Ik wil ze eigenlijk een rotschop verkopen... Het is alleen jammer dat m'n pa er ook een handje van heeft...quote:Op zondag 13 april 2008 00:36 schreef Isegrim het volgende:
Als ik zo'n standaard kantoorgrap hoor, denk ik aan Office Space en is mijn dag weer goed.
Ik ook....quote:Op zondag 13 april 2008 01:58 schreef McKillem het volgende:
Waar ik me godsgruwelijk hard aan kan ergeren zijn mensen die smakken als ze eten. En dat gaat tot zo'n niveau dat ik ze wil slaan.
Die deel ik allebei met je. Vooral die eerste is echt tenenkrommend. En dan het flitsbeleid er op loslaten, veiligheid, blablabla. En dan nog die idioten die zeggen 'regels zijn regels, zo hebben we het nou eenmaal met z'n allen besloten'.quote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Zinloze snelheidsbeperkingen op een weg die al jarenlang een hogere max gekend heeft. De degradatie van 80-km-wegen naar 60-km-wegen zonder dat er ook maar iets aan de weg zelf is veranderd. Ja, er staat nu ineens een bordje met 60. Maar verder niets.
- Ochtenddiensten. En dan vooral de mensen die me dan nog eens op het "voordeel" van vroege diensten wijzen. "Dan heb je nog wat aan je dag" zeggen ze dan.
Dat is weer een heel andere ergenis, van die mensen die op elk gesprek 2000 clichés moeten uitkotsenquote:Op zondag 13 april 2008 02:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan nog die idioten die zeggen 'regels zijn regels, zo hebben we het nou eenmaal met z'n allen besloten'.!
quote:
Mensen die paprika's rouw eten en het bijbehorende krakende geluid.quote:Op zondag 13 april 2008 02:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook....
Appels etende mensen...
En dan 30 minuten lang zo'n figuur met lolly achter in de trein die 'm niet gewoon in z'n bek houdt, maar er zo luidruchtig mogelijk aan het slurpen is. Hel op aarde zeg ik je.quote:Op zondag 13 april 2008 01:58 schreef McKillem het volgende:
Waar ik me godsgruwelijk hard aan kan ergeren zijn mensen die smakken als ze eten. En dat gaat tot zo'n niveau dat ik ze wil slaan.
Kansloos inderdaad... En nu heb ik nog wat aan m'n nacht, dan werk ik lekker rustig (en ja, ik ben dan geconcentreerder, misschien door m'n fucked up ritme, maar het is zo).quote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Ochtenddiensten. En dan vooral de mensen die me dan nog eens op het "voordeel" van vroege diensten wijzen. "Dan heb je nog wat aan je dag" zeggen ze dan.
quote:
Oh men dat is ook zoiets.quote:Op zondag 13 april 2008 02:15 schreef hans26 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds raar opkijken als je dringend telefonerend over straat loopt......
quote:Op zondag 13 april 2008 02:11 schreef hans26 het volgende:
reclame makers die SCHREEUWEN !!!!...teringlijers, die mogen hangen...denk aan die van ..
postcode (nep)loterij - WINNEN DOE JE BIJ......
schoonmaakmiddel - BANG !!!!! en schoon is je huis..... dan vind ik deze leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |