Dat hoop ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
bouwjaar van haar is zeker rond 1992
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Dus als iemand jou verteld wat de vakantiebestemming is begin jij meteen over lijken/half-doden op het strand ?Dat is niet racistisch, da's gewoon dom.
Wat je dan moet doen. is verontwaardigd naar de hostess gaan, je ongenoegen uiten en een compensatie eisen voor het gederfde vakantieplezier.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij dat nooit op vakantie?
als ik op het strand lig, spoelen de lijken met tientallen tegelijk aan
ik ga meestal eerst mijn zak legen in een van die rompjesquote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef Heberg het volgende:
[..]
Wat je dan moet doen. is verontwaardigd naar de hostess gaan, je ongenoegen uiten en een compensatie eisen voor het gederfde vakantieplezier.
Grammatica: Deze topic.quote:Op zondag 13 april 2008 21:25 schreef Floripas het volgende:
Dit topic
Die idioten in jouw MSN-lijst
Spelling en grammatica
Oh jee, is dat te vergelijken met het musea - museums gebeuren?quote:
Inderdaad nogal belachelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Dus als iemand jou verteld wat de vakantiebestemming is begin jij meteen over lijken/half-doden op het strand ?
Waarin heeft ze gelijk?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarin heeft ze gelijk?![]()
Sinds wanneer proberen bewoners van de Canarische Eilanden Nederland over te nemen?
lezen is moeilijk.quote:ten tweede als er wat gebeurd is het 95% keer zo'n zwarte
Dus 95% van 'alle dingen die gebeuren' worden veroorzaakt door dat magere kindje wat daar op het strand zit. Vandaar dat het kind mager en uitgeput is, dat kind heeft het keidruk.quote:
en die mensen spenderen 95% van hun inkomen aan voedsel. En maar proppen en maar proppen!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus 95% van 'alle dingen die gebeuren' worden veroorzaakt door dat magere kindje wat daar op het strand zit. Vandaar dat het kind mager en uitgeput is, dat kind heeft het keidruk.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die mensen spenderen 95% van hun inkomen aan voedsel. En maar proppen en maar proppen!!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die mensen spenderen 95% van hun inkomen aan voedsel. En maar proppen en maar proppen!!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef Double-Helix het volgende:
ik hoop dat ze goed verkracht word door een paar hitsige Guanchen.....
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Denk dat het ook geen al te groot verlies zou zijn wanneer zo'n meisje als lijk op het strand zou aanspoelen... then again... als lijk op het strand aanspoelenHoe kom je erop
Regel 1 van op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef behangplakker het volgende:
Wedden dat dat zwarte kind ook nog van allerlei dingen meeneemt als ze vertrekt van die vakantiegangers?
Mijn punt is: wat hebben zwarten op de canarische eilanden met de problemen in Nederland te maken? Dat kind gebruikt de problemen in Nederland immers als argument om zwarten op haar vakantiebestemming notabene (!) niet te mogen en niet te willen helpen.quote:
Maar goed, dat 'bullshit' geldt eigenlijk voor dit hele topic... beginnen over een aangespoeld lijk wanneer het over een vakantiebestemming gaatquote:Op zondag 13 april 2008 21:05 schreef televaaag het volgende:
Zij:jaa ten eerste..die zwarte denke dat ze nederland kunne overheerse en doen wat ze wille ten tweede als er wat gebeurd is het 95% keer zo'n zwarte
Heb ik altijdquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij dat nooit op vakantie?
als ik op het strand lig, spoelen de lijken met tientallen tegelijk aan
quote:Op zondag 13 april 2008 21:05 schreef televaaag het volgende:
dus vraag haar via MSN wat ze er van vind als er een Afrikaan halfdood het strand op spoeld als zij daar ligt te zonne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |