Ja, alle stoeltjes om die van mij heen zijn afgefikt. Inclusief die van mij dus. Ik sta op de eerste rij dus heb nogal wat meters af moeten leggen om uit de buurt van de brand te blijven. Ging erg snel plotseling. Iedereen onderschatte de brand in eerste instantie, de club dus duidelijk ook. Heb me letterlijk naar boven moeten werken. Heb mensen op de grond zien liggen en over elkaar heen zien klauteren. Was wel even paniekerig dus. Op wat bloed en schrammen na ben ik er verder wel goed vanaf gekomen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het was precies op jouw plek waar de ergste brand was ofnie?
zover ik dat op tele2 kon zien...
quote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien je bent te triest met je succes-supporter gedoe
dude wat doe je moeilijk, ga eens bij lazio kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eeuwen oude kip- en ei-discussie...![]()
Ik heb het overigens niet alleen over Groningen-Ajax of Ajax-Groningen, die Groninger handjes zie je op diverse recente foto's op het internet bij andere gelegenheden ook nog wel...
Er wordt gewoon doorgegooid terwijl de boel al aan het fikken is. Wat een randdebielen zeg.quote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
hier een filmpje waar je op kan zien dat de boel al aan het branden was voordat de echte sfeeractie begon.
Dan gaat het mis....
http://rammg.hyves.nl/alb(...)eo/225122253/0/zt95/
Daar is te zien dat er nog een paar debielen zijn die er extra wcrollen bijgooien. Wat een kneuzen zegquote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
hier een filmpje waar je op kan zien dat de boel al aan het branden was voordat de echte sfeeractie begon.
Dan gaat het mis....
en jij kan ze niet vindenquote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is daar zo "" op de F-side schijnen ze ook te hangen..
Jorien je bent te triest met je succes-supporter gedoe
quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was in het stadion maar heb geen brand gezien. Ajax terechte winnaar. Jammer van die gemiste penalty van Nevland.
Post is duidelijk wat je bedoelt schijt jostiquote:
De tribune stond zelfs al in de fik toen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat het mis....
Niet iedereen zal in de gaten hebben gehad dat het zat te fikken beneden. Zeker niet degene die vanaf de tweede ring gooiden...quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef Acathla het volgende:
[..]
Er wordt gewoon doorgegooid terwijl de boel al aan het fikken is. Wat een randdebielen zeg.
Echt...quote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef Chadi het volgende:
En die mongolen uit de tweede ring gooiden brandende rollen recht naar benee op hun eigen supoporters
Ik stond bij de opkomst gewoon rollen te gooien, omdat ik niet kon zien dat de tribune stond te fikken. Achteraf gezien dom, maar ik had op dat moment gewoon niet door hoe heftig het eigenlijk was.quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet iedereen zal in de gaten hebben gehad dat het zat te fikken beneden. Zeker niet degene die vanaf de tweede ring gooiden...
Een paar minuten voordat ze het hele vak massaal die rollen gooit zie je nog zichtbare vlammen, dan kan je toch ook wel een klein beetje inschatten dat je niet massaal nog meer rollen erop moet gooienquote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat het mis....
Het vak was aan het leegstromen en de stoeltjes stonden al in de hens en dan zie je van boven nog rollen precies op het vuur komen. Die hadden echt wel door dat het in de hens stond. Anders zouden ze het wel op het veld gooien.quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet iedereen zal in de gaten hebben gehad dat het zat te fikken beneden. Zeker niet degene die vanaf de tweede ring gooiden...
Je ziet toch wel rook? en dat het steeds heftiger word?quote:Op zondag 13 april 2008 17:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik stond bij de opkomst gewoon rollen te gooien, omdat ik niet kon zien dat de tribune stond te fikken. Achteraf gezien dom, maar ik had op dat moment gewoon niet door hoe heftig het eigenlijk was.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
dude wat doe je moeilijk, ga eens bij lazio kijkenJe moet niet alles zo serieus nemen.... gewoon een spel tussen 2 groepen
Die filmende gast zit ook vrij hoog, er zijn niet een paar die gooien, maar 80% van 't vakquote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef Happel het volgende:
[..]
ik zie rook ja, maar ik zie OP DAT MOMENT niet wat er daadwerkelijk gaande is. Ik sta 2e ring, de rook zelf leek ook niet zo heftig.quote:Op zondag 13 april 2008 17:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je ziet toch wel rook? en dat het steeds heftiger word?
Heel groningen volgende week naar de opticiėn
vanaf de 2e ring is het moeilijk op het veld gooien.quote:Op zondag 13 april 2008 17:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vak was aan het leegstromen en de stoeltjes stonden al in de hens en dan zie je van boven nog rollen precies op het vuur komen. Die hadden echt wel door dat het in de hens stond. Anders zouden ze het wel op het veld gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |