abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59277513
Riis heeft een nieuwe sponsor in de naam van Saxo Bank: http://tv2sport.dk/node/11009
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:59:55 #202
67089 Gillingham
The horror...
pi_59278176
Dat is goed nieuws.
What's it going to be then, eh?
pi_59279431
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef Bartoli het volgende:
Riis heeft een nieuwe sponsor in de naam van Saxo Bank: http://tv2sport.dk/node/11009
pi_59300503
Quick Step heeft het contract met de ploeg voor 3 jaar verlengd. Tom Boonen mag blijven.
pi_59305920
quote:
"Kazachstan wou gaskraan dichtdraaien"
di 10/06/08 - Astana-manager Johan Bruyneel plant een tweede boek. Dit keer over politiek en koers en waarom Astana nog naar de Giro mocht. "Geef mij twee jaar. Aan mijn vorige boek, dat over Lance Armstrong, werkte ik ook zo lang."
Astana kon naar verluidt alsnog naar de Giro omdat Kazachstan dreigde de gaskraan naar Italië dicht te draaien.
(PhotoNews)
"Dat klopt", zegt Johan Bruyneel in Het Laatste Nieuws. "Ik weet niet welke kraan ze zouden dichtdraaien, maar er zouden in elk geval wel economische sancties gevolgd zijn."

Astana mag nog altijd niet naar de Tour. "Je kunt je niet voorstellen wat er allemaal heeft meegespeeld om Astana uit de Tour te houden", zegt Bruyneel.

Dat de Tour Astana weert, zou ook voor Frankrijk gevolgen hebben.

"Veel deals tussen Kazachstan en Frankrijk worden op dit moment niet met dezelfde ambitie onderhandeld", vertelt Bruyneel.
"Was Astana Amerikaans geweest..."
"Maar ik denk niet dat we alsnog aan de start van de Ronde van Frankrijk zullen staan. Maar was Astana een Amerikaanse ploeg geweest, dan deden we zeker mee. Die belangen hadden de Fransen niet op het spel durven te zetten", zegt Bruyneel tot slot.
Bron: sporza.be
pi_59306170
Zometeen live op SBS: Veenendaal-Veenendaal.
pi_59306613
Oja, de dutch food valley classic

En dat van Astana.. dat was wel te verwachten, dat hier meer achter zat dan alleen een Giroorganisatie die een ploeg omwille van meer bezetting toch de koers maar laat rijden.
En Bruyneel die een paardenhoofd in bed zal vinden?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:22:11 #208
67089 Gillingham
The horror...
pi_59306892
Noersoeltan Nasarbajev (president Kazachstan) tegen Astana over deelname aan de Giro d'Italia: "I'll make them an offer they can't refuse."

pi_59307558
Van mij hoeven ze Astana ook volgend jaar niet uit te nodigen dan, met hun chantage
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:16:33 #210
56724 Wombcat
rent wiel
pi_59308573
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:22 schreef Gillingham het volgende:
Noersoeltan Nasarbajev (president Kazachstan) tegen Astana over deelname aan de Giro d'Italia: "I'll make them an offer they can't refuse."

[ afbeelding ]
Dat was dus geen offer, maar een threat.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:17:53 #211
56724 Wombcat
rent wiel
pi_59308609
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef wimderon het volgende:
Van mij hoeven ze Astana ook volgend jaar niet uit te nodigen dan, met hun chantage
Mee eens. Dit is echt van de zotte.
Zouden ze dat ook bij de Tour gaan proberen?
Ik mag hopen dat de fransen dan voet bij stuk houden.
in a crowd you lose humanity
pi_59311747
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat was dus geen offer, maar een threat.
Dat is zo ongeveer de dekking van dat citaat
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_59315324
quote:
Lars Boom heeft de eerste rit van het
Circuito Montañes gewonnen.Na 155 km
tussen Santander en El Astillero was de
Rabobank-renner op een licht oplopend
parcours,de snelste in de massasprint.

"Lars begon als favoriet aan de ronde,
fijn dat hij nu al gelijk wint in de
eerste etappe",aldus ploegleider Nico
Verhoeven."Dat neemt toch druk weg."

De Spaanse koers eindigde de afgelopen
twee jaar in een zege voor Rabobank:
Robert Gesink (2006) en Bauke Mollema
(vorig jaar) waren de winnaars.
pi_59315616
Boom moet snel naar de profs. Hij is dat niveau al lang ontgroeit, zo wordt hij niet beter meer. Nog één keer met het WK veldrijden meedoen, en dan naar de echte sport overstappen.
pi_59315869
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef Ereinion het volgende:
Boom moet snel naar de profs. Hij is dat niveau al lang ontgroeit, zo wordt hij niet beter meer. Nog één keer met het WK veldrijden meedoen, en dan naar de echte sport overstappen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:00:38 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59387887
quote:
Jurgen Van den Broeck is rijbewijs kwijt

Jurgen Van den Broeck, de revelatie van de jongste Giro, zit vijftien dagen zonder rijbewijs. VDB reed vorige winter in het centrum van Averbode 94 km/uur waar maar 50 toegelaten was.

'Ik heb iets gedaan wat niet mocht, maar zo'n drama is het niet', relativeert de renner van Silence-Lotto. 'Het was een brede weg, even voordien mocht je nog 90 km/u rijden. Maar ik let nu wel beter op.'

Van den Broeck hervat de competitie normaal op het Belgisch Kampioenschap in Knokke. Hij moet dan hersteld zijn van het spierscheurtje aan zijn knie, dat hij opliep tijdens de Giro. 'Daarna volgt de Ronde van Oostenrijk, als aanloop op het najaar. Ik wil er alles aan doen om topfit te zijn voor de Olympische Spelen.'
Is dat een nieuwe hype of zo?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59432689
High Road heeft ook een nieuwe sponsor Columbia Sportswear. Deze gaat fungeren als hoofdsponsor voor de komende 3 seizoenen en ze beginnen al in de Tour

http://www.highroadsports(...)-2008-Tour-de-France
pi_59433830
Team Columbia, iets voor Boonen?

Maar serieus. Dit is goed nieuws.
Door het contracteren van deze sponsor is T-Mobile ook van zijn verplichtingen af?
pi_59436787
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:

Door het contracteren van deze sponsor is T-Mobile ook van zijn verplichtingen af?
Lijkt me niet. Dan zou je dom bezig zijn als High-Road zijnde om zomaar miljoenen weg te gooien.
pi_59436998
Hopen dat ze ook een wat frivoler tenue krijgen, die van HR is niet lelijk, maar nogal saai.
pi_59456349
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Dan zou je dom bezig zijn als High-Road zijnde om zomaar miljoenen weg te gooien.
het contract van T-Mobile was t/m eind 2010. dus die centen wat er totdan meegemoeid waren krijgen ze bij die ploeg nog lijkt me zo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:08:35 #222
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59457589
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:26 schreef Tommeke het volgende:
Hopen dat ze ook een wat frivoler tenue krijgen, die van HR is niet lelijk, maar nogal saai.
Inderdaad een beetje een kleurloos outfit wat ze nu hebben. En dat voor zo'n mooie selectie.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 23:43:43 #225
73911 ultra_ivo
pi_59475825
Bij de Race Across America is de winnaar inmiddels over de eindstreep. Jure Robic legde de afstand van 3014 mijl af in 8 dagen, 23 uur en 33 minuten. Dat is een gemiddelde van dik 22km/u, inclusief slapen. De nummer 2 heeft nog dik 200 mijl te gaan.
pi_59478326
Tony Martin wint dus de proloog in de Ster Elekto voor Nikolay Trusov en Geraint Thomas. McGee 4e en De Kort 5e completeren de top 5.

de fotos van schijndel komen z.s.m. . Morgen weer van de partij als de renners van schijndel naar de cauberg koersen
pi_59485945
Mooi startveld daar.
pi_59497445
hier de finish foto van Breschel die de eerste rit in de ster elektro won voor Martens en Gasparotto. Martin blijft leider.

fotos etappe schijndel - valkenburg
pi_59497553
Brown in de eerste, beperkte groep, over de finish. WTF
pi_59554233
Boonen wint de rit in Ster elektrotoer

pi_59560815
Morgen maar eens naar de Finish van deze Elektrotour gaan kijken, lekker dichtbij
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_59561142
Boonen kijkt altijd zo arrogant als hij juichend over de finish komt...
Toen Kolobnev die rit in P-N won was dat wel grappig om te zien
pi_59608376
Christoph Sauser werd vandaag in Val di Sole wereldkampioen mountainbike.

Er was een compleet Zwitsers podium. Florian Vogel won zilver en Ralph Näf brons.

Absalon, de winnaar van de vier voorgaande wereldtitels, kwam niet in het stuk voor.

Heeft die Fransman zijn beste tijd gehad, of speelt die gewoon verstoppertje met het oog op Peking.
  zondag 22 juni 2008 @ 19:21:45 #236
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59608548
Sven Nys kon trouwens de goeie lijn ook niet doortrekken. Hij eindigde ver in de achtergrond (75ste ofzo)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 22 juni 2008 @ 19:24:03 #237
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59608588
Mag ik hier ook vertellen dat ik vandaag eerst op mijn bek ben gegaan en vervolgens een eekhoorn aanreed?
pi_59608805
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:12 schreef Leatherface het volgende:
Christoph Sauser werd vandaag in Val di Sole wereldkampioen mountainbike.

Er was een compleet Zwitsers podium. Florian Vogel won zilver en Ralph Näf brons.

Absalon, de winnaar van de vier voorgaande wereldtitels, kwam niet in het stuk voor.

Heeft die Fransman zijn beste tijd gehad, of speelt die gewoon verstoppertje met het oog op Peking.

Ik heb een stukje op de VRT gekeken. Wat is dat saai vergeleken met veldrijden.
  zondag 22 juni 2008 @ 19:35:45 #239
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_59608836
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:24 schreef Oksel het volgende:
Mag ik hier ook vertellen dat ik vandaag eerst op mijn bek ben gegaan en vervolgens een eekhoorn aanreed?
Komt je Tour deelname nu in gevaar?
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_59608989
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:24 schreef Oksel het volgende:
Recreatief Wielrennen #8 => Naar La Marmotte, Dolomiti Stars
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:31:42 #241
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59654779
Dekker niet naar de tour...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:44:40 #242
67089 Gillingham
The horror...
pi_59655089
Verneukt.

Ik ben benieuwd hoe Dekker daar zelf over denkt.
De Vuelta gaat zo wel steeds interessanter worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gillingham op 24-06-2008 16:52:23 ]
pi_59655147
Erg vreemd, vanochtend stond nog in de krant dat hij zich na een paar dagen rust een stuk beter voelde, en de komende dagen met Menchov naar de Pyreneeen zou gaan, om daarna het NK te rijden. Lijkt me niet dat hij hier heel blij mee zal zijn. Waarom niet gewoon aan het voornemen houden om na het NK de selectie bekend te maken?
pi_59655849
Het Rabo ProTeam begint 5 juli aanstaande in Brest met onder anderen Sébastian Langeveld en Pieter Weening, maar zonder Thomas Dekker aan de Tour de France. De volledige ploeg bestaat uit: Denis Menchov, Laurens ten Dam, Pieter Weening, Oscar Freire, Juan Antonio Flecha, Sébastian Langeveld, Koos Moerenhout, Bram Tankink en Joost Posthuma. Erik Breukink en Erik Dekker zijn de ploegleiders. Erik Breukink: "Wij kiezen voor de beste negen renners van dit moment”.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:37:15 #245
132605 kawotski
Il Dottore
pi_59657129
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef Bartoli het volgende:
Het Rabo ProTeam begint 5 juli aanstaande in Brest met onder anderen Sébastian Langeveld en Pieter Weening, maar zonder Thomas Dekker aan de Tour de France. De volledige ploeg bestaat uit: Denis Menchov, Laurens ten Dam, Pieter Weening, Oscar Freire, Juan Antonio Flecha, Sébastian Langeveld, Koos Moerenhout, Bram Tankink en Joost Posthuma. Erik Breukink en Erik Dekker zijn de ploegleiders. Erik Breukink: "Wij kiezen voor de beste negen renners van dit moment”.
mooie ploeg, goed dat ze Dekker thuis laten, die stapt mij te vaak af halverwege.. kun je niet maken nu Menchov echt voor de eindwinst wil gaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_59658023
Als Menchov voor eindwinst wil gaan moet hij bij een andere ploeg gaan rijden, hier zal hij niet veel steun van gaan krijgen.
pi_59658446
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:23 schreef Ereinion het volgende:
Als Menchov voor eindwinst wil gaan moet hij bij een andere ploeg gaan rijden, hier zal hij niet veel steun van gaan krijgen.
Deze ploeg is sterk genoeg om hem op de laatste berg af te zetten, als hij het daar laat liggen is hij gewoon niet goed genoeg. De knechten die tot ver op de laatste col meekunnen zijn op een hand te tellen, Rabobank kan er natuurlijk weinig aan doen dat de aangewezen man daarvoor totaal uit vorm is.
pi_59658532
Tuurlijk konden ze daar wat aan doen. In vergelijking met vorig jaar zijn Boogerd en Rasmussen weggevallen, ze hebben niks gedaan om dat op te vangen door één of meerdere goede klimmers aan te trekken. Als je voor fatsoenlijk knechtwerk in de bergen afhankelijk bent van één renner dan ben je sowieso al niet goed bezig. Gelukkig is Menchov er na een paar jaar wel aan gewent geraakt om in een groep van 40 man in zijn eentje te zitten, misschien dat die ervaring hem nu kan helpen.
pi_59658661
Tja echte goede klimmers zonder al te verdachte afkomst zijn nu eenmaal bijzonder schaars helaas.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_59658863
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:47 schreef Ereinion het volgende:
Tuurlijk konden ze daar wat aan doen. In vergelijking met vorig jaar zijn Boogerd en Rasmussen weggevallen, ze hebben niks gedaan om dat op te vangen door één of meerdere goede klimmers aan te trekken. Als je voor fatsoenlijk knechtwerk in de bergen afhankelijk bent van één renner dan ben je sowieso al niet goed bezig. Gelukkig is Menchov er na een paar jaar wel aan gewent geraakt om in een groep van 40 man in zijn eentje te zitten, misschien dat die ervaring hem nu kan helpen.
Je kunt ervoor kiezen om voor 1 of 2 jaar geld over de balk te gooien en een knecht aan te trekken, wat bij Rabobank absoluut geen garantie tot slagen is voor een 'topper' uit het buitenland. Of je kunt verstandig een jaar of 1,2 wachten totdat je eigen renners dat niveau hebben. Dekker zou de rol van meesterknecht prima hebben aangekund. En in een groep van 40 zijn Ten Dam en Weening er sowieso nog bij hoor, eventueel Moerenhout en Tankink ook nog wel mits ze goed zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')