abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick maandag 21 april 2008 @ 18:25:43 #201
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58207184
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:55 schreef Sequencial het volgende:

[..]

[..]

Het zal toch niet...
zou zo maar kunnen idd
lolwut
pi_58207260
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:55 schreef Sequencial het volgende:

[..]

[..]

Het zal toch niet...
Nope niet die ik bedoelde.
pi_58207558
Ik zoek een nummer dat in de loop van de middag, rond 17 uur, op Fresh FM was.
Het is een nummer dat ik al eens eerder op Fresh/Slam FM gehoord had. Google vindt niks maar volgens mij ging de tekst ongeveer zo:
'If you don't do it, nothing (of no one) 's gonna change the world'
'yeah (.......)'

Er zat een heel zware bass in, genre is uiteraard trance. Iemand?
pi_58210471
Iemand die weet hoe dit nummer heet? bedankt
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  maandag 21 april 2008 @ 21:00:24 #205
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58211055
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? bedankt

shake & pop

artiest is me ff ontschoten! edit: Green velvet
pi_58211163
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef RSie het volgende:

[..]

shake & pop

artiest is me ff ontschoten! edit: Green velvet
Ah top.
Artiest is Green Velvet verschillende remixen zijn er van gemaakt.
Was zelf al gekomen tot shake & rock, maar dat is een ander nummer
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 april 2008 @ 21:34:23 #207
862 Arcee
Look closer
pi_58211934
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.

Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
1985, zit wel zang in, maar wel een heel bombastisch intro:

En gewoon een topnummer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 21 april 2008 @ 22:33:47 #208
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58213871
hehe,.. nee die is het niet! en zoals ik al aangaf zat er (waarschijnlijk)geen zang in!

maar,.. ik denk dat ik me heb vergist en is het toch gewoon Paolo Conte met het nummer max.

Ik heb net een versie gevonden met weinig zang/gepraat erdoorheen.

en ik al jaren in de veronderstelling dat het absoluut niet paolo was
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 april 2008 @ 22:36:20 #209
862 Arcee
Look closer
pi_58213977
Welk nummer van Paolo Conte dan?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 21 april 2008 @ 22:39:00 #210
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58214069
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Arcee het volgende:
Welk nummer van Paolo Conte dan?
zie edit
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 april 2008 @ 22:41:09 #211
862 Arcee
Look closer
pi_58214145
Max.

Prachtig nummer.

Mooi om de opbouw van het nummer in deze live-versie te zien:

pi_58214819
Hoe heet trouwens dat nummer dat al best een tijdje uit is, dat ze iets zeggen van 'SOS und suéndooo' of iets vergelijkbaars..
  maandag 21 april 2008 @ 23:17:02 #213
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58215064
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet trouwens dat nummer dat al best een tijdje uit is, dat ze iets zeggen van 'SOS und suéndooo' of iets vergelijkbaars..
Niels de Vries - Sueno (Exacto Remix)
Best een tijdje.. Release date: 12 januari 2006
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58217464
Ik ben op zoek naar een nummer van een Brits bandje... maar herinner mij eigenlijk alleen nog maar de clip. Waarin jongens in een kerk zitten met capuchons op en als ze die afdoen zie je een kruisje in het haar geschoren. Dan lopen ze ook nog achter elkaar op hun knieën door het gangpad. De clip eindigt volgens mij dat ze met z'n allen in een bed liggen. Vager krijg je het niet... maar het is het enige dat ik me herinner... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_58217980
Ok ik heb twee heerlijke uitdagingen voor de speurders onder ons:

1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.

EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.

2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
  dinsdag 22 april 2008 @ 06:59:18 #216
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_58218929
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een Brits bandje... maar herinner mij eigenlijk alleen nog maar de clip. Waarin jongens in een kerk zitten met capuchons op en als ze die afdoen zie je een kruisje in het haar geschoren. Dan lopen ze ook nog achter elkaar op hun knieën door het gangpad. De clip eindigt volgens mij dat ze met z'n allen in een bed liggen. Vager krijg je het niet... maar het is het enige dat ik me herinner... .
Housemartins - Caravan of Love
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_58220477
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:

1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.

EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.

2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
2. Nog nooit dat Do you Believe gehoord maar ik zou eens naar Carmina Burana van Orff zoeken.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_58220536
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 06:59 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Housemartins - Caravan of Love
Dat is 'm! Dankjewel.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:44:26 #219
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58221742
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:

kan je dat stukje niet online zetten?

Klinkt als iets van Enigma of andere Celtic myst achtige muziek als ik je stukje zo lees!
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 11:51:36 #220
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_58223189
Kan iemand hier iets mee?

(wie heeft er info over de band) Metro
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_58225137
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef RSie het volgende:

[..]

kan je dat stukje niet online zetten?

Klinkt als iets van Enigma of andere Celtic myst achtige muziek als ik je stukje zo lees!
Zowel Enigma, Celtic Myst als Carmina Burana heb ik allen. Ben namelijk sowieso weg van dit genre. De sampletjes zouden ook nog weleens niet in bekende nummers gebruikt kunnen zijn, maar gewoon speciaal voor het nummer opgenomen. Alhoewel ik er van één bijna zeker weet dat die vaker is gebruikt. Ik zal eens kijken of ik hem online kan vinden en anders gooien.

Iig bedankt voor het meedenken!
pi_58228264
Hey allemaal!

Ik zoek het nummer uit het volgende geluidsfragment:

http://www.megaupload.com/nl/?d=QPT2ETFB

Echte lyrics zijn er namelijk niet. Alvast bedankt!

Ltr, Klaas de Lion
Bamchi bamchi bambo, a tjiki tjiki tjiki tjiki tjika taaaaa
pi_58228508
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!

Ltr, Klaas de Lion
Ik heb echt geen idee welk nummer je zoekt, maar ik heb me in ieder geval rot gelachen om je geluidsfragment!

Groeten,
Bor de Wolf.
pi_58230574
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!

Ltr, Klaas de Lion

Deze Braziliaanse klasieker misschien?
Carrapicho - Tic Tici Ta
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:34:06 #225
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_58231044
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.

Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
Paolo Conte had een hit met Max, wat in de buurt komt is Tanita Tikaram met Twist In My Sobriety.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')