deze zou meer op z'n plaats zijn,quote:Op zondag 13 april 2008 19:04 schreef Shayndel het volgende:
Moest ff kijken hoe een hummer eruit ziet.
Is het zoiets?
[ afbeelding ]
De vraag is nog maar of hem dat genoeg kan schelen..... als hij er echt van overtuigd is dat z'n dochter gebrainwashed is dan zal het allemaal wel meevallen denk ik.quote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als papa Ron besluit om Rambootje te gaan spelen, hij vanavond op het bureau zit.
Geen probleem voor deze variant:quote:Op zondag 13 april 2008 19:07 schreef Kinga het volgende:
Vergeet Oom Twan niet wat? Achter de gouden kooi poort is nog een 3 meter hoog groen hek of rammen ze daar ook doorheen?
Yep. Laatste ontslagronde. Dus Jaap kan probleemloos meestemmen met B&A, en er zo een concurrent uitwerken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Lady-night het volgende:
Als Claire weggaat dan ligt Huub er donderdag uit..
Dat is wel waar. Rest alleen nog de vraag, is ze dat eigenlijk ook niet?quote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam is
quote:Op zondag 13 april 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
En deze is voor Amanda:
[ afbeelding ]
Kijk, haar beste vriendin komt 'm afleveren.
Tsja, moeilijk in te schatten, maar de Recourtjes laten er geen gras over groeien. Wat Claire doet is nog maar de vraag, Huub zal behoorlijk balen. Dit is helemaal in het straatje van Jaap, Amanda en rat. Claire weg zonder ontslagronde.quote:[b]Op zondag 13 april 2008 19:05 schreef Disana het volgende:[/]
Wat is de stemming hier? Ik heb een tijdje niet mee kunnen lezen. Pakt ze haar koffers of niet.
met een aantal eerdere uitspraken van vandaag denk ik dat Huub een heel vuil spelletje aan het spelen is.quote:Op zondag 13 april 2008 18:53 schreef schatje het volgende:
Huub kan de tering krijgen met z'n zo werkt het niet hier, je bent hier gevangen.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
de moeder van nadia had zelfs de moeder van claire al gebeld en gezegd haal claire uit de kooi die zal ook wel meer al weten .
als ik Huub was ging ik mee en ligt de hele kooi op zijn reet en is er geen winnaar en dan zal die rat balen .
Het zou werkelijk een genante en bezopen aktie zijn, om met geweld het terrein te betreden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is nog maar of hem dat genoeg kan schelen..... als hij er echt van overtuigd is dat z'n dochter gebrainwashed is dan zal het allemaal wel meevallen denk ik.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
En natuurlijk denken we ook aan Brian:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Laatste ontslagronde. Dus Jaap kan probleemloos meestemmen met B&A, en er zo een concurrent uitwerken.
Dat is inderdaad helemaal geen gek idee, ik wil die rat weleens op zijn rattenneus zien kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
de moeder van nadia had zelfs de moeder van claire al gebeld en gezegd haal claire uit de kooi die zal ook wel meer al weten .
als ik Huub was ging ik mee en ligt de hele kooi op zijn reet en is er geen winnaar en dan zal die rat balen .
Vooral locken, toch in de VV beschrijven.quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
18:55 - Gaat Claire vanavond naar huis?
Claire en Huub lopen na het telefoontje samen de tuin in onder luid gejoel van Jaap. Huub wenst de Briellenaar iets onaardigs toe en snelt dan achter zijn vriendinnetje aan. De Tilbrugse heeft haar oom gezegd dat ze niet meteen kan zeggen of ze naar huis komt. Zo bleef zijn vraag onbeantwoord toen het gesprek ten einde liep. Huub heeft zijn handen vol om Claire te troosten en haar haar verhaal te laten doen. Ze is erg van streek en huilt met lange halen. “Rustig, Claire, rustig!”Het is oké”, sust de Oldenzaler. “Nee, het is niet oké”, blaft zijn vriendinnetje terug. Zou ze de keus maken om vanavond nog te vertrekken?
18:43 - Collect-call voor Claire!
Claire ontvangt een collect-call van haar oom Twan. Haar oom is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. “Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld”, zegt Claires oom. “Je moet er een einde aan maken. Buiten gaat het niet goed. Het gaat helemaal niet goed met de familie. Ik wil je vanavond behoeden voor je grote fouten. Iedereen zit in de auto om je te komen halen”, vervolgt oom Twan zijn verhaal. “Toen je viel met de scooter was ik voor je. En nu ben ik er ook voor je. Ik bel niet voor niks!”, probeert de oom van Claire tot haar door te dringen. Wat zal de Tilburgse beslissen?
bron degoudenkooi.nl
De Tilbrugse kon die uitspraken toch helemaal niet doen omdat de verbinding werd verbroken? Of zou er tijdens de streamlock een nieuw gesprek zijn gevoerd dat voor het gemak van de televisiekijker aan het eerste gesprek wordt geplakt?quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
18:55 - Gaat Claire vanavond naar huis?
Claire en Huub lopen na het telefoontje samen de tuin in onder luid gejoel van Jaap. Huub wenst de Briellenaar iets onaardigs toe en snelt dan achter zijn vriendinnetje aan. De Tilbrugse heeft haar oom gezegd dat ze niet meteen kan zeggen of ze naar huis komt. Zo bleef zijn vraag onbeantwoord toen het gesprek ten einde liep. Huub heeft zijn handen vol om Claire te troosten en haar haar verhaal te laten doen. Ze is erg van streek en huilt met lange halen. “Rustig, Claire, rustig!”Het is oké”, sust de Oldenzaler. “Nee, het is niet oké”, blaft zijn vriendinnetje terug. Zou ze de keus maken om vanavond nog te vertrekken?
18:43 - Collect-call voor Claire!
Claire ontvangt een collect-call van haar oom Twan. Haar oom is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. “Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld”, zegt Claires oom. “Je moet er een einde aan maken. Buiten gaat het niet goed. Het gaat helemaal niet goed met de familie. Ik wil je vanavond behoeden voor je grote fouten. Iedereen zit in de auto om je te komen halen”, vervolgt oom Twan zijn verhaal. “Toen je viel met de scooter was ik voor je. En nu ben ik er ook voor je. Ik bel niet voor niks!”, probeert de oom van Claire tot haar door te dringen. Wat zal de Tilburgse beslissen?
bron degoudenkooi.nl
No way, Huub blijft tot en met mei. Daar maak ik mij totaal niet ongerust over. Met drie man kun je geen TV maken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Laatste ontslagronde. Dus Jaap kan probleemloos meestemmen met B&A, en er zo een concurrent uitwerken.
Dat is ´m denk ikquote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat Claire eruit gaat, gaat de ontslagronde niet door.
Jammer van het huwelijk, maar het nephuwelijk kan alsnog doorgaan.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Margo37 het volgende:
Hier snap ik de ballen niet van, van de tien site:
Claire heeft besloten om een collect-call van haar oom Twan aan te nemen. De andere Miljonairs steunen haar met contactpunten. In eerste instantie is Claire blij met het telefoontje maar uiteindelijk eindigt het gesprek in tranen…
knip
quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef Leandra het volgende:
Als papa Ron en oom Twan idd met de Hummer door het hek gaan (zonder eerst achter een microfoon te halen) dan hoop ik dat papa Ron z'n eigen cam heeft draaien.... en het vanavond nog op Youtube staat![]()
Lees je mee Bart??
O ja, zo zullen ze het wel gaan doen. Men wil Huub natuurlijk er in houden, voor de SMS'jes.quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat Claire eruit gaat, gaat de ontslagronde niet door.
Jammer van het huwelijk, maar het nephuwelijk kan alsnog doorgaan.
Nee ! Hij zei letterlijk "ik vind dat je het spel NIET goed speelt....."quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Claire ontvangt een collect-call van haar oom Twan. Haar oom is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. “Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld, zegt Claires oom. bron degoudenkooi.nl
ik snap hoe het hiert neergezet wordt dus ook niet, is een partijtje paniekvoetbal denk ikquote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Margo37 het volgende:
Hier snap ik de ballen niet van, van de tien site:
Claire heeft besloten om een collect-call van haar oom Twan aan te nemen. De andere Miljonairs steunen haar met contactpunten. In eerste instantie is Claire blij met het telefoontje maar uiteindelijk eindigt het gesprek in tranen…
Oom Twan is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. “Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld”, zegt Claires oom. “Je moet er een einde aan maken. Buiten gaat het niet goed. Het gaat helemaal niet goed met de familie. Ik wil je vanavond behoeden voor je grote fouten. Iedereen zit in de auto om je te komen halen”, vervolgt oom Twan zijn verhaal.
Claire zegt dat ze er echt over na moet denken en dat ze dat niet kan zeggen. “Toen je viel met de scooter was ik er voor je. En nu ben ik er ook voor je. Ik bel niet voor niks!”, probeert de oom van Claire tot haar door te dringen. “Wat is er dan thuis?”, vraagt de Tilburgse aan haar oom. Hij geeft aan dat hij hier niet over kan praten op televisie maar dat de hele familie achter hem staat en dat ze echt naar huis moet komen.
“Ik heb je moeder aan de lijn. Ik kan je er uit trekken, daar zijn we allemaal toe in staat”, eindigt hij zijn verhaal. Claire hangt op in tranen en heeft tijd voor zichzelf nodig om dit ingrijpende gesprek te overdenken...
Het verhaal onder het kopje "Nieuws" is nog vreemder, er klopt geen yota van as usual.quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
De Tilbrugse kon die uitspraken toch helemaal niet doen omdat de verbinding werd verbroken? Of zou er tijdens de streamlock een nieuw gesprek zijn gevoerd dat voor het gemak van de televisiekijker aan het eerste gesprek wordt geplakt?
Gelukkig vind haar familie dat ook....dat is alvast wat....quote:Op zondag 13 april 2008 19:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ! Hij zei letterlijk "ik vind dat je het spel NIET goed speelt....."
Juist, als er eens echte reality is gooien ze meteen alles dichtquote:Op zondag 13 april 2008 19:17 schreef diedirk het volgende:
ZO duidelijka l iets niet volgens het script gaat grijpt men in en gaat er streamlock op.
Er mag daar gewoon niemand zomaar weg, was bij lieke hetzelfde en nu bij Claire.
terwijl dat nog eensn echte tv zou zijn.
IPV dat nephuwelijk
Klopt, dat hoorde ik ook maar we hebben het over PoekieRoekie hè? Die luistert alleen naar wat Brian zegt, de schat.quote:Op zondag 13 april 2008 19:17 schreef PeterNB het volgende:
Yep, maar ze verdraaien daar wel vaker de boelquote:Op zondag 13 april 2008 19:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
hoop dat er niets meer van de villa overblijft.quote:Op zondag 13 april 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
SL duurt wel heel lang nou...
Dat snap ikquote:Op zondag 13 april 2008 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama in die kooi !
Het maakt mij niet zoveel uit al zou Claire naar huis gaan, het gaat me meer om "de manier waarop"
dat vind ik niet, hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Familie baalt natuurlijik ook ontzettend dat ook zij in de media terechtkomen met grote krantenkoppen. Maar ja, pa heeft daar zelf aan meegedaan door met Huub een showtje op te voeren om de hand van z'n dochter.
omg..quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Familie baalt natuurlijik ook ontzettend dat ook zij in de media terechtkomen met grote krantenkoppen. Maar ja, pa heeft daar zelf aan meegedaan door met Huub een showtje op te voeren om de hand van z'n dochter.
die heeft contact gehad met de moeder van claire een paar dagen geleden had ik dat ook al gelezen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
Maar hoezo heeft Nadia's moeder gebeld.
Die liet haar geflipte dochter ook zitten en die jankte verdomme 5x daags en de rest naar behoefte.
Inderdaad!quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
De streams zijn net alsof je in een restaurant gaat zitten, jassen uit, drankje besteld,
een fantastische menu-kaart voor je neus krijgt, wat lekkers besteld, en op het moment
dat de ober met je eten de keuken uit loopt dat je de zaak uitgezet wordt![]()
Dementor, ik zou zelf ook niets liever willen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat B en/of A ooit een keer aangepakt zullen gaan worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Bravo als ze Claire ophalen, dan kunnen Jaap en Huub direct de terror loslaten op B en A.
Ik denk eerder dat dit een welbewuste Talpa/Recourt samenwerking is. Talpa weer in de media en Recourtje een bonus, zoiets.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.........
The A-Team! ...![]()
[ afbeelding ]
Hier het filmpje....quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vind ik niet, hoor.
Ik vond het heel duidelijk dat Ron geen idee had wat hij met het telefoontje aan moest. Was het show en moest hij maar wat meelullen, of moest hij zichzelf zijn en zeggen "flikker op, dat bespreek ik wel met mijn dochter".
Vergeet niet dat Cora precies hetzelfde heeft gehad met een huilende jaap aan de telefoon.
Uiteindelijk lulde Ron maar een beetje mee. Ik vond hem echt heel afhoudend, hoor.
Meestal zijn er SL's als er sprake is van geweld of als er dingen over achter gezegd worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
De streams zijn net alsof je in een restaurant gaat zitten, jassen uit, drankje besteld,
een fantastische menu-kaart voor je neus krijgt, wat lekkers besteld, en op het moment
Je hoorde dat "de moeder van Claire ook zeggen in het filmpje van de ondertrouw...."Nadia wil ook geen contact meer met Amanda".quote:Op zondag 13 april 2008 19:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die heeft contact gehad met de moeder van claire een paar dagen geleden had ik dat ook al gelezen.
En vooral niet als Claire echt weggaat.Dan zullen ze voorlopig wel rustig aan moeten doen en kunnen Amanda en Brian verder vakantie vieren.quote:Op zondag 13 april 2008 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor, ik zou zelf ook niets liever willen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat B en/of A ooit een keer aangepakt zullen gaan worden.
Volgens mij zei hij dat ze het spel NIET goed speelde en dat ze weg moest...quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Tilbrugse kon die uitspraken toch helemaal niet doen omdat de verbinding werd verbroken? Of zou er tijdens de streamlock een nieuw gesprek zijn gevoerd dat voor het gemak van de televisiekijker aan het eerste gesprek wordt geplakt?
Hij had gewoon "nee" moeten zeggen of "val mij niet lastig". Maar voor mij klonk het alsof hij op de hoogte was van de inhoud en het meespeelde.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vind ik niet, hoor.
Ik vond het heel duidelijk dat Ron geen idee had wat hij met het telefoontje aan moest. Was het show en moest hij maar wat meelullen, of moest hij zichzelf zijn en zeggen "flikker op, dat bespreek ik wel met mijn dochter".
Vergeet niet dat Cora precies hetzelfde heeft gehad met een huilende jaap aan de telefoon.
Uiteindelijk lulde Ron maar een beetje mee. Ik vond hem echt heel afhoudend, hoor.
denk dat je nu rustig babbelende mensen krijgt te zienquote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
Echt waar? Tofheid!quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hoorde dat "de moeder van Claire ook zeggen in het filmpje van de ondertrouw...."Nadia wil ook geen contact meer met Amanda".
http://www.xs4all.nl/~atw(...)0The%20-%20Begin.mp3quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.........
The A-Team! ...![]()
[ afbeelding ]
Omdat we er anders misschien achter komen dat het toch allemaal niet zo echt is als we moeten denken...quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal zijn er SL's als er sprake is van geweld of als er dingen over achter gezegd worden.
Het zal wel dom van me zijn, maar ik snap niet waar deze nu voor nodig is
+1quote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat ze het spel NIET goed speelde en dat ze weg moest...
Die familie zien Claire met open ogen in een val trappen...een huwelijksval..niet van Huub maar van de regie...die hebben niet de intentie om van de huwelijksdag van Claire een mooie dag te maken..Claire heeft dat niet in de gaten...en de familie zal Claire willen behoeden voor veel verdriet...niet gek toch?
Huub heeft er geen last van want hij is gewend dat hij genaaid wordt...die roept "het is het spel"..."het gaat om een miljoen"..."denk aan de kijkcijfers"..."het staan in het contract"...blablabla..het zal wel..maar die familie heeft daar geen boodschap aan en Claire beseft het niet omdat ze er te kort in zit en verliefd is...
Tja...
Ik ben alleen een streamgluurder........................die wil dat Huub wint...
Netjes geschat.quote:Op zondag 13 april 2008 19:26 schreef Deisyy het volgende:
De fontein is nog niet aan, dus de Hummer zal nog wel even weg blijven.
Tilburg-Eemnes, ongeveer 100 km denk ik, het kan nog wel even duren dus.
Dat denk ik ook. Zo'n streamlock is ook vast geen part of the script.quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Prospera het volgende:
Het zal wel behoorlijke paniek zijn daar achter de schermen, want opeens zijn ze de regie kwijt.
Een goede zet van de familie Recourt.... de regie met kloten voor het blok.quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Prospera het volgende:
Het zal wel behoorlijke paniek zijn daar achter de schermen, want opeens zijn ze de regie kwijt.
Huub geniet van krantenkoppen. Hij zat erom te lachen, was blij dat hij weer in de krant stond.quote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat ze het spel NIET goed speelde en dat ze weg moest...
Die familie zien Claire met open ogen in een val trappen...een huwelijksval..niet van Huub maar van de regie...die hebben niet de intentie om van de huwelijksdag van Claire een mooie dag te maken..Claire heeft dat niet in de gaten...en de familie zal Claire willen behoeden voor veel verdriet...niet gek toch?
Tja...
Ik ben alleen een streamgluurder........................die wil dat Huub wint...
Dat weten we toch allang en zij weten ook dat we het weten, want er wordt hier regelmatig meegelezen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:31 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Omdat we er anders misschien achter komen dat het toch allemaal niet zo echt is als we moeten denken...
ja ze hadden het over hoeveel ze wel niet van hun moeder hielden en dat ze zo goed voor hunnie is geweestquote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik erg vreemd vindt is dat B&A vanmiddag opeens de dierennamen wisten, dat hebben ze nooit afgeluisterd dus is die info verstrekt door de Febo....en dat die Kubatzclan gewoon een uur lang in Papiamento ligt te praten....ongelooflijk.....Amanda die zonder stemmingen overal naar toe mag...zo opvallend...
Is dat gesprek nog vertaald van vannacht?
Ik kan erop!!quote:Op zondag 13 april 2008 19:31 schreef avonne het volgende:
kan iemand op nowlive? of ligt die weer plat (de amateurs)
Ik kan erop.Errste keer dat ik daar kom,maar ben nieuwsgierigquote:Op zondag 13 april 2008 19:31 schreef avonne het volgende:
Ik ook niet...quote:Op zondag 13 april 2008 19:31 schreef avonne het volgende:
Wat mij erg opviel tijdens het bezoekje van Nadia dat ze nadrukkelijk een paar keer tegen Amanda zei dat Claire een lieve aardige meid was...quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hoorde dat "de moeder van Claire ook zeggen in het filmpje van de ondertrouw...."Nadia wil ook geen contact meer met Amanda".
Ik vind dit ook wel een stuntquote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Een goede zet van de familie Recourt.... de regie met kloten voor het blok.
Maar of Claire d'r positie hierdoor geloofwaardiger wordt mocht ze blijven.
Volgens mij gunde hij ze vooral de lol niet.quote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub geniet van krantenkoppen. Hij zat erom te lachen, was blij dat hij weer in de krant stond.
Dat is dan ook het verschil tussen Huub en Claire. Huub is, wat je ook van hem vindt, een echte speler, Claire is dat niet. Die zit een beetje mooi te zijn en te dagdromen.
100cp van wel.quote:Op zondag 13 april 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zo'n streamlock is ook vast geen part of the script.
Toch wel makkelijk dat de regie vantevoren weet wat er gaat gebeuren, hebben ze alvast een goed camerastantpunt voor als de Hummer het hek ramt.quote:
Joh de regie zit met rode blosjes van opwinding te wachten, en te duimen dat gekke Twan door het hek heen rijdt.quote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Een goede zet van de familie Recourt.... de regie met kloten voor het blok.
Maar of Claire d'r positie hierdoor geloofwaardiger wordt mocht ze blijven.
Daar zijn ze het daar allemaal wel over eens, hier overigens ook zo het lijkt. Amanda vind Claire ook een lief kind.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat mij erg opviel tijdens het bezoekje van Nadia dat ze nadrukkelijk een paar keer tegen Amanda zei dat Claire een lieve aardige meid was...
Airwolf is ook al onderweg !!!quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
The A-Team! ...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |