Goede poging tot onrustzaaien.quote:Op zondag 13 april 2008 16:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
AZ taferelen van vorig jaar
En zo Ajax helpen? Aad de Mos haat Ajaxquote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Zou Aad zijn oude club nog eens een loer willen draaien
Op zich is het natuurlijk genant dat PSV het weer zo ver laat komen... zou geweldig zijn als ze het deksel eens echt op de neus zouden krijgenquote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelijkspel tegen Vitesse is goed te doen
Thuiswedstrijd, uitverkocht, je kan kampioen worden voor je eigen supporters, wie heeft er nu gefaald?quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede poging tot onrustzaaien.
Helaas voor jou, jammerlijk gefaald.
Jep, allemaal in kannen en kruiken. Dus jullie kunnen ditmaal het geld op zak houden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Al een deal gemaakt met Aadje afkoopsom jongens?
quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, allemaal in kannen en kruiken. Dus jullie kunnen ditmaal het geld op zak houden.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 13 april 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan maar kampioen worden in die gymzaal
Waar ontken ik dat, ik heb het alleen over de poging van je medesupporter?quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd, uitverkocht, je kan kampioen worden voor je eigen supporters, wie heeft er nu gefaald?
psv mag geen deal maken met Aadje Afkoopsom, Ajax welquote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Al een deal gemaakt met Aadje afkoopsom jongens?
Ik zal dit volgende week nog wel eens voor je quotenquote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede poging tot onrustzaaien.
Helaas voor jou, jammerlijk gefaald.
Dus Aadje mag de schaal wederom tijdelijk boven zijn bed hangen?quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, allemaal in kannen en kruiken. Dus jullie kunnen ditmaal het geld op zak houden.
Kampioen worden door niet te spelen zou prima passen in het verloop van deze erbarmelijk slechte competitie.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach jah.. als Ajax nog tegen groningen verliest dan hoeft PSV niet eens meer te spelen.
Al hoop ik wel op winst ook al is gelijkspel genoeg. Want op gelijkspel spelen...ajb nee..DOE DAT NIET WEER!
Ik heb nu trouwens een schijthekel aan die kakkerlakken van een groningen supporters die ff lekker het stadion in de fik zetten.
Leuk hoor rollen wc papier... in de fik zetten daarintegen. Een zware boete graag.
Een weekje, daarna mag Simons hem op zijn kamer hangen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus Aadje mag de schaal wederom tijdelijk boven zijn bed hangen?
Nee hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Al die ajacieden hier denken dat ze volgende week nog gewoon kampioen worden![]()
Zo ken ik hem weer.quote:
Echt?quote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Al die ajacieden hier denken dat ze volgende week nog gewoon kampioen worden![]()
Wie zegt dat ik vrolijk ben?quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik snap alleen niet waarom je zo vrolijk bent. Ik zou d'r zwaar de pest in hebben als je club zo fantasieloos voetbalt terwijl ze in eigen huis kampioen kunnen worden.
HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! Fappen nu het nog kan!!!quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het was weer eens een vertrouwde pot anti-voetbal wat jullie lieten zien.
Maar goed alle versiering kan weer de kelder in. Ajax zal Aadje en zijn mannen eens een flinke winstpremie beloven.
Het is meer de manier waarop je het verkondigde. Ik zou mij nogmaals echt kapot schamen voor je cluppie....quote:
Wat zegt 'ie allemaal?quote:
"al" ?quote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Groot compliment voor het team voor de wijze waarop ze de wedstrijd ingegaan zijn. De vele wedstrijden.. je kent het wel.quote:Op zondag 13 april 2008 16:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat zegt 'ie allemaal?
En wat als Ajax (ik denk dan) midweeks punten verspeelt tegen Groningen? Huldiging gewoon zondag lijkt me?
Eeerste helft misschien wat terughoudednd, maar het laatste half uur dacht PSV echt nog maar 1 kant op hoor, en dat was niet richting het oosten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het was weer eens een vertrouwde pot anti-voetbal wat jullie lieten zien.
Maar goed alle versiering kan weer de kelder in. Ajax zal Aadje en zijn mannen eens een flinke winstpremie beloven.
quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! HET KAN NOG!! Fappen nu het nog kan!!!
Achja ze hadden gewoon moeten winnen vandaag, tis kut, maar als je volgende week de titel binnen kan halen zie ik het wel positief inquote:Op zondag 13 april 2008 16:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je het verkondigde. Ik zou mij nogmaals echt kapot schamen voor je cluppie....
Whehehequote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Groot compliment voor het team voor de wijze waarop ze de wedstrijd ingegaan zijn. De vele wedstrijden.. je kent het wel.
Hij had ze zojuist ff geteld, 24 in 3 maanden.quote:
Dat is bijna twee wedstrijden per week!quote:Op zondag 13 april 2008 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij had ze zojuist ff geteld, 24 in 3 maanden.
En Ajax moet het doen met ongeveer 1 per week omdat ze uh.. oja.. europees al vroeg werden uitgeschakeld.quote:Op zondag 13 april 2008 17:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat is bijna twee wedstrijden per week!![]()
Denk niet dat Vitesse daarvoor gaatquote:Op zondag 13 april 2008 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:
salonremise tegen Vitesse en we zijn weer kampioen
NEC achterhalen ze toch al niet meer, tenzij die met grote cijfers van NAC verliezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |