vind het een geweldig toestel! Hij is snel en je kan er eigenlijk zo'n beetje alles mee.quote:Op zondag 13 april 2008 12:33 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb even een vraagje als het mag, is dat nou fijn die TyTnII ? Ik zit er namelijk over na te denken om hem te kopen. Of ruil je hem omdat je hem kut vind?
Die HTC heeft een interne GPS...quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Dapa het volgende:
ik heb een n95 8gb, heeft dat ding van jou ook interne gps?
heb je interesse?quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Dapa het volgende:
ik heb een n95 8gb, heeft dat ding van jou ook interne gps?
no thanx, daar schiet ik niet veel mee opquote:
Hele ander segment man.quote:Op maandag 14 april 2008 22:42 schreef Rejected het volgende:
HTC S710 heeft een numpad toetsenbord en een uitschuifbaar toetsenbord!
En geen touchscreen :p
quote:ik wil hem wel ruilen tegen mijn gewone nokia n95 . plus auto houder + auto lader + bleutooth headset ( n95 met factuur + garantie )
thnx voor je toelichting. Scherm is idd groter. En een nieuwe accu heeft niet iedereen, maar het probleem is bekend bij deze 1ste generatie N95.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef TIC_TAC het volgende:
kinderziektes ? nooit last van gehad is een toptoestel . groter scherm ? ik dacht dat dat het zelfde was. ? accu ? ik heb er een gloednieuwe in gekregen van nokia omdat idd de vorige maar 1 dag meeging . deze gaat nu een dag of 5-7 mee.
ik ga niet bijbetalen. 1 op 1 lijkt me prima.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Forburgah het volgende:
Hmm ik ga er even over nadenken, mocht ik hem indd willen ruilen dan verwacht ik sowieso een bijbetaling van jouw kant ipv andersom.
heb je ge-PM'dquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:20 schreef floris.hirschfeld het volgende:
Nou als niemand wil ruilen dan wil ik wel ruilen heb een n95-8GB want ik vind het toestel namelijk niks
geef mij maar een n95-1 of n95-3 die zijn 100 keer beter de n95-2 (8Gb) is ja groter scherm maar res is wel lager geworden er door en plus los geheugen werkt toch beter duur een euwig heid om iets op de n95-2 te zetten met een usb kabel dan wel bluetooth
Done!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef Sosa het volgende:
Toestel is vanaf vandaag ook te koop. Ik gebruik em nooit, dus nog net zo nieuw als 78 dagen geleden (toen ik voor het laatst postte)
Kan een mod de tt even aanpassen en richtprijs in de OP vermelden? ¤ 300,-
door mij jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |