Goeiemiddag methan en Schunckelstar. Werd ook tijd ook dat de aapjes weer eens langs kwamen... tot voor gisteren heb ik ze een aardige tijd niet gezien. Zelfde geldt trouwens voor de bavianen: waar zijn ze gebleven.quote:
goedemiddagquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeiemiddag methan en Schunckelstar. Werd ook tijd ook dat de aapjes weer eens langs kwamen... tot voor gisteren heb ik ze een aardige tijd niet gezien. Zelfde geldt trouwens voor de bavianen: waar zijn ze gebleven.
Hoi, Die bavianen zullen zo langzamerhand ook wel dorst krijgen lijkt me,quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeiemiddag methan en Schunckelstar. Werd ook tijd ook dat de aapjes weer eens langs kwamen... tot voor gisteren heb ik ze een aardige tijd niet gezien. Zelfde geldt trouwens voor de bavianen: waar zijn ze gebleven.
Ja, maar het waterpeil is ook wel erg laag. Ik vraag me af wat ze doen als het droog staat... bijvullen zoals op die plek in Botswana (National Geographic) of de natuur haar gang laten gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:05 schreef methan het volgende:
[..]
Hoi, Die bavianen zullen zo langzamerhand ook wel dorst krijgen lijkt me,En die olifanten hebben een puinhoop van gemaakt in de Poel.
Geen idee, Maar als er iedere dag olifanten langskomen, dat zijn stevige drinkers en gaan er heel wat liters opquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het waterpeil is ook wel erg laag. Ik vraag me af wat ze doen als het droog staat... bijvullen zoals op die plek in Botswana (National Geographic) of de natuur haar gang laten gaan.
[ afbeelding ]
Dat is waar. En zoveel water staat er daar ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:34 schreef methan het volgende:
[..]
Geen idee, Maar als er iedere dag olifanten langskomen, dat zijn stevige drinkers en gaan er heel wat liters op
Ik zie ze, ik zie ze! Wel toevallig, dagen lang niet gezien en we hebben het erover en hopla.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef methan het volgende:
Nu Disana, allemaal bavianen
[ afbeelding ]
leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef methan het volgende:
Nu Disana, allemaal bavianen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoorquote:
relax daar , je lekker laten verwennen daar, mooi uitzicht en af en toe met de safarie-auto mee, niet gekquote:Op zondag 27 april 2008 12:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
van zo dichtbij heb ik het nog nooit in beeld gezien...mooi gebouw![]()
en de mensen die er nu zitten hebben een klein wit hondje bij wat net de hele tijd op en neer aan het rennen was
ja,er waren er 3quote:Op zondag 27 april 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoor![]()
![]()
Goedemiddag, en dank voor de plaatjes
zal wel prijzig zijn denk ikquote:Op zondag 27 april 2008 13:03 schreef methan het volgende:
[..]
relax daar , je lekker laten verwennen daar, mooi uitzicht en af en toe met de safarie-auto mee, niet gek![]()
Hoi Disana
![]()
snel kijken,er zit er weer eentjequote:Op zondag 27 april 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoor![]()
![]()
Goedemiddag, en dank voor de plaatjes
het blijft mooi om te zien hequote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP! De eerste 10 delen verslaafd geweest... Ik kijk weer!. Nu op de 40"LCD monitor van m'n vriend![]()
Ja heb je, en ik zie er drie!quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
snel kijken,er zit er weer eentje![]()
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |