abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58014586
Omdat het zo lekker is om te kunnen zeiken in het algemeen. Noem hier de dingen waar je echt giftig om wordt. En dan niet zozeer de standaard ergernissen als regen of lange rijen bij de kassa...

Vervolg op Dingen waar je je echt extreem aan ergert.

Game on.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58014693
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:36 schreef Isegrim het volgende:
Als ik zo'n standaard kantoorgrap hoor, denk ik aan Office Space en is mijn dag weer goed.
Ik wil ze eigenlijk een rotschop verkopen... Het is alleen jammer dat m'n pa er ook een handje van heeft...

Maar ik lach niet uit beleefdheid mee als iemand met een sterk staaltje kantoorhumor aan komt zetten. Normaal ben ik wel redelijk vrolijk, maar na kantoorhumor ben ik ook wel zo'n zeikerd om de kantoorhumorist net zo lang chagrijnig aan te kijken totdat er iets als "nou, ik vond hem wel leuk" klinkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 april 2008 @ 01:20:44 #3
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_58014730
Balkenende op tv...brrrrrrrrrrr
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58014750
Mariah Carey!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_58014776
Ik heb juist een hekel aan auto's waar geen kras in zit (dan heb ik het natuurlijk over auto's waar ik zelf in moet rijden).

Veel mensen met nieuwe auto's rijden alsof ze nitroglycerine in de auto hebben, omdat ze bang zijn dat er een kras op de auto komt. Als de eerste kras al aanwezig is, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken en kan je tenminste normaal gaan rijden.
  zondag 13 april 2008 @ 01:27:38 #7
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
  zondag 13 april 2008 @ 01:32:36 #8
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_58014825
Aandachtshoeren
I never workout
  zondag 13 april 2008 @ 01:34:31 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58014846
Vrouwen / Dames die schreeuwen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58014989
- Blanke gasten met een mocro accent.
- Vrouwen als autobestuurder
- Oudjes als bestuurder
- Nederland in geheel
- Mensen die bier voor kutboeren vinden
- PSV
- Gomés
- Mijn club Ajax zoals het daar gaat
- Mensen die voordringen bij de kassa
- Een dikke tak in je top wiet
- Katers
- Relaties

En zo kan ik wel effe doorgaan

Goed topic!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58015067
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:47 schreef Triptamine het volgende:
- Blanke gasten met een mocro accent.
pi_58015072
Waar ik me godsgruwelijk hard aan kan ergeren zijn mensen die smakken als ze eten. En dat gaat tot zo'n niveau dat ik ze wil slaan.
pi_58015080
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:58 schreef McKillem het volgende:

[..]
Touché mijn waarde
  zondag 13 april 2008 @ 02:01:23 #14
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_58015096
- Zinloze snelheidsbeperkingen op een weg die al jarenlang een hogere max gekend heeft. De degradatie van 80-km-wegen naar 60-km-wegen zonder dat er ook maar iets aan de weg zelf is veranderd. Ja, er staat nu ineens een bordje met 60. Maar verder niets.

Mensen die mij bijna dagelijks aanspreken op het feit dat ik gele koplampen in m'n auto heb zitten. En dat ik dag en nacht met licht aan rijd. Het is gewoon toegestaan EN ik ben beter zichtbaar.

- Ochtenddiensten. En dan vooral de mensen die me dan nog eens op het "voordeel" van vroege diensten wijzen. "Dan heb je nog wat aan je dag" zeggen ze dan.

- Kiespijn (au).
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_58015106
quote:
Waar ik me godsgruwelijk hard aan kan ergeren zijn mensen die smakken als ze eten. En dat gaat tot zo'n niveau dat ik ze wil slaan.
Ik ook....

Appels etende mensen...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 13 april 2008 @ 02:05:58 #16
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58015129
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Zinloze snelheidsbeperkingen op een weg die al jarenlang een hogere max gekend heeft. De degradatie van 80-km-wegen naar 60-km-wegen zonder dat er ook maar iets aan de weg zelf is veranderd. Ja, er staat nu ineens een bordje met 60. Maar verder niets.

- Ochtenddiensten. En dan vooral de mensen die me dan nog eens op het "voordeel" van vroege diensten wijzen. "Dan heb je nog wat aan je dag" zeggen ze dan.
Die deel ik allebei met je. Vooral die eerste is echt tenenkrommend. En dan het flitsbeleid er op loslaten, veiligheid, blablabla. En dan nog die idioten die zeggen 'regels zijn regels, zo hebben we het nou eenmaal met z'n allen besloten'. !

Ochtenddiensten zijn ook kut. Je hebt niks aan je dag: je moet er veel te vroeg uit, waardoor je een gigantische powernapbehoefte krijgt bij thuiskomst uit je werk. Gevolg: je gaat powernappen en wordt wakker op het moment dat elke persoon met doorsnee werktijden thuiskomt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_58015144
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]
En dan nog die idioten die zeggen 'regels zijn regels, zo hebben we het nou eenmaal met z'n allen besloten'. !
Dat is weer een heel andere ergenis, van die mensen die op elk gesprek 2000 clichés moeten uitkotsen

pi_58015156
Dieselnoi en Syldge

It's never too late to be, what you might have been...
pi_58015162
reclame makers die SCHREEUWEN !!!!...teringlijers, die mogen hangen...denk aan die van ..

postcode (nep)loterij - WINNEN DOE JE BIJ......
schoonmaakmiddel - BANG !!!!! en schoon is je huis..... dan vind ik deze leuker
gr hans
pi_58015171
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:59 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Touché mijn waarde
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ook....

Appels etende mensen...
Mensen die paprika's rouw eten en het bijbehorende krakende geluid.

Mensen die met 3 volledige mcmenu's in de trein gaan zitten en dat gaan opeten.
Mensen die bovenstaande doen en erbij smakken.
Mensen die de gedachte van een vent met lang haar anno 2008 nogsteeds niet kunnen verwerken en je derhalve na moeten staren.

*brein kraakt voor meer *
pi_58015178
quote:
En dan 30 minuten lang zo'n figuur met lolly achter in de trein die 'm niet gewoon in z'n bek houdt, maar er zo luidruchtig mogelijk aan het slurpen is. Hel op aarde zeg ik je.
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:

Kansloos inderdaad... En nu heb ik nog wat aan m'n nacht, dan werk ik lekker rustig (en ja, ik ben dan geconcentreerder, misschien door m'n fucked up ritme, maar het is zo).
pi_58015188
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:13 schreef McKillem het volgende:

*brein kraakt voor meer *

Mensen die nog steeds raar opkijken als je dringend telefonerend over straat loopt......
gr hans
  Boks-Chick zondag 13 april 2008 @ 02:17:50 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58015209
en weer teruggeplaatst naar GC, waar de reeks liep
lolwut
pi_58015210
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:15 schreef hans26 het volgende:

[..]

Mensen die nog steeds raar opkijken als je dringend telefonerend over straat loopt......
Oh men dat is ook zoiets.
Of mensen die je raar aankijken als je "in jezelf lult" maar in werkelijkheid gewoon handsfree staat te bellen.
  zondag 13 april 2008 @ 02:19:11 #25
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_58015221
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:11 schreef hans26 het volgende:
reclame makers die SCHREEUWEN !!!!...teringlijers, die mogen hangen...denk aan die van ..

postcode (nep)loterij - WINNEN DOE JE BIJ......
schoonmaakmiddel - BANG !!!!! en schoon is je huis..... dan vind ik deze leuker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')