Ik zie ze, ik zie ze! Wel toevallig, dagen lang niet gezien en we hebben het erover en hopla.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef methan het volgende:
Nu Disana, allemaal bavianen
[ afbeelding ]
leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef methan het volgende:
Nu Disana, allemaal bavianen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoorquote:
relax daar , je lekker laten verwennen daar, mooi uitzicht en af en toe met de safarie-auto mee, niet gekquote:Op zondag 27 april 2008 12:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
van zo dichtbij heb ik het nog nooit in beeld gezien...mooi gebouw![]()
en de mensen die er nu zitten hebben een klein wit hondje bij wat net de hele tijd op en neer aan het rennen was
ja,er waren er 3quote:Op zondag 27 april 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoor![]()
![]()
Goedemiddag, en dank voor de plaatjes
zal wel prijzig zijn denk ikquote:Op zondag 27 april 2008 13:03 schreef methan het volgende:
[..]
relax daar , je lekker laten verwennen daar, mooi uitzicht en af en toe met de safarie-auto mee, niet gek![]()
Hoi Disana
![]()
snel kijken,er zit er weer eentjequote:Op zondag 27 april 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... zijn de wrattenzwijnen er weer eens, denkt niemand eraan om mij te roepen. Fraai hoor![]()
![]()
Goedemiddag, en dank voor de plaatjes
het blijft mooi om te zien hequote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP! De eerste 10 delen verslaafd geweest... Ik kijk weer!. Nu op de 40"LCD monitor van m'n vriend![]()
Ja heb je, en ik zie er drie!quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
snel kijken,er zit er weer eentje![]()
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |