flikker toch op man loserquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Jasza het volgende:
Die kneus van de Z-side die kale, wilde gewoon gezinnen gaan slaan onder het uitvak, wat een trieste kneus was dat zeg.
Die met die palestina vlag helemaal, en verder(de schuld ligt wel degelijk bij de Z-side, en ja bij allemaal).
Verbazend idd. En dat ze als makke lammetjes ook gewoon blijven wachtenquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Daarnaast zijn de spelers gewoon in de rook gezet om te wachten
Hoezo dat, hij heeft toch deels gelijk?quote:
Wat een figuur was dat inderdaad, die kale. Helemaal over de rooie.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Jasza het volgende:
Die kneus van de Z-side die kale, wilde gewoon gezinnen gaan slaan onder het uitvak, wat een trieste kneus was dat zeg.
Die met die palestina vlag helemaal, en verder(de schuld ligt wel degelijk bij de Z-side, en ja bij allemaal).
dat was natuurlijk helemaal lachwekkend. Ik zou niet in de stank blijven zitten, desnoods zou ik naar de bus gaan want dit is natuurlijk niet gezond...... wat bleek omdat de spelers niet meer konden spelenquote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Verbazend idd. En dat ze als makke lammetjes ook gewoon blijven wachten
nee die gast met die israel vlag op tele 2 in het uitvak was goedquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Jasza het volgende:
Dat ene jochie naast het uitvak was wel lachen aan het eindquote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat een figuur was dat inderdaad, die kale. Helemaal over de rooie.
Niet gezien. Stond toen al bij de deur. Vond de sfeer en de liedjes enzo wel leuk.quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat ene jochie naast het uitvak was wel lachen aan het eind
beetje papiertjes omhoog houden voor Sjonnie die zijn club in de steek laat voor Atletico, we zijn geen baby's meer hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Mooie tifo actie my ass, wc rollen gooien, we zijn geen baby;s meer hoor.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo dat, hij heeft toch deels gelijk?
Je hebt niet goed opgeletquote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Wat ik verder niet snap, de 1e brand was op het veld, hoe kan zoiets overslaan op de tribune? Als dat echt komt doordat er van de 2e ring brandende dingen gegooid werden dan moeten daardoor ook gewonden gevallen zijn..
Doordat de 2e ring niet goed kon zien wat er precies gaande was, kwam er bij opkomst een extra lading rollen naar beneden. Daar zaten dus ook brandende rollen bij. (eikels) het spandoek van de fanatics vatte vlam en ook de hopen papier op de tribune zelf, toen waren de rapen gaar.quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Wat ik verder niet snap, de 1e brand was op het veld, hoe kan zoiets overslaan op de tribune? Als dat echt komt doordat er van de 2e ring brandende dingen gegooid werden dan moeten daardoor ook gewonden gevallen zijn..
de politie gaat de komende dagen alle beelden bestuderen dus ik neem aan dat we binnenkort een helder overzicht krijgen waar wat mis ging en wie wat deed. Tenminste er hangen neem ik aan toch wel overal camera's in het stadion?quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef denthemen het volgende:
Prosac, gewoon niet reageren..
Net beelden op sbs, die lieten zien hoe het echt was, paniek etc. 28 gewonden waarvan nog 4 in het ziekenhuis..
Verder was op de beelden te zien dat er 2 brandjes waren en dat de meest linkse brand bestreden werd met een brandblusser, ze waren er dus wel.
Ik krijg steeds meer het idee dat het veel erger had kunnen aflopen, zeker in een uitvak.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nu ik wat beelden heb gezien, lijkt me het allemaal wel mee te vallen
brandende rollen naar beneden gooein?quote:Op zondag 13 april 2008 22:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Doordat de 2e ring niet goed kon zien wat er precies gaande was, kwam er bij opkomst een extra lading rollen naar beneden. Daar zaten dus ook brandende rollen bij. (eikels) het spandoek van de fanatics vatte vlam en ook de hopen papier op de tribune zelf, toen waren de rapen gaar.
Dat men met harken de vlammen staat te verspreiden en dat die RTL mongool als een dolle zijn kabels staat te zwabberen en zo ook vlammen rondgooit helpt ook niet mee.
brand zelf viel wel mee, rook was er wel superveel, maarjaquote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat het veel erger had kunnen aflopen, zeker in een uitvak.
En stewards zullen toch iets beter getraind moeten worden
De brand zelf idd mee, rook is een stuk gevaarlijker. En als er echt paniek uitbreekt is er gewoon een probleem.quote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
brand zelf viel wel mee, rook was er wel superveel, maarja
Nu ik opnieuw je foto heb gezien van toen je dronken in de bosjes lag, toen bedacht ik me opeens: "Waarom reageer ik op hem als ik weet dat een verstandelijk beperkte nog betere opmerkingen maakt"quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nu ik wat beelden heb gezien, lijkt me het allemaal wel mee te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |