WC papier gekocht denk ik.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godtering wat heb jij allemaal gedaan dan? ik was 18:55 thuis
Ik kijk wel eens een wedstrijd van Milan. Dan zal het wel puur toeval zijn geweest dat als ik een wedstrijd kijk Gourcuff speeltquote:Op zondag 13 april 2008 21:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel hoor, Ancelotti speelt liever met 10 man dan dat hij Gourcuff erin zet. Maar wel blijven roepen dat hij fantastisch is voor de toekomst... Waar Dirk-Kuijt het nieuws vandaan haalt dat ie de helft van de wedstrijden wel speelt, is me een raadsel.
Ik 20:00 terwijl ik toch echt nergens ben blijven hangen. Dus kan best.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Waarvan vier als basisspeler en 10 als invaller. En kijk eens hoevaak hij ingebracht is in de laatste tien minuten. De helft spelen betekent niet de helft van het aantal wedstrijden spelen, maar de helft van het aantal minuten spelen. Vaak is het gewoon een tactische wissel om een voorsprong te verdedigen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats geven aan dat hij 14 van de 33 wedstrijden heeft gespeeld. Iets minder dan de helft dus.
Ik denk dat hij misschien een achtste of een tiende heeft gespeeld idd.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hij pakt wat minuten, maar hij speelt echt niet de helft hoor. Milan heeft 2970 minuten gevoetbald, daarin heeft Gourcuff zeker niet de helft van gespeeld. Denk ook niet dat hij nog een seizoen als bankzitter wil zijn, want hij heeft maar vier keer een basisplaats gehad.
Ik denk hetquote:Op zondag 13 april 2008 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens een wedstrijd van Milan. Dan zal het wel puur toeval zijn geweest dat als ik een wedstrijd kijk Gourcuff speelt
Precies toen kwamen de bussen bij de Arena aan. Toen moest ik nog twintig minuten wachten op de stopbus naar Utrecht.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat zei ie dan?quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
Wie was er aan het wachten tot Derksen zou zeggen dat PSV het makkelijk ging redden?
Dat het vandaag slecht was van PSV maar dat ze volgende week makkelijk over Vitesse heen gingen.quote:
Zat ik er toch aardig bij met m'n achtstequote:Op zondag 13 april 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Wel schokkend, 385 minuten gespeeld van de mogelijke 2970. Oftewel afgerond slechts 13% gespeeld van de speeltijd die hij kón spelen. Dat is niet de helft, D-K. Dus logisch dat-ie verhuurd wilt worden om te spelen?
Zou zeker wat zijnquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Chadi het volgende:
Maar toch hopen we op verlies van PSVen 2 keer winst van ajax..
het zou toch wat zijn...
En ik had heul gelijk dat hij nauwlijks speeldequote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zat ik er toch aardig bij met m'n achtste
Krijgen we nog geld terug eigenlijk? Net maar even een mail richting Ajax verzonden..quote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Jasza het volgende:
Ik ben net thuis, lekker 12 uur onderweg, smerige teringboeren.
Ik wil graag alle reiskosten vergoed hebben
Woensdag ga ik niet.
Dat lijkt me wel?quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Krijgen we nog geld terug eigenlijk? Net maar even een mail richting Ajax verzonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |