Hij staat al op youtube!quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Aan het cammen met chicks?
Zijn eigen cam dan wel uit. Bwehehequote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Aan het cammen met chicks?
En dikke jointsquote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa daar gaan we de nacht in vol gas aan de whiskey cola en amaretto!![]()
Woar valt het dissen plaats?quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
Cammen met chicks, whiskey cola, MASD
MouzurX dissen![]()
![]()
Agreed. BLASTBEATSSSS!quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
Cammen met chicks, whiskey cola, MASD
MouzurX dissen![]()
![]()
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.quote:Op zondag 13 april 2008 01:08 schreef Paramnesia het volgende:
Hier koste een wiskey godverdomme 7 euro.![]()
![]()
zat je weer in die gaybar?quote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.
Para, aiiiiight *BOKS*quote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef Paramnesia het volgende:
boks naar MASD en TheSorrow.
Wie niet wie nietquote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.
Boks,standaard jeweetsquote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef Paramnesia het volgende:
boks naar MASD en TheSorrow.
Geen wiet vanvond! Ik denk als ik dat nu doe dat ik mn pa's vijver onderkots, beter nietquote:
Dus nu de 3 meest grootste G's in een topic zijn. Hoe gaan we dit forum overwinnen.quote:
Mij als mod. Ik zal al die bierdrinkers hervormen. WHISKEY AAN DE MACHT.quote:Op zondag 13 april 2008 01:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dus nu de 3 meest grootste G's in een topic zijn. Hoe gaan we dit forum overwinnen.
Ik kan dit bevestigen mensen!quote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef MASD het volgende:
Ik zat laatst te denken hè. Ik ben best tof.
Eens ... vooral je UI die een beetje een combinatie is van delta force en power rangers is heeeul vetquote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef MASD het volgende:
Ik klikte op tieten om op jou te stemmen als nieuwe modquote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef MASD het volgende:
Wejo.quote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef MASD het volgende:
POWERRANGER FETISHquote:Op zondag 13 april 2008 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eens ... vooral je UI die een beetje een combinatie is van delta force en power rangers is heeeul vet![]()
![]()
ik bespeur ironie. ironie is voor bazen.quote:Op zondag 13 april 2008 01:29 schreef refused. het volgende:
Yeah, ik ben ook lichtelijk dronken... nu lijntje coke om weer wat nuchter te worden.
ONZ neem ik aanquote:
Soms zie je van die posts die wel waarheid bevatten maar waarvan je toch denkt... ik hoef niet perse op de hoogte te zijn van alle waarheden...quote:
Wat mooi gezegd.quote:Op zondag 13 april 2008 01:37 schreef santax het volgende:
[..]
Soms zie je van die posts die wel waarheid bevatten maar waarvan je toch denkt... ik hoef niet perse op de hoogte te zijn van alle waarheden...
Waaromquote:Op zondag 13 april 2008 01:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag niet nog meer inschenken van mn ouders, het is genoeg
quote:
Ze tegen deox dat waneer hij zn teddybeer balt dat geen ontmaagding inhoudt.quote:Op zondag 13 april 2008 01:43 schreef MASD het volgende:
Deox wil dat ik furrypr0n post omdat hij het zelf niet durft.
genoeg is genoeg zeggen ze wel eensquote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ze liggen nu op bed ,ik heb nog een beetje over.. maar ik denk niet dat ik mn glas nog opnieuw vul
Pussssyyyyy, pussssyyyquote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ze liggen nu op bed ,ik heb nog een beetje over.. maar ik denk niet dat ik mn glas nog opnieuw vul
Welk stuk plejeber zuipt er dan ook uit glazen.quote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
doorzuipen en meer filmpjes maken.quote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ikke wil het filmpje ook zien maar heb geen quicktimequote:
link.quote:Op zondag 13 april 2008 01:51 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een zonde begaan. Ik heb de mixtape van mr Sjaaks gedownload.
En ik vind hem best oke.![]()
![]()
![]()
Kutsmaak heb ik.
iTunes downloaden. Heb je meteen een betere audiospeler.quote:Op zondag 13 april 2008 01:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ikke wil het filmpje ook zien maar heb geen quicktimeben te lui om te downloaden
http://www.sjaak.biz/quote:
Ja maar heb een oude kutlaptop.. gaat iTunes echt niet op werken..!quote:Op zondag 13 april 2008 01:53 schreef MASD het volgende:
[..]
iTunes downloaden. Heb je meteen een betere audiospeler.
Winamp.quote:Op zondag 13 april 2008 01:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar heb een oude kutlaptop.. gaat iTunes echt niet op werken..!
Hebbik al, maar die speelt het filmpje ook niet af... Jaa ik ben een vrouw en neej heb er allemaal niet zo heeeel veeeel verstand vanquote:
Hoe is het pik. Staan er nog mannenfestijnen op stapel?quote:Op zondag 13 april 2008 01:59 schreef TheSorrow het volgende:
nietz geile vent
Ik blog nets, ik rook wel ff een shaggie!
Hoezo vrouwonvriendelijk? ik zie enkel de waarheid. een docu.quote:Op zondag 13 april 2008 02:13 schreef Paramnesia het volgende:
Ik luister nu het liedje: Vieze Ho.
Ik vind de vrouwonvriendelijkheid heerlijk. Genieten.
Momenteel heb ik geen idee!quote:Op zondag 13 april 2008 02:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe is het pik. Staan er nog mannenfestijnen op stapel?
Ze is een motherfucking S-L-E-Tquote:Op zondag 13 april 2008 02:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoezo vrouwonvriendelijk? ik zie enkel de waarheid. een docu.
quote:Op zondag 13 april 2008 02:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze is een motherfucking S-L-E-T
Ze duikt met iedereen in de B-E-D
In de bosjes, in de auto en in de WC.
Fokking stomme bitch maak er dan wat doekoe mee.
![]()
Ik bedoel die is pure waarheid.
![]()
Gelukkig maar.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 02:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nee! Jij bent lief![]()
Niet aangesproken, sorry
Wie?quote:Op zondag 13 april 2008 02:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze is een motherfucking S-L-E-T
Ze duikt met iedereen in de B-E-D
In de bosjes, in de auto en in de WC.
Fokking stomme bitch maak er dan wat doekoe mee.
![]()
Ik bedoel die is pure waarheid.
![]()
quote:
quote:
Ja of niet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |