Dat zeker. Wie gaat 'm trouwens op locatie bekijken?quote:Op zondag 13 april 2008 19:45 schreef Steven184 het volgende:
Volgende week AGR, misschien daar al mooi topic voor maken?
Ik uiteraard. Zit nog te twijfelen waar we allemaal gaan kijken, maar in elk geval waarschijnlijk wel naar de start. Ik zal later vandaag even een mooi topic voor de AGR maken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker. Wie gaat 'm trouwens op locatie bekijken?
Onderschatte koers zeg!quote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Scheldeprijs woensdag eerst nog natuurlijk.
Niet gezien, hebben ze in België ook een soort van uitzending gemist?quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat toch voornamelijk over wielrennen, leuk tot nu toe.
Iig niet voor Nederlanders.quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef maril het volgende:
[..]
Niet gezien, hebben ze in België ook een soort van uitzending gemist?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sven Nijs heeft nu ook officieel bevestigd dat hij naar Landbouwkrediet gaat.
quote:Nys ruilt Rabobank voor Landbouwkrediet
di 15/04/08 - Sven Nys rijdt vanaf 1 januari 2009 voor Landbouwkrediet. De nationale kampioen veldrijden tekende een contract van drie jaar bij de ploeg. "Een frisse wind doet deugd", zegt Nys.
Zijn contract bij de Nederlandse ploeg loopt op het eind van dit jaar af. Hij heeft er geen geheim van gemaakt dat hij voor de ploeg met het vetste contract kiest.
De Belgische kampioen en ex-wereldkampioen tekent bij Landbouwkrediet voor drie seizoenen, vanaf 1 januari 2009.
De eerste koers van Nys in zijn nieuwe trui wordt zijn eigen Grote Prijs in Baal op Nieuwjaarsdag.
Een van de troeven van Landbouwkrediet is dat het, net als Rabobank, met Colnago-fietsen rijdt.
Bij Landbouwkrediet loopt Nys onder anderen veldrijder Rob Peeters en mountainbiker Filip Meirhaeghe tegen het lijf. Nys: "Een frisse wind kan deugd doen"
"Ik teken bij Landbouwkrediet voor drie jaar en een contract voor zo'n lange periode stemt mij echt gelukkig", reageert een tevreden Sven Nys op Sporza
"Ik sluit een periode van tien jaar af bij Rabobank, waar ik perfect gelukkig was. Maar een frisse wind door een carrière kan deugd doen."
"En ik tref hier mensen waar ik een goed gevoel bij heb", zegt Nys, die via Filip Meirhaeghe in contact kwam met Landbouwkrediet.
"Of ik weg moest bij Rabobank? Ze hebben daar nu wel veel reclame met Lars Boom, maar ze weten daar wat ze aan mij hebben."
"Ze beseffen dat ik de komende drie jaar niet van het toneel weg te slaan zal zijn." "Bij ons vindt hij de ideale werkgever"
"Eindelijk zijn we erin geslaagd in het veldrijden een topper aan te trekken", jubelt Landbouwkrediet-CEO Luc Versele. "En dan meteen de beste van het hele lot."
"Vorig jaar hebben we met de beloftevolle Rob Peeters een stap in de goeie richting gezet, maar we wilden meer."
"We zijn trots en tevreden met de komst van Nys."
"Bij ons vindt hij niet alleen de ideale werkgever om zijn crossprogramma uit te stippelen, maar ook een ploeg die hem aan de start brengt van de belangrijkste Belgische klassiekers."
"Dit moet Sven in staat stellen zijn persoonlijke ambities waar te maken op het vlak van veldrijden, maar ook op de weg, eventueel in het mountainbikecircuit en als Sportman van het Jaar."
Zou het echt?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk houdt dat gezeik tijdens WK's nu ook op.
ik uiteraard route is al nagenoeg uitgestippeld inclusief start/finishquote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker. Wie gaat 'm trouwens op locatie bekijken?
Waar ga je allemaal kijken>? Nog leuike plaatsen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik uiteraard route is al nagenoeg uitgestippeld inclusief start/finish
Ben benieuwd, met Gerolsteiner, CSC, Quickstep en Credit Agricole stoppen er grote sponsors en ook High Road zoekt nog een sponsor, dus renners komen er genoeg vrij.quote:Datum: 15-apr-2008 13:30
Door Nando Boers
Er is een nieuwe Nederlands-Belgische topploeg in de maak. Voor de start van de Tour de France moeten de plannen zo concreet zijn dat de initiatiefnemers renners kunnen benaderen. “Nu is de tijd!”
Het is aannemelijk dat Rabobank er in het profpeloton binnenkort een grote concurrent bij krijgt. onder aanvoering van ondernemers René van Ass (marketeer), Patrick de Vreese (commercieel adviseur) en Bart de Coninck (financieel management), worden er plannen gesmeed volgend jaar te debuteren in het internationale wielrennen met een grote profploeg, bestaande uit 24 renners, voornamelijk uit de Benelux. Het budget van de formatie zal tussen de acht en twaalf miljoen euro moeten komen te liggen. Gesprekken zijn er al gevoerd met de ASO en de UCI. Dirk Demol en Egon van Kessel hebben zich al verbonden aan het project met werktitel Team Benelux. Demol is nu nog als ploegleider werkzaam bij Quick-Step, Kessel is bondscoach van de KNWU. René van Ass zegt dat ze nog naar een derde ploegleider op zoek zijn.
Van Ass, die het woord voert namens de initiatiefnemers, ziet dat de wielerwereld ‘zakelijk in beweging is’ en dat er ‘enorme kansen’ liggen. “De onderkant van de markt is bereikt,” zegt Van Ass. “Als je wilt investeren moet je durven instappen als het minder gaat. Sinds de Tour van vorig jaar is het wielrennen aan het uitzieken. Nu is dus de tijd! Het wielrennen staat aan de vooravond van een schaalvergroting.”
De marketeer geeft toe dat er nog geen geldschieter is gevonden voor de plannen. Dat moet in de komende weken rondkomen, zegt Van Ass, die beweert met een aantal bedrijven verregaand in gesprek te zijn. Van Ass wijst daarbij op de ontwikkelingen in het wielrennen. Grote investeerders als CVC (Formule 1), sport- en entertainmentconcern AEG (onder meer eigenaar van diverse sportstadions in Amerika) en investeringsbank Rothschilt bereiden voorstellen voor om grof te investeren in de sport. Van Ass meent dat het wielrennen vanaf dat moment wereldwijd geëxploiteerd gaat worden en dat het nog interessanter moet zijn voor bedrijven als geldschieter in te stappen. “Het wielrennen gaat naar een hoger niveau,” voorspelt hij. “Er is dus een enorme kans. Maar wie heeft durf en visie? Kijk naar de laatste Ronde van Vlaanderen. Een miljoen kijkers langs de kant! Krankzinnig! Het publiek heeft wat mij betreft bewezen dat de sport springlevend is.”
we proberen op een open stuk tussen schimmert en arendsgenhout als we de start gehad hebben. Daarna op een openstuk tussen Valkenburg en Schin op Geul. En verder Camerig en nog een aantal plekken voor dat we naar finish gaan. Nog aan het twijfelen wat we wel/niet redden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal kijken>? Nog leuike plaatsen?
[..]
Ze zullen wel een flink deel van de Quickstep boedel over willen nemen en dan kan je zeker een leuk team neerzetten. Misschien nog de Schlecks erbij ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:24 schreef Steven184 het volgende:
Ben benieuwd, met Gerolsteiner, CSC, Quickstep en Credit Agricole stoppen er grote sponsors en ook High Road zoekt nog een sponsor, dus renners komen er genoeg vrij.
Best leuke plekken en goed te doen denk ik. jammer is trouwens dat er op de site niet zoals andere jaren een uitgebreide wedstrijdroute is te vinden, nu staan alleen de plaatsen erop.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we proberen op een open stuk tussen schimmert en arendsgenhout als we de start gehad hebben. Daarna op een openstuk tussen Valkenburg en Schin op Geul. En verder Camerig en nog een aantal plekken voor dat we naar finish gaan. Nog aan het twijfelen wat we wel/niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |