abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65071914
Roodkapje loopt door het bos, en is lekker aan het zingen. Opeens springt achter een boom de grote boze wolf vandaan. Hij roept: HAHA, waar ga jij naar toe Roodkapje ? Ik ga naar het meer mijn k*t wassen! waarop de wolf zucht : Tjonge tjonge, die sprookjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
pi_65074888
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef beunhaas96 het volgende:
Komt een vent bij de dokter. Hij zegt: "Dokter, ik heb nogal een genant probleem. "
De dokter zegt:" Zeg het maar gewoon daarvoor ben ik hier"
Dus die kerel zegt: "Ik heb last van een oranje penus"
De dokter zegt: "Laat me het eens bekijken". Dus die vent trekt zijn broek omlaag, en de
dokter bekijkt het feloranje zaakje eens van dichtbij.
Verwonderd vraagt de dokter: "Mag ik vragen wat u voor werk doet?"
Zegt die vent: "Momenteel ben ik werkloos"
Zegt de dokter: "Mag ik dan vragen hoe u zo de dag doorkomt dan?"
Waarop die vent zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65378268
Klant bij de kruidenier: Hebt u paprikachips ?
> Eigenaar van de winkel: Sorry paprikachips verkoop ik niet vanwege de kankerverwekkende stoffen die er in zitten.
> Klant: ah ok, heb je chicken wings dan?
> Eigenaar: Nee ook niet, zelfde reden, kankerverwekkende stoffen!
> Klant: Hamburgers?
> Eigenaar: Nee kankerverwekkende stoffen.
> Klant: Knakworstjes in blik? Aardappelpuree??
> Eigenaar: Kankerverwekkend...
> Klant: Appeltaart??
> Eigenaar: Ja!...of wacht effe ..nee, kankerverwekkende stoffen...
> Klant: Dus u verkoopt al die produkten niet meer vanwege kankerverwekkende stoffen die er in zitten?
> Eigenaar: Ja.
> Klant:'Zucht' nou doe dan maar een pakje zware shag Vanelle met vloei.
> Eigenaar: Dat kan! Dat is dan 4 euro alstublieft!
> Klant: Dank!
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_65451106
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef Trance_X het volgende:
Klant bij de kruidenier: Hebt u paprikachips ?
> Eigenaar van de winkel: Sorry paprikachips verkoop ik niet vanwege de kankerverwekkende stoffen die er in zitten.
> Klant: ah ok, heb je chicken wings dan?
> Eigenaar: Nee ook niet, zelfde reden, kankerverwekkende stoffen!
> Klant: Hamburgers?
> Eigenaar: Nee kankerverwekkende stoffen.
> Klant: Knakworstjes in blik? Aardappelpuree??
> Eigenaar: Kankerverwekkend...
> Klant: Appeltaart??
> Eigenaar: Ja!...of wacht effe ..nee, kankerverwekkende stoffen...
> Klant: Dus u verkoopt al die produkten niet meer vanwege kankerverwekkende stoffen die er in zitten?
> Eigenaar: Ja.
> Klant:'Zucht' nou doe dan maar een pakje zware shag Vanelle met vloei.
> Eigenaar: Dat kan! Dat is dan 4 euro alstublieft!
> Klant: Dank!
ha.
Zelf bedacht?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:06 #105
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_65452143
Wat is het verschil tussen een turk en een vis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een turk in een vuilcontainer?
SPOILER
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:39:05 #106
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65492745
Wat heeft 50 tanden en houdt een GRUWELIJK monster tegen ?
SPOILER
The Outside Agency
pi_65494056
Loopt een man op een verloren zaterdag een antiquariaat binnen en ziet daar een houten kat staan. Hij is zeer onder de indruk van het handwerk en wil het graag hebben. Hij vraagt de oude man achter de toonbank om de prijs. Deze antwoord dat de kat zonder verhaal ¤200 kost en met verhaal ¤500. De man besluit de ¤300 in zijn zak te houden en de kat zonder verhaal mee te nemen. De verkoper kijkt de man hoofdschuddend na terwijl de man de deur uit loopt.
Nog geen 100 meter bij de zaak verwijderd bemerkt de man dat hij achtervolgt wordt door twee katten, 500 meter later zijn het er al 14! Enigsinds in paniek slaat hij snel een straatje in en ziet bij het omkijken een hele horde katten achter hem aanlopen. Bij een grote straat aangekomen gooit hij het beeldje in paniek in het water waarna er honderden katten achteraanduiken en allemaal verzuipen.
De verkoper is niet verbaasd als de man even later weer terug in de winkel staat en zegt: "U komt zeker voor het verhaal meneer?", waarop de man zegt: "Nee, ik vroeg me af of u ook houten Marrokanen had...".
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:19:45 #108
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_65494315
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef kokendheet het volgende:
Loopt een man op een verloren zaterdag een antiquariaat binnen en ziet daar een houten kat staan. Hij is zeer onder de indruk van het handwerk en wil het graag hebben. Hij vraagt de oude man achter de toonbank om de prijs. Deze antwoord dat de kat zonder verhaal ¤200 kost en met verhaal ¤500. De man besluit de ¤300 in zijn zak te houden en de kat zonder verhaal mee te nemen. De verkoper kijkt de man hoofdschuddend na terwijl de man de deur uit loopt.
Nog geen 100 meter bij de zaak verwijderd bemerkt de man dat hij achtervolgt wordt door twee katten, 500 meter later zijn het er al 14! Enigsinds in paniek slaat hij snel een straatje in en ziet bij het omkijken een hele horde katten achter hem aanlopen. Bij een grote straat aangekomen gooit hij het beeldje in paniek in het water waarna er honderden katten achteraanduiken en allemaal verzuipen.
De verkoper is niet verbaasd als de man even later weer terug in de winkel staat en zegt: "U komt zeker voor het verhaal meneer?", waarop de man zegt: "Nee, ik vroeg me af of u ook houten Marrokanen had...".
Ik moest lachen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:15 #109
213010 haakon
pi_65519103
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef kokendheet het volgende:
goeie
The Outside Agency
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:51 #110
213010 haakon
pi_65519122
Ander woord voor Clini-clown
SPOILER
The Outside Agency
pi_65521295
Jantje vraagt na schooltijd aan de juf, mag ik met je mee naar huis?nee, zegt de juf. anders ga ik heel hard gillen zegt jantje. oke dan zegt juf. als ze bij juf thuis zijn vraagt jantje mag ik bij je eten. nee zegt de juf. anders ga ik gillen. oke dan zegt juf. als ze klaar zijn met eten vraagt jantje mag ik bij u slapen. nee zegt juf anders ga ik heel hard gillen. oke maar wel op de logeerkamer. als jantje in bed ligt kan hij niet slapen en gaat naar jufs kamer en vraagt. mag ik bij jou in bed liggen. nee jantje. anders ga ik heel hard gillen. oke zegt juf. vraagt jantje als ze in bed liggen mag ik met mijn vinger in jou navel zitten. nee jantje. anders ga ik heel hard gillen. oke dan zegt juf. evenlater zegt juf,HEE dat is niet mijn navel. nee het is ook mijn vinger niet!!!
pi_65532187
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef haakon het volgende:
Ander woord voor Clini-clown
SPOILER
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:24:39 #113
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_65536407
O verkeerde forum
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:51:00 #114
213010 haakon
pi_65557187
Hoe vangt een koe een konijn ?
SPOILER
The Outside Agency
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:53:37 #115
213010 haakon
pi_65557244
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :

"PAS OP ! ! !
MEER BOTER ! !!
STOP ! ! STOP ! !
DRAAI ZE OM ! !
BOTER ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
MEER BOTER ! !
ZIE JE DAT DAN NIET ? !
ZE GAAN AANBRANDEN ! !
PAS TOCH OP ! !
DRAAI ZE OM ! !
SCHIET OP ! !
HAAST JE ! !
DRAAI ZE NU OM ! !
STOP ! ! STOP ! !
PAS OP ! !
TE VEEL BOTER ! !
HET GAAT SPATTEN ! !
ZET UIT ! ! ZET UIT ! !
PAS OP ! !
JE GAAT JE VERBRANDEN ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER ! !
EN TE WEINIG ZOUT ! ! OHHH ! !
TE WEINIG ZOUT ! !"

De vrouw is compleet overstuur en gilt:
"Waarom schreeuw je zo? Wat is er met je aan de hand ?!"
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

"Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto."
The Outside Agency
pi_65565501
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef haakon het volgende:
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :
SPOILER
De vrouw is compleet overstuur en gilt:
"Waarom schreeuw je zo? Wat is er met je aan de hand ?!"
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

"Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:29:51 #117
233748 Laxaties
Ik ejaculeer onzin
pi_65571199
Zegt een man: Wat is er nou leuker als onz forum?
Zegt de grammarnazi: Het is dan wij.. -.-"
SPOILER
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:54:37 #118
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
pi_65726428
Er komt een kameel bij de bakker

vroeg de kameel: 1 brood graag

bakker: HOUD JE BEK! KAMELEN KUNNEN NIE PRATAH!!!

woensdag 4 februari 2009 @ 13:44:41 #119
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
pi_65729991
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:50 #120
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65794465
Een man is zijn plafond aan het schilderen. Als hij lekker bezig is komt zijn vrouw thuis en die roept verschrikt: 'Zou je er geen kranten onder leggen?' Waarop de man zegt: 'Nee hoor, ik kan er zo ook wel bij.'
Lang leve mij! *O*
pi_65821057
Kostelijk mooi. het niveau van het topic begint weer te stijgen !
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_65822267
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:54 schreef madgv het volgende:
Er komt een kameel bij de bakker

vroeg de kameel: 1 brood graag

bakker: HOUD JE BEK! KAMELEN KUNNEN NIE PRATAH!!!

De blablabla-vage gebeurtenis, zegt een ding wat niet kan praten iets:
persoon in kwestie: hey, [ding wat niet kan praten] kan heul niet praten.
pi_65822657
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:30 schreef Flaccid het volgende:

[..]

De blablabla-vage gebeurtenis, zegt een ding wat niet kan praten iets:
persoon in kwestie: hey, [ding wat niet kan praten] kan heul niet praten.
Zitten 2 broodjes in de oven. Zegt de 1 tegen de ander: Wat warm hier he
Zegt de ander: EEN PRATEND BROODJE !!!!!!!!!!111111111!11!!1!!!1!1

We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 9 februari 2009 @ 23:27:27 #124
187674 Sigmund666
pi_65899354
Twee Schotten wandelen langs enkele velden en houden halt aan een echt typisch Schots meer. Een idyllische plek met een kanjer van een boom.

- "Onder die boom, daar heb ik het gedaan!" vertelt de eerste Schot.
- "Hoe bedoel je?" vraagt zijn vriend.
- "Je weet wel, hét. Voor de eerste keer." zie hij.
- "Oh, je hebt je maagdelijkheid hier verloren. Romantische plek, dat wel."
- "Maar we werden wel betrapt."
- "Dat meen je niet!!? Door wie?"
- "Haar moeder..."
- "OMFG, wat zei ze wel niet?"
-- "BEEEEEEEEIIIII"
pi_66570684
Gooit de postbode brieven door de bus.
SPOILER
Staat een man op de bus te wachten.
SPOILER
I'm putting back the Fun in Funeral
pi_66571034
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:47 schreef Frambozen het volgende:
Gooit de postbode brieven door de bus.
SPOILER
Staat een man op de bus te wachten.
SPOILER
Buschaffeur zegt bij de eerste: "Flikker toch op met die rotzooi"
  zondag 1 maart 2009 @ 11:43:01 #127
187674 Sigmund666
pi_66575694
Een dom blondje is haar eerste dag bij een zeer groot advocatenkantoor. Nerveus als ze is, doet ze echt alles fout dat er maar fout kan gaan.
Teleurgesteld komt haar baas aan het einde van de dag bij haar.
"Tjeetje. Jij bent zo dom, het lijkt wel alsof jouw hersens in je slipje zitten!"
Een hele week gaat zo voorbij, totdat het domme blondje op vrijdag opeens niet meer verschijnt. Bezorgd belt de baas haar op. "Wat is er aan de hand? Ben je soms ziek?"

Zegt dat blondje:
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Sigmund666 op 01-03-2009 12:07:02 ]
pi_66929120
Ik kreeg bij de Albert Heijn van die voetbalplaatjes,maar er zaten er maar 4 in,in plaats van 5.Ben ik terug gegaan naar die kassiere en het verhaal uitgelegd,zegt ze...ja kijk maar even naar beneden .Suarez zal wel op de grond liggen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:45:09 #129
249806 ChromeFossil
Als je haar maar goed zit..
pi_67360112
Een vliegtuig vol Belgen en 1 Nederlander is zojuist opgestegen.
Tegen het eind van de vlucht aan valt plotseling de bodem en de vloer uit het vliegtuig.
Iedereen kan zich net op tijd vastgrijpen aan de bagagenetjes boven zich.
Even later roept de piloot om: "Dames en heren, wij zijn veel te zwaar beladen. Dit is de reden voor het verliezen van onze bodem. Tevens hebben wij berekend dat als wij het willen overleven èèn iemand los zal moeten laten." Na een lange stilte zegt de eerbiedwaardige Nederlander: "Ik laat wel los. Als ik hiermee iedereen kan redden zal ik als held herdacht worden." Na een kort schietgebedje laat hij los.

Even later beginnen alle Belgen te klappen.....
pi_67366945
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef ChromeFossil het volgende:
Een vliegtuig vol Belgen en 1 Nederlander is zojuist opgestegen.
Tegen het eind van de vlucht aan valt plotseling de bodem en de vloer uit het vliegtuig.
Iedereen kan zich net op tijd vastgrijpen aan de bagagenetjes boven zich.
Even later roept de piloot om: "Dames en heren, wij zijn veel te zwaar beladen. Dit is de reden voor het verliezen van onze bodem. Tevens hebben wij berekend dat als wij het willen overleven èèn iemand los zal moeten laten." Na een lange stilte zegt de eerbiedwaardige Nederlander: "Ik laat wel los. Als ik hiermee iedereen kan redden zal ik als held herdacht worden." Na een kort schietgebedje laat hij los.

Even later beginnen alle Belgen te klappen.....
Die is anders, de Nederlander zegt dat hij wel los laat en daarom beginnen allen belgen te klappen, waardoor de nederlander t overleefd
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:07:38 #131
249806 ChromeFossil
Als je haar maar goed zit..
pi_67373378
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Die is anders, de Nederlander zegt dat hij wel los laat en daarom beginnen allen belgen te klappen, waardoor de nederlander t overleefd
Okee, dan zijn we lekker optimistisch over Nederlanders:D Dan moet je als je hem leest maar even denken dat de Nederlander een parachute om heeft en het dus overleeft!:D
pi_67380623
De boswachter vindt een konijn, het konijn vindt van niet.
Ik weet het ook niet
pi_67393687
tering wat verzinnen jullie slechte moppen zeg...

mijn advies,...gebruik je zondag beter.

Okay, wat krijg je als je Amerikaanse president, met een belgische komiek kruist
SPOILER
SPOILER
later nerds
pi_67394386
hahaha ik weet nog een goeie, drol

luister

een jager die op berenjacht is komt bij een dorp aan de voet van een berg waar op volgens de dorpelingen een gigantische beer leeft. Op zoek naar wapens komt hij in het dorp langs de plaatselijke wapen handelaar.

"Heeft u ook een geweer voor mij waarmee ik een beer kan schieten?" Natuurlijk, zegt de wapenhandelaar, en haalt een revolver boven tafel. "Met dit revolver", zeg de wapenhandelaar, "heeft billy the kid 23 sherrifs neergepast" Een beer zal dan geen probleem zijn.

Tevereden met zijn aankoop loopt de jager de berg op, ziet de beer, legt aan, schiet!! De rook trekt weg en....de beer is verdwenen. Verdwaast kijkt de jager om zich heen en voelt plots een hand op zijn schouder. Hij kijkt om en ziet de beer achter hem staan. "Godverdomme Swa!" zegt de beer. "Fuwaka!, kijk nou naar mijn nieuwe bondjas" "Nu zit er een scheur in" Luister, ik geef je twee optie...of ik reit je open en vreed je op, of je trekt je broek naar beneden en laat mij even m'n gang gaan in dat krappe jagersgaatje van je.

De jager, die niet dood wil, trekt zijn broek omlaag en slaat zich sodomiseren door de beer. Vernederd loop hij strompelend terug naar het dorp waar hij de wapenhandelaar tegen komt.

"gast!" zegt de jager, "die pistolen van jou deugen niet!" Sorry sorry zegt de wapenhandelaar, ik zal het goed met je maken. Je krijg van mij dit dubbelloops jacht geweer. Met dit geweer zijn in Afrika ooit 5 olifanten in één schot geveld, hiermee krijg je dat beertje wel klein.

Dus de jager loop opnieuw de berg op, zie de beer, legt aan, schiet... de rook trekt op en WEER ziet de jager geen dooie beer liggen. Plots voelt hij de hand van de beer op zijn schouder en zegt de beer:
SPOILER
Ik vond de volgende mop toch leuker
pi_67536308
Komt een turk bij de kassa.

HAHAHAHAHAHAHA
  donderdag 9 april 2009 @ 16:23:45 #136
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_67867805
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Laxaties het volgende:
Zegt een man: Wat is er nou leuker als onz forum?
Zegt de grammarnazi: Het is dan wij.. -.-"
SPOILER
Leuker dan.
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  donderdag 9 april 2009 @ 16:40:20 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67868389
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef derlampur het volgende:
tering wat verzinnen jullie slechte moppen zeg...

mijn advies,...gebruik je zondag beter.

Okay, wat krijg je als je Amerikaanse president, met een belgische komiek kruist
SPOILER
SPOILER
later nerds
Nee jij bent wel grappig..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68067938
Komt een man in een café en neemt plaats naast een man die een sik heeft
van een halve meter. Op de bar naast hun glazen bier ligt een Zippo aansteker. De man zegt tegen de halve meter sik: "Wat een mooie glimmende aansteker heeft u daar!"
Zegt de sik: "Ja, maar ook een heel bijzondere, doe maar eens open, dan komt er een geest uit en mag dan je een wens doen." De man klikt de Zippo open en een lichtgloed doet een geest verschijnen.
Deze zegt: "Doe een wens en hij zal vervuld worden." De man wenst direct 1 miljoen.
Binnen 2 seconden valt uit het niets een grote gele meloen op de bar. "Nee he," zegt de man, "heb ik weer, een erg slechthorende geest!"

Zegt die ZZ-top-baard: "Hoe denk je dan dat ik aan een sik van een halve meter ben gekomen?"
pi_68382241
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is een turk in een vuilcontainer?
SPOILER
Leuk om een zelfbedachte mop terug te vinden op Fok.
(C)1987, Brugklas, tijdens biologieles met wat maten.

Wat is een turk in zoutzuur (de oplossing!) was een andere die zich schijnbaar ook door NL heeft verplaatst. De rest heb ik nooit meer gehoord... Die waren blijkbaar niet leuk
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68389261
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Leuk om een zelfbedachte mop terug te vinden op Fok.
(C)1987, Brugklas, tijdens biologieles met wat maten.

Wat is een turk in zoutzuur (de oplossing!) was een andere die zich schijnbaar ook door NL heeft verplaatst. De rest heb ik nooit meer gehoord... Die waren blijkbaar niet leuk
Denk je dat jij de enige bent die er zo een verzint?
pi_68410156
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Denk je dat jij de enige bent die er zo een verzint?
Nee, d'r zijn dan ook vele honderden turkenmoppen.
Maar het is leuk om toevallig die ene terug te lezen die *ik* toen in 1987 uit mijn mouw schudde. Anyway, who cares. Vond het gewoon leuk om te vermelden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 27 april 2009 @ 00:15:06 #142
187674 Sigmund666
pi_68410579
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "Papa, waar kom ik eigenlijk vandaan?"
Zegt die vader zo: "Jij komt van de ooievaar."
Zegt Jantje: "Wat ben jij een achterlijke hond! Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt met een ooievaar!"

pi_68484660
Hoe noem je een mexicaan wiens voiture is gestolen?
SPOILER
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:23:24 #144
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69001468
Komt een marokaan bij de bakker, zegt ie zo van Ik wil brood kopen.

Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69021383
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Hork het volgende:
van een halve meter. Op de bar naast hun glazen bier ligt een Zippo aansteker. De man zegt tegen de halve meter sik: "Wat een mooie glimmende aansteker heeft u daar!"
Zegt de sik: "Ja, maar ook een heel bijzondere, doe maar eens open, dan komt er een geest uit en mag dan je een wens doen." De man klikt de Zippo open en een lichtgloed doet een geest verschijnen.
Deze zegt: "Doe een wens en hij zal vervuld worden." De man wenst direct 1 miljoen.
Binnen 2 seconden valt uit het niets een grote gele meloen op de bar. "Nee he," zegt de man, "heb ik weer, een erg slechthorende geest!"

Zegt die ZZ-top-baard: "Hoe denk je dan dat ik aan een sik van een halve meter ben gekomen?"
hehe
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:26:52 #146
166265 Acinonyx
pi_69028950
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Hork het volgende:

.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69132121
Het is zwart en kijkt langs de muur.
SPOILER
Het is zwart en scharreltt langs de huizen.
SPOILER
Een Chinees, een Nederlander en een Neger zitten in groep 4. Wie heeft de langste lul?
SPOILER
Drie homo's op een fiets, wat hebben die te vieren?
SPOILER
Een Groninger, een Fries en een Drent komen in een hotel, ze vragen aan de receptionist of er nog kamers vrij zijn.

“Jawel” zegt de receptionist, “Loop maar even mee”.

De receptionist doet een deur open en de Fries loopt naar binnen, ineens begint de Fries te vloeken en te tieren.

“Wij krijgen ook altijd de kleinste kamer!!!”

“Rustig maar”, zegt de receptionist, “Dit is … de lift”.
pi_69140377
Die van die homo's snap ik niet.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:16:52 #149
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69141419
Komt een eskimo bij de winkel en koopt hij een pot pindakaas.
Terug in de iglo zet ie de pot in een kastje.
Als ie de volgende dag zijn brood wil smeren komt ie er achter dat zijn pindakaas bevroren is.
Dus hij terug naar de winkel: "ja, mijn pindakaas is bevroren... en ik had hem op kamertemperatuur bewaard, precies zoals er op het potje staat!"
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 18 mei 2009 @ 10:40:49 #150
166265 Acinonyx
pi_69143576
lol ~!

Komt een man bij de dokter:: Dokter dokter ik denk dat ik onzichtbaar ben !
Dokter:: Huuu, wie spreekt daar ?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')