende:
Jullie hebben geleerd van de Amsterdamse spelletjes en hebben Laros ff flink wat in het vooruitzicht gesteld?
Toen Feijenoord afgelopen winter 4/5 mil bood, en Roda het afwees, gooide Laros ook al voorzichtig olie op het vuur. Dat die dit smerig spelletje in aanloop naar de bekerfinale speeltquote:Op woensdag 16 april 2008 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Meeuwis heeft het aan de stok met Atteveld en heeft Laros te kennen gegeven dat hij weg wil bij Roda.
Hmm dacht Laros, bij Groningen zoeken ze nog iemand om Lindgren op te volgen, even een belletje met Nijland maken om te kijken of er interesse is.
Suarez en Silva hadden intern geen ruzie met iemand bij de FC hoor.
Maar goed, ik snap je frustratie..
En het is nu ook niet echt een grote sportieve vooruitgang...quote:Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef MaxPower het volgende:
ik kan me toch niet voorstellen dat Meeuwis bij Groningen enorm veel meer gaat verdienen dan bij Roda, dus de vergelijking met SSL gaat niet helemaal op vind ik. Wel een vreemde gang van zaken, dat wel.
arbitragezaak is sowieso kansloos, want ook sportief gezien is FC Groningen geen substantiele vooruitgang op Roda. Financieel ongetwijfeld ook niet. En een relatiebreuk is niet voldoende om zomaar te mogen vertrekken. Nee, gewoon de buidel trekken Nijland, niet meegaan in een smerig spelletje.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef MaxPower het volgende:
ik kan me toch niet voorstellen dat Meeuwis bij Groningen enorm veel meer gaat verdienen dan bij Roda, dus de vergelijking met SSL gaat niet helemaal op vind ik. Wel een vreemde gang van zaken, dat wel.
Dat Laros dit allemaal de media in helpt vind ik ook maar niets hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen Feijenoord afgelopen winter 4/5 mil bood, en Roda het afwees, gooide Laros ook al voorzichtig olie op het vuur. Dat die dit smerig spelletje in aanloop naar de bekerfinale speelt
quote:KNVB verwacht geen puntenaftrek voor FC Groningen
GRONINGEN - FC Groningen zal voor de chaos in de Euroborg van afgelopen zondag hoogstwaarschijnlijk niet gestraft worden middels puntenaftrek. Dit zegt de KNVB.
Dit zou betekenen dat de straf geen gevolgen heeft voor de start van de play-offs. FC Groningen is hier blij mee, maar zegt dat de club zich nog wel moet verantwoorden voor de gebeurtenissen. Binnen veertien dagen moet op papier staan wat er allemaal is gebeurd en de aanklager betaald voetbal doet dan een schikkingsvoorstel. Als FC Groningen het daar niet mee eens is, kan de club in beroep gaan bij de tuchtcommissie van de KNVB.
Directeur Nijland van FC Groningen benadrukt dat de FC zich nu helemaal niets meer kan veroorloven en hij verzoekt supporters om zich woensdagavond, tijdens de wedstrijd tegen Ajax, voorbeeldig te gedragen.
RTVNOORD
voetbalquote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eigenlijk spelen?
Gewoon buidel trekken? Je werkt zeker bij de overheid Prosacquote:Op woensdag 16 april 2008 10:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
arbitragezaak is sowieso kansloos, want ook sportief gezien is FC Groningen geen substantiele vooruitgang op Roda. Financieel ongetwijfeld ook niet. En een relatiebreuk is niet voldoende om zomaar te mogen vertrekken. Nee, gewoon de buidel trekken Nijland, niet meegaan in een smerig spelletje.
quote:
quote:
jup en als gedetacheerde maak ik al het geld op.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Gewoon buidel trekken? Je werkt zeker bij de overheid Prosac
vooruit, ik denk dat de uitslag ergens tussen 4-1 en 0-6 zal liggen. Geen peil op te trekken helaas.quote:
enfin, dat was in onze superperiode natuurlijk.quote:FC Groningen gaat tegen Ajax voor fraai drieluik
Bij een overwinning op Ajax zet FC Groningen woensdagavond een fraai rijtje neer. De formatie van trainer Ron Jans heeft dan de thuiswedstrijden tegen de traditionale top-drie dit seizoen winnend afgesloten. Heerenveen kreeg dat in het seizoen 2003-2004 als laatste voor elkaar.
FC Groningen was op 25 november te sterk voor Feyenoord (3-2). Ook PSV moest op 26 december het onderspit delven (2-1). In beide wedstrijden scoorde Marcus Berg de winnende treffer. De Zweed, die tegen Ajax op de bank start, is sowieso op dreef tegen de Nederlandse topclubs. Hij scoorde deze voetbaljaargang al zes keer in duels met Ajax, PSV en Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |