Helaas, ook niet. Hij is een stuk rustiger.quote:
nóg rustiger?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Helaas, ook niet. Hij is een stuk rustiger.
Nee sorry, zit verkeerde clipjes aan te klikkenquote:
Mijn laatste poging: "Turn the page" van Bob Seger, of "Your latest trick" van Dire Straits. Heb je echt niet een klein beetje meer informatie?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Nee sorry, zit verkeerde clipjes aan te klikken
Tempo is denk ik goed. Is hem niet.
Bedoel je niet everybody's gotta learn sometimes? Momenteel is er een veel gedraaide versie van Krezip van.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan wel de hele dag zoeken, maar vraag het toch maar even![]()
Ik zoek een nummer, met de tekst 'everybody needs somebody'.....
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Het is meer rock-achtig, en niet zo vrolijk![]()
Hopelijk weet iemand het
quote:Kom dan gaan we met z'n allen discussieren,
heel de rest moet van de baan,
laat het eten nu maar staan.
En we houden de discussie aan de gang,
al is het zeeeeeeeeeven maanden lang.
Deze?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:51 schreef steve-urkel het volgende:
een dance nummer... met heel vaak de tekst:
and we rise
rising
rise...
Ik doe ook ff een gok:quote:Op donderdag 17 april 2008 22:22 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Nee, dit is hem ook niet
Hij valt een beetje in hetzelfde straatje als Baker Street.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn laatste poging: "Turn the page" van Bob Seger, of "Your latest trick" van Dire Straits. Heb je echt niet een klein beetje meer informatie?
quote:
Echt rock is het niet, maar het is alleszins niet vrolijk:quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan wel de hele dag zoeken, maar vraag het toch maar even![]()
Ik zoek een nummer, met de tekst 'everybody needs somebody'.....
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Het is meer rock-achtig, en niet zo vrolijk![]()
Hopelijk weet iemand het
Nog een wilde gok: Avalon (of Dance Away, of iets anders uit die tijd) van Roxy Music?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met daarin een saxofoon. Het is een wat gevoeliger nummer. De zang en saxofoon worden volgens mij steeds afgewisseld. Het is geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Weet iemand ondanks deze wazige omschrijving welk nummer ik bedoel?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:51 schreef jeanpierre1980 het volgende:
Ik ben al heel lang opzoek naar een nummer dat ik laatst tijdens het uitgaan heb gehoord.
Toevallig hoorde ik hem gisteren in GTST. Misschien weet iemand hier hoe het nummer heet?
Je kan de uitzending van gisteren via deze link bekijken:
http://www.rtl.nl/(vm=/so(...)ijden_17-04-2008.xml
Je hoort het nummer vanaf 12:25
Ik ben benieuwd!...
Top! Dankjewel!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:31 schreef ethr het volgende:
[..]
Clint Mansell - Requiem for a dream
Ik geloof dat de muziek in het filmpje een soort lang intro is van dat liedje.
Run DMC - It's like that (and that the way it is!)quote:
Het is Neh Nah Nah Nahquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Ronalld het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik toevallig in de supermarkt hoorde, heel vrolijk door een vrouw gezongen; Het enige wat is blijven hangen is: "Hey na na na" dan een soort stukje verhaal ofzo van een regel of 2, dan weer Hey na na na. Kent iemand deze toevallig?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef OmeRon het volgende:
Helaas het goede nummer is nog niet langsgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef starla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien weet Sander de Heer het
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
Cool, dan moet deze er ook op:quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef OmeRon het volgende:
Ik ga in ieder geval een sax cd-tje samenstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |