Wel als je er optijd mee begint en niet eerst wacht tot de hel losbarst.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Die brandblusser kwam ergens anders vandaan, werd omhoog gegooit vanaf het veld.
Maar met die brandblusser ga je dit nooit blussen.
gelukkig geeft brandend plastic een aangename en ongevaarlijke rookquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
brand zelf viel wel mee, rook was er wel superveel, maarja
kom op zeg, 4 kleine brand plekken, die rook is zeker wel gevaarlijlkquote:Op zondag 13 april 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu ik opnieuw je foto heb gezien van toen je dronken in de bosjes lag, toen bedacht ik me opeens: "Waarom reageer ik op hem als ik weet dat een verstandelijk beperkte nog betere opmerkingen maakt"
plus dat er nauwelijks zuurstof meer was.quote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kom op zeg, 4 kleine brand plekken, die rook is zeker wel gevaarlijlk
ja, toch ff liedje afzingenquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Zongen ze nou:
Hamas Hamas joden aan het gas toen het fikte?
jaquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Zongen ze nou:
je meot je de paniek voorstellen als er onder in een vak onder brand uit breekt en van boven komt er nog een berg papier naar beneden............. levensgevaarlijk. Dat er na dat het vak redelijk leeg is nog 4 brandhaardjes zijn over zijn doet niks af aan dat het best ernstig was. Dit had met een beetje pecht veel erger kunnen uitvallen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helden blijven het! fuck ajaxquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Zongen ze nou:
]quote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
fotoverslag groningen kant :
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=552&sid=2007
quote:Op zondag 13 april 2008 23:19 schreef Wooldoor het volgende:
http://home.versatel.nl/harrisfcg001/2007/gro-aja07081a46.jpg Hier moest ik toch wel om lachen
Hoe ligt dan de schuld bij ieder individu op de noord-tribune? Ik neem aan dat hij dat bedoelt met 'Z-Side'. Hij had hier de reacties kunnen lezen van een paar FCG'ers die daar vanmiddag zaten. Prosac die in de hetse iemand meesleurt die door de rook bevangen is. Hoe ligt de schuld precies bij hem? Of lult Jasza gewoon maar wat uit zijn nek?quote:Op zondag 13 april 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo dat, hij heeft toch deels gelijk?
Passende avatar heb je in ieder geval al!quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef dolledingo het volgende:
Wat een vervelende kutdag... van een uitgelaten sfeer naar totale paniek. En dan nu de nasleep van de mensen die allemaal denken te weten wie de schuldige is, en denken te weten hoe het precies gegaan is..
![]()
http://www.degroenehel.tv(...)-begin-tot-het-eind/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |