hoop dat er niets meer van de villa overblijft.quote:Op zondag 13 april 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
SL duurt wel heel lang nou...
Dat snap ikquote:Op zondag 13 april 2008 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama in die kooi !
Het maakt mij niet zoveel uit al zou Claire naar huis gaan, het gaat me meer om "de manier waarop"
dat vind ik niet, hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Familie baalt natuurlijik ook ontzettend dat ook zij in de media terechtkomen met grote krantenkoppen. Maar ja, pa heeft daar zelf aan meegedaan door met Huub een showtje op te voeren om de hand van z'n dochter.
omg..quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Familie baalt natuurlijik ook ontzettend dat ook zij in de media terechtkomen met grote krantenkoppen. Maar ja, pa heeft daar zelf aan meegedaan door met Huub een showtje op te voeren om de hand van z'n dochter.
die heeft contact gehad met de moeder van claire een paar dagen geleden had ik dat ook al gelezen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
Maar hoezo heeft Nadia's moeder gebeld.
Die liet haar geflipte dochter ook zitten en die jankte verdomme 5x daags en de rest naar behoefte.
Inderdaad!quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
De streams zijn net alsof je in een restaurant gaat zitten, jassen uit, drankje besteld,
een fantastische menu-kaart voor je neus krijgt, wat lekkers besteld, en op het moment
dat de ober met je eten de keuken uit loopt dat je de zaak uitgezet wordt![]()
Dementor, ik zou zelf ook niets liever willen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat B en/of A ooit een keer aangepakt zullen gaan worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Bravo als ze Claire ophalen, dan kunnen Jaap en Huub direct de terror loslaten op B en A.
Ik denk eerder dat dit een welbewuste Talpa/Recourt samenwerking is. Talpa weer in de media en Recourtje een bonus, zoiets.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.........
The A-Team! ...![]()
[ afbeelding ]
Hier het filmpje....quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vind ik niet, hoor.
Ik vond het heel duidelijk dat Ron geen idee had wat hij met het telefoontje aan moest. Was het show en moest hij maar wat meelullen, of moest hij zichzelf zijn en zeggen "flikker op, dat bespreek ik wel met mijn dochter".
Vergeet niet dat Cora precies hetzelfde heeft gehad met een huilende jaap aan de telefoon.
Uiteindelijk lulde Ron maar een beetje mee. Ik vond hem echt heel afhoudend, hoor.
Meestal zijn er SL's als er sprake is van geweld of als er dingen over achter gezegd worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
De streams zijn net alsof je in een restaurant gaat zitten, jassen uit, drankje besteld,
een fantastische menu-kaart voor je neus krijgt, wat lekkers besteld, en op het moment
Je hoorde dat "de moeder van Claire ook zeggen in het filmpje van de ondertrouw...."Nadia wil ook geen contact meer met Amanda".quote:Op zondag 13 april 2008 19:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die heeft contact gehad met de moeder van claire een paar dagen geleden had ik dat ook al gelezen.
En vooral niet als Claire echt weggaat.Dan zullen ze voorlopig wel rustig aan moeten doen en kunnen Amanda en Brian verder vakantie vieren.quote:Op zondag 13 april 2008 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor, ik zou zelf ook niets liever willen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat B en/of A ooit een keer aangepakt zullen gaan worden.
Volgens mij zei hij dat ze het spel NIET goed speelde en dat ze weg moest...quote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Tilbrugse kon die uitspraken toch helemaal niet doen omdat de verbinding werd verbroken? Of zou er tijdens de streamlock een nieuw gesprek zijn gevoerd dat voor het gemak van de televisiekijker aan het eerste gesprek wordt geplakt?
Hij had gewoon "nee" moeten zeggen of "val mij niet lastig". Maar voor mij klonk het alsof hij op de hoogte was van de inhoud en het meespeelde.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vind ik niet, hoor.
Ik vond het heel duidelijk dat Ron geen idee had wat hij met het telefoontje aan moest. Was het show en moest hij maar wat meelullen, of moest hij zichzelf zijn en zeggen "flikker op, dat bespreek ik wel met mijn dochter".
Vergeet niet dat Cora precies hetzelfde heeft gehad met een huilende jaap aan de telefoon.
Uiteindelijk lulde Ron maar een beetje mee. Ik vond hem echt heel afhoudend, hoor.
denk dat je nu rustig babbelende mensen krijgt te zienquote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
Echt waar? Tofheid!quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hoorde dat "de moeder van Claire ook zeggen in het filmpje van de ondertrouw...."Nadia wil ook geen contact meer met Amanda".
http://www.xs4all.nl/~atw(...)0The%20-%20Begin.mp3quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.........
The A-Team! ...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |