abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 14:06:35 #251
188665 Wurdsje
High Times
pi_58042579
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]

pi_58042682
Considerato che in sudamerica i rotoli non hanno mai preso fuoco e che in olanda si siano incendiati giusto durante la partita tra squadre le cui tifoserie sono alquanto nemiche... beh, io direi che qualcuno aveva un accendino di troppo allo stadio...

Wat zegtie dude
pi_58042925
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:12 schreef Jasza het volgende:
Considerato che in sudamerica i rotoli non hanno mai preso fuoco e che in olanda si siano incendiati giusto durante la partita tra squadre le cui tifoserie sono alquanto nemiche... beh, io direi che qualcuno aveva un accendino di troppo allo stadio...

Wat zegtie dude
Kort samengevat dat in Zuid-Amerika bij dat soort acties die rollen nooit in de fik gaan en dat er nu dus iemand iets te lang een aansteker bijgehouden heeft.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 14 april 2008 @ 14:27:32 #255
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58042958
quote:
Tribunestoeltjes leken brandveilig

GRONINGEN - Bij tests op brandveiligheid hebben de tribunestoeltjes van het stadion van FC Groningen hoog gescoord. Volgens Frank Jacobs van adviesbureau DGMR zijn de stoelen vooraf uitgebreider getest dan normaal. ,,De ontstekingsbron moet zondag wel heel erg groot zijn geweest.’’

Jacobs adviseerde over brandveiligheid tijdens het ontwerp en de bouw van de Euroborg. ,,We hebben de plastic stoelen uitvoerig getest bij TNO in Rijswijk,’’ legt Jacobs uit. ,,We zijn hierin verder gegaan dan normaal, door ook een soort openhaardvuur met houten blokken onder de stoelen aan te steken. Het vuur sloeg zelfs hierbij niet over naar de andere stoelen.’’ Jacobs is blij dat ervoor gekozen was de stoelen zo uitvoerig te testen. ,,Anders had het allemaal nog veel erger kunnen zijn.’’

Hoewel in de voorschiften staat dat bij calamiteiten iedereen binnen zes minuten het stadion verlaten moet kunnen hebben, via looppaden en vier deuren in de hoeken, was dit zondag niet het geval. Omdat de evacuatie niet vlot verliep, vluchtte een aantal supporters in paniek het veld op. ,,In de ontwerpvoorschriften wordt echter geen rekening gehouden met blinde paniek,’’ legt Jacobs uit. ,,Dat gebeurt nooit bij ontruimingsberekeningen.’’

Op de getuigenverklaringen dat de nooddeuren niet open gingen reageert Jacobs: ,,Ik was er niet bij en buig me ook niet over de dagelijkse gang van zaken in het stadion, maar ik weet wel dat in de voorschriften staat dat de deuren zonder sleutel te openen moeten zijn.’’

(ANP)
Overigens is die kerel van de tv een enorme mongool. Gaat ie aan zijn kabel lopen trekken waardoor de halve boel over het reclamebord flikkert en het vuur nog groter wordt, en dat vlak voordat de spelers het veld op komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58042987
Geef die gast van de TV nu maar de schuld, die probeerd ook alleen maar ze kabels te redden, dat is zijn werk, misschien niet slim maargoed.
pi_58043016
Wel een vet beroep dan, kabelsredder
pi_58043043
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Jasza het volgende:
Geef die gast van de TV nu maar de schuld, die probeerd ook alleen maar ze kabels te redden, dat is zijn werk, misschien niet slim maargoed.
Kabels redden zijn vak? Flikker toch op. Het is gewoon een opeenstapeling van fouten geweest.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_58043050
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel een vet beroep dan, kabelsredder
Als die kabels in de hens gaan dan denk ik niet dat je veel ziet op TV.
  maandag 14 april 2008 @ 14:35:00 #260
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58043080
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

hooguit hoorde je tijdens de wedstrijd dan wat minder goed de Z-side en je mist beelden vanuit de goal zelf, verder waren het geen belangrijke kabels ofzo.
pi_58043143
Maar het gaat ook wel ver om zo een deel van de schuld naar die kerel van de TV te schuiven .
pi_58043159
quote:

[..]

Alsof dat een prioriteit was...
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_58043177
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Voor de tv is alles een prioriteit, wist je dat nog niet?

Media enzo.

JE ZORGT NU DAT DIE KABELS VRIJ ZIJN VAN GEVAAR ANDERS VERLIES JE JE BAAN
  maandag 14 april 2008 @ 14:40:27 #264
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58043180
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het gaat ook wel ver om zo een deel van de schuld naar die kerel van de TV te schuiven .
het is ook niet dat hij echt zijn best doet om het niet verder uit de hand te laten lopen ofzo.
pi_58043215
quote:
Nu doordat die vent het stadion af liet fikken ook niet.
  maandag 14 april 2008 @ 14:42:58 #266
188665 Wurdsje
High Times
pi_58043230
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat belangrijk.. ongelukken en leedvermaak betekenen hoge kijkcijfers..

Alles voor de kijkcijfers
pi_58043315
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:40 schreef Jasza het volgende:
Voor de tv is alles een prioriteit, wist je dat nog niet?

Media enzo.

JE ZORGT NU DAT DIE KABELS VRIJ ZIJN VAN GEVAAR ANDERS VERLIES JE JE BAAN
Dus die gast heeft het leven van 1000en mensen op het spel gezet op zijn eigen baan te redden, een beetje egoistisch vind je ook niet?
  maandag 14 april 2008 @ 14:48:38 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58043352

"Ladies and gentlemen, we've got him!"

Bron: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)en_op_Youtube_update
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58043370
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)FCGroningen-Ajax.htm

Die steward gooit het water wel over de vlammen heen zo te zien
  maandag 14 april 2008 @ 14:53:25 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58043438
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]

!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58043496
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

"Ladies and gentlemen, we've got him!"

Bron: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)en_op_Youtube_update
Wat een bullshit. Op deze beelden is niet te zien wat hij doet. Lekker, zulke stemmingmakerij.
quote:
Het is natuurlijk mogelijk dat de man volstrekt onschuldig is en wat spullen uit het beginnende vuur heeft willen pakken.
pi_58043515
Inderdaad, hij was vast zn broodtrommeltje vergeten ofzo.
pi_58043559
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
  maandag 14 april 2008 @ 15:10:43 #274
188665 Wurdsje
High Times
pi_58043775
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
precies en misschien had ie helemaal geen zin in een tosti..
pi_58043867
Wel mooi vertieft van Groningen. Alle tifo zal vanaf nu waarschijnlijk onder onmogelijke strenge regels moeten plaatsvinden.

Denk dat dit, icm de Ajax tribune brand, de doodsteek wordt qua tifo. Want ook alle doeken zijn immers brandbaar.

Overigens op het filmpje is wel duidelijk te zien dat die gast in het rooie shirt een vloeistof over de stoeljtes gooit. Dit kan water zijn, maar je ziet die 2 mensen achter hem gelijk al wegduiken, dus weten waarschijnlijk van meer.
Daarnaast ontvlamt ineens dat gebied bij hem, dat je er bijna(!) zeker van bent dat deze gozer het vuur heeft opgestookt met iets brandbaars.

Ik zeg: Groningen bedankt! Overigens wel erg jammer voor de mensen bij grun die er niets aan konden doen. Heel jammer.
pi_58044068
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:15 schreef dagizmo het volgende:
Wel mooi vertieft van Groningen. Alle tifo zal vanaf nu waarschijnlijk onder onmogelijke strenge regels moeten plaatsvinden.

Denk dat dit, icm de Ajax tribune brand, de doodsteek wordt qua tifo. Want ook alle doeken zijn immers brandbaar.

Overigens op het filmpje is wel duidelijk te zien dat die gast in het rooie shirt een vloeistof over de stoeljtes gooit. Dit kan water zijn, maar je ziet die 2 mensen achter hem gelijk al wegduiken, dus weten waarschijnlijk van meer.
Daarnaast ontvlamt ineens dat gebied bij hem, dat je er bijna(!) zeker van bent dat deze gozer het vuur heeft opgestookt met iets brandbaars.

Ik zeg: Groningen bedankt! Overigens wel erg jammer voor de mensen bij grun die er niets aan konden doen. Heel jammer.
Valt wel mee denk ik en al is het zo dan nog wordt het voor de veiligheid van het publiek gedaan.. Maar wat ik weet van die doeken is dat ze geimpregneerd zijn. Denk alleen niet dat we voorlopig nog wc-rollen tegenkomen in de stadions.

En die dr moet wel iets op die stoeltjes gespoten zijn want die hebben een enorm brandvertragende laag en je ziet gewoon dat er een groep van 20-30 stoeltjes is weggefikt. Dat gebeurd niet zomaar van een paar wc rollen..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58044083
Met Ajax toiletpapier krijgt u Groningen Brandschoon.

[ Bericht 47% gewijzigd door ZoneKill op 14-04-2008 15:42:59 ]
pi_58044188
quote:
Laat mij maar eens een screenshot zien van het feit dat hij iets vloeibaars gooit.... Weet zeker dat je mij deze niet kan geven. Het fimpje is erg onduidelijk. Je ziet inderdaad dat het flink fikt nadat hij wegloopt, maar leg maar eens een paar velletjes papier op het vuur en dan zie je hoe snel dit kan ontbranden. Oordeel dus niet over iets wat je niet zeker weet.
pi_58044212
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:29 schreef ZoneKill het volgende:
Met Ajax toiletpapier krijgt u Groningen Brandschoon.
Nou schuddebuiken zeg.
pi_58044297
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:32 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Kabels redden zijn vak? Flikker toch op. Het is gewoon een opeenstapeling van fouten geweest.
Ja, maar om meteen de schuld gedeeltelijk richting die vent te schuiven is wel heel vergezocht hoor

Voor straf 7 minuten te laat het vak in
pi_58044388
quote:

Gewoon die doeken impregneren er er is niets aan de hand .
quote:

Ben ik dan de enige die niets duidelijks op dat filmpje ziet? Tja, er loopt een gozer naar toe en daarna loopt hij weer weg, maar ik kan niet zien wat die beste man daar doet hoor.
pi_58044475
Nee ik zie ook niks, ja hij doet iets... Maar wat. Sommigen zien er spiritus en al in
pi_58044492
Het kan natuurlijk ook een licht ontvlambaar amstel lite biertje geweest zijn......

Lang leve de complottheorien.
pi_58044616
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik zie ook niks, ja hij doet iets... Maar wat. Sommigen zien er spiritus en al in
Had hij geen jerrycan in zijn hand?
  maandag 14 april 2008 @ 16:03:14 #285
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58044676
het is toch duidelijk dat deze man spiritus in zijn hand heeft? dan zien we toch allemaal?

ff seriues; los daarvan was de brand toch allang een de gang, vooraan bij de reclame borden......dus het is misschien aannemelijk dat deze man voor een 2e, grotere brandhaard heeft gezorgd, maar dit was nooit de enige oorzaak.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58044707
Ik wou net zeggen, halve tribune staat al in de fik en er wordt nog uit alle hoeken wc papier gegooid. Die fosfor granaten van hem maken echt niet meer uit dan hoor.
  maandag 14 april 2008 @ 17:03:43 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58045861
quote:
Hoe meer filmpjes je ziet hoe meer je je beseft dat het veel en veel slechter af had kunnen lopen
pi_58046866
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Bij PSV zit je dan echt als ratten in de val inderdaad. Zeker als die brand in het midden is. En bij Groningen waren we ook aardig de lul geweest. Klopt.
Want er breekt zeker alleen brand uit als er Ajax-supporters zitten?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58047237
quote:
waarom kan ik bij degroenehel.tv altijd wel het filmpje zien als ik op een directe link als deze klik, maar als ik dan verder surf op de site krijg ik altijd het loginscherm te zien.
pi_58047865
Daar heb ik ook last van MP.
pi_58047893
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

waarom kan ik bij degroenehel.tv altijd wel het filmpje zien als ik op een directe link als deze klik, maar als ik dan verder surf op de site krijg ik altijd het loginscherm te zien.
Omdat ik graag wil dat je registreert
pi_58048096
Weet iemand nou wat die man precies vertelde door die speaker toen het net gebeurde? Hij raakte aardig in paniek maar ik kon het niet verstaan

edit// ik hoor het nu op een filmpje Hij vraagt om voor een tv programma te sms'en
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58049193
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:00 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Omdat ik graag wil dat je registreert
ja en dan mijn e-mail voor marketingdoeleinden misbruiken zeker?
pi_58049327
Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat er duidelijk wordt hoe de brand is ontstaan. Als dit inderdaad is aangestoken moet de dader keihard worden aangepakt. Ook elk persoon dat willens en wetens papier op het vuur gooit mag awt mij betreft een mooie taakstraf tegemoet zien.

Toch zijn veel mensen het erover eens dat wc-rollen LEVENSGEVAARLIJK zijn en al helemaal als het er zoveel zijn. Het is toch van de gekke dat de goede supporters die de tifose organiseren hier als mede-dader worden gezien? Zulk soort acties zouden wat mij betreft veel vaker georganiseerd moeten worden.
Het is inderdaad fout gegaan. Jammer, maar helaas. Ik ben wel van mening dat FC Groningen hier toch enigzins nalatig is geweest. Waarom waren de brandslangen niet te gebruiken? Is hier al nieuws over?
Als zoiets in de kiem wordt gesmoord is er niets aan de hand en dan had de wedstrijd gewoon zonder problemen, en mét tifosi door kunnen gaan.

Ook gooien vele supprters rollen van de tweede ring die dan uiteindelijk in het vuur vallen. Het lijkt erop alsof men op de tweede ring niet doorheeft dat er brand is. Kon dit niet worden omgeroepen? Of ging het allemaal zo snel?

Treurige samenloop van omstandigheden en jammer dat het Groningen moet overkomen. Ja, zoiets overkom je. Hier valt erg weinig aan te doen. Op de brandslangen na dan.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58049339
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ja en dan mijn e-mail voor marketingdoeleinden misbruiken zeker?
Yeah right

Enig idee hoeveel geld het me gaat kosten als ik iedereen onbeperkt filmpjes kan laten kijken.. als iemand heel graag filmpjes wil bekijken neemt deze de moeite wel om te registreren. Ik heb helaas geen youtube bandbreedte.
pi_58050222
Dat filmpje bij de Wereld draait door
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58050291
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Yeah right

Enig idee hoeveel geld het me gaat kosten als ik iedereen onbeperkt filmpjes kan laten kijken.. als iemand heel graag filmpjes wil bekijken neemt deze de moeite wel om te registreren. Ik heb helaas geen youtube bandbreedte.
Relax dude, was een geintje. Heb me al geregistreerd.
pi_58050340
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
Dat filmpje bij de Wereld draait door
pi_58050474
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ging ook over de brand, misschien kan je het ergens terug kijken geen idee
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')