Preciesquote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Doorgaans werken mensen 5 dagen per week. Je bestelt zo'n enorme doos via Internet, met het gevolg dat je op zaterdagochtend als een gek naar het Postkantoor moet om je pakket op te halen. Omdat je niet thuis bent op moment van bezorgen. En dan sta je nog eeuwen in de rij ook, bij dat postkantoor. Ammereet, als ik iets koop wil ik het meteen hebben.
Ja ik ga niet spitten naar een topic van een jaar geleden, maar ik weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 14 april 2008 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen ,
Kuukske , kut voor je senseo apparaat.. als ik het me goed herinner was er een stukje over (300 ksc geleden) met tutorial en uitleg hoe je de hoeveel heid van de senseo kon aanpassen.
zelfs als je hem even van top tot teen schoonmaakt geeft hij belabberde kopjes?
Allicht, maar dat zie je aan de prijs.quote:Op maandag 14 april 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus in de winkel is gewoon praktischer!
Precies!quote:Op maandag 14 april 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
Precies.
En in de winkel heb je het ook even in je handen, en kun je kijken of het echt is wat je wil. Als je via internet bestelt, moet je, als het toch niet bevalt, weer binnen zeven werkdagen terug naar het postkantoor om het pakket retour te sturen, en weer een keer om een andere op te halen. Dus in de winkel is gewoon praktischer!
Voor sommige artikelen is het wel praktisch. Artikelen die in de brievenbus passen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Internetshoppen ftw
Nouja, je kunt even appeltaart met koffie gaan scoren.quote:Op maandag 14 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Nu bv moet ik terug naar de IKEA, dus irl shoppen is kut.
op het adres van je werk bezorgen is ook geen optiequote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Doorgaans werken mensen 5 dagen per week. Je bestelt zo'n enorme doos via Internet, met het gevolg dat je op zaterdagochtend als een gek naar het Postkantoor moet om je pakket op te halen. Omdat je niet thuis bent op moment van bezorgen. En dan sta je nog eeuwen in de rij ook, bij dat postkantoor. Ammereet, als ik iets koop wil ik het meteen hebben.
Senseo goede koffiequote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op het adres van je werk bezorgen is ook geen optie![]()
zie al voor me heb je die gigantische doos bij je, en iedereen denken HA eindelijk goeie koffie
Idemquote:Op maandag 14 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Oh, er is hier toch altijd wel iemand thuis. Of ik laat het bezorgen op mijn werk.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Man, ik laat alles bestellen. Nu dan parttimen, dus eindelijk kan het ook naar mijn huisadres
Daarvoor moest de receptie mij weer bellen: hoi, pakketje voor je, wil je even tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |