Dat is mij hequote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef Kw4Kje het volgende:
Ooh wie is kris dan? Heb hem ook in mijn friends staan, zie hem vaak.
Aaaahquote:Op zondag 13 april 2008 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is mij he
Ik was net lekker bezig. Alleen ineens kwam er een mirror level, dat was wennen zeg!
Koopa Cave inderdaad, veruit m''n favoriete level. Maar zomaar ineens in mirror terwijl ik dat nog nooit gedaan had, dat is wennen! In normale mode pak ik echt versnelling na versnelling en loop daardoor vaak ver uit, maar in mirror is het het eerste rondje ff heel sterk wennenquote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Aaaah. Ja Koopa Cape was dat, idd wennen.
Gewoon stuurtje omhoog wippen als je op een schans rijdt.quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef saskia_89 het volgende:
mij lukt het trouwens ook niet om trucs te maken :S, zit daar te zwaaien met dat wiel maar gebeurt niets (A)
Jep, drie keer gehad inmiddels. Zat steeds (bijna) aan de 6000 punten, werd ik eruit gegooid en worden die punten niet opgeslagenquote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook welleens, dat je tijdens het spelen online eruit wordt gegooit?
Verlies je net zoveel punten door.![]()
Bij mij was er ook een jap bij met een score van 6800, maar zo goed was hij niet, score zegt ook niet alles he...quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik alleen wel kut vind is dat je 'weggepromoveerd' lijkt te worden. Dan ben je eens lekker bezig tegen anderen van hier, zit je de volgende wedstrijd ineens in een match met japanners met hoge scores.
Nee aan de vraagtekenbom heb je niets om te blocken, want dan gaat ie gewoon af (alsof je er tegen aan rijd) en wordt je dus geraaktquote:Op zondag 13 april 2008 15:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Tevens het enige nut van de vraagtekenbom.
Hmm...dan probeer ik dat straks wel ffquote:Op zondag 13 april 2008 20:01 schreef W1ZZ het volgende:
Huh? Da's mij nog nooit gebeurd hoor, zo vaak met een vraagtekenbom geblockt.
Ik ga straks online dus zeg het maarquote:Op zondag 13 april 2008 20:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wie wilt potje?
Je vermoeden klopt echter niet, ik heb zelf 5300 punten (nog niet veel online gespeeld, ik wil liever eerst de singleplayer klaarhebben) en ik moest o.a. tegen iemand met 7000+ punten racen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:37 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak heIk zeg dat IK nog geen mensen met 6000+ punten gezien heb (daarbij heus al wel in dit topic gelezen dat er ook zijn met 7000 en zelfs 8000 punten). Ik vermoed dat dat komt omdat het kanaal je combineert met spelers van ongeveer jouw sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |