shake & popquote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? bedankt
Ah top.quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef RSie het volgende:
[..]
shake & pop
artiest is me ff ontschoten! edit: Green velvet![]()
1985, zit wel zang in, maar wel een heel bombastisch intro:quote:Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.
Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
Niels de Vries - Sueno (Exacto Remix)quote:Op maandag 21 april 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet trouwens dat nummer dat al best een tijdje uit is, dat ze iets zeggen van 'SOS und suéndooo' of iets vergelijkbaars..
Housemartins - Caravan of Lovequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een Brits bandje... maar herinner mij eigenlijk alleen nog maar de clip. Waarin jongens in een kerk zitten met capuchons op en als ze die afdoen zie je een kruisje in het haar geschoren. Dan lopen ze ook nog achter elkaar op hun knieën door het gangpad. De clip eindigt volgens mij dat ze met z'n allen in een bed liggen. Vager krijg je het niet... maar het is het enige dat ik me herinner....
2. Nog nooit dat Do you Believe gehoord maar ik zou eens naar Carmina Burana van Orff zoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:
Ok ik heb twee heerlijke uitdagingen voor de speurders onder ons:
1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.
EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.
2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
kan je dat stukje niet online zetten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:
Ok ik heb twee heerlijke uitdagingen voor de speurders onder ons:
1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.
EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.
2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
Zowel Enigma, Celtic Myst als Carmina Burana heb ik allen. Ben namelijk sowieso weg van dit genre. De sampletjes zouden ook nog weleens niet in bekende nummers gebruikt kunnen zijn, maar gewoon speciaal voor het nummer opgenomen. Alhoewel ik er van één bijna zeker weet dat die vaker is gebruikt. Ik zal eens kijken of ik hem online kan vinden en anders gooien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef RSie het volgende:
[..]
kan je dat stukje niet online zetten?
Klinkt als iets van Enigma of andere Celtic myst achtige muziek als ik je stukje zo lees!
Ik heb echt geen idee welk nummer je zoekt, maar ik heb me in ieder geval rot gelachen om je geluidsfragment!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!
Ik zoek het nummer uit het volgende geluidsfragment:
http://www.megaupload.com/nl/?d=QPT2ETFB
Echte lyrics zijn er namelijk niet. Alvast bedankt!
Ltr, Klaas de Lion
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!
Ik zoek het nummer uit het volgende geluidsfragment:
http://www.megaupload.com/nl/?d=QPT2ETFB
Echte lyrics zijn er namelijk niet. Alvast bedankt!
Ltr, Klaas de Lion
Paolo Conte had een hit met Max, wat in de buurt komt is Tanita Tikaram met Twist In My Sobriety.quote:Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.
Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |