Dat is echt zo kut he, heb ik ook een paar keer gehad. Net als je boven een afgrond bent geraakt worden door iets.quote:Op zondag 13 april 2008 13:25 schreef SnuggLe het volgende:
Nondegvdju-tyfus-tering-donderstraal toch op!![]()
![]()
![]()
![]()
1. Waluigi stadium; ik lig eerste, en ga op de laatste schans af net voor de finish. Donderstraalklotekutwolkje....waardoor ik niet ver genoeg spring en daardoor er tussen kom. Gevolg: 8e.
*herinnert zich een race in de Mushroom Gorge en een rood schildjequote:Op zondag 13 april 2008 14:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt zo kut he, heb ik ook een paar keer gehad. Net als je boven een afgrond bent geraakt worden door iets.
Scheelt natuurlijk ook of je de banen al een beetje uit je hoofd kentquote:Op zondag 13 april 2008 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
hahaha ik bak er he-le-maal niets van tegen julliet is de druk
Ai dat is vervelend, heb ik tot op heden nog niet gehad gelukkig...sommige schijnen daar meer last van te hebben dan andere (zoals Qwea eerder bijv.) ?quote:
Kan je nagaan dat zo'n simpel banaantje zoveel gevolgen kan hebben!quote:Op zondag 13 april 2008 14:33 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb Snuggle keihard gepwnd met een banaantje![]()
![]()
Maar dit was de laatste voor vandaag
Klopt vooral die hele tros bananen is handigquote:Op zondag 13 april 2008 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik trouwens nu als vaste truc gebruik is (als ik op kop lig) altijd een banaantje/schild voorhanden te hebben mocht er een rood schildje mijn kant op komen, dan kan ik die dus gewoon blockenWerkt erg goed
Tevens het enige nut van de vraagtekenbom.quote:Op zondag 13 april 2008 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik trouwens nu als vaste truc gebruik is (als ik op kop lig) altijd een banaantje/schild voorhanden te hebben mocht er een rood schildje mijn kant op komen, dan kan ik die dus gewoon blockenWerkt erg goed
Whaaaaaa die was KUT ja! Haha, bij Koopa Cape, 3m voor de finishquote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
ooooh snuggle ik had je mooi met dat nepvraagteken op t eind![]()
Ja, die suckte ook behoorlijkquote:Op zondag 13 april 2008 14:33 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb Snuggle keihard gepwnd met een banaantje![]()
![]()
Maar dit was de laatste voor vandaag
Zolang je hier geen tussenstanden gaat posten aub.....quote:Op zondag 13 april 2008 14:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Ajax kijken, leuk om tegen andere fokkers te racen, ga me naam vanmiddag veranderen in GGMM, dat is wat duidelijker.
Dat zal niet gaan aangezien de wedstrijd is afgelastquote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef SnuggLe het volgende:
Zolang je hier geen tussenstanden gaat posten aub.....
meld je code in het friendstopic voor de duidelijkheid. ik ga je in ieder geval wel toevoegenquote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
0473-7955-8082 - Nelson
Wie heb er nu zin in een fok! potje?
Zegt ff als je een add doet.
je krijgt een aantal punten erbij of eraf per wedstrijd. volgens mij spelen best veel factoren mee. wat je score al was, hoeveelste je ligt, met hoeveel tijdverschil dat is e.d.quote:Op zondag 13 april 2008 16:10 schreef JDude het volgende:
Hoe werkt dat puntensysteem eigenlijk?
aah, gelukkig. Ik ben niet de enige met dit probleem dusquote:
Morgen wil ik wel een keertje met jou mee racen. Ik heb Mario Kart Wii pas 1 dag maar door mijn ervaring op de SNES N64 en GC race is al aardig goed voor mijn gevoelquote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben ook aardig op weg naar de 7000. Vooral op Koopa Cave rij ik echt iedereen kwijt.
Heb je hem al ff van het stroom afgehaald? Heb gelezen dat het bij sommigen werkt als je 24 uur het stroom eraf laat.quote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
Mijn Wii heeft 't zojuist begeven. Hij wil niet meer aan en er brandt geen lampje meer ook niet als 'ie uitstaat.
Da's wel heel ernstig!quote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
Mijn Wii heeft 't zojuist begeven. Hij wil niet meer aan en er brandt geen lampje meer ook niet als 'ie uitstaat.
Ik niet hoorquote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef SnuggLe het volgende:
Iedereen hier heeft het gevoel dattie het goed kan ;-)
Ziet je wiimote dan of je het stuurtje erop heb zitten?quote:Op zondag 13 april 2008 17:57 schreef W1ZZ het volgende:
dattie al een x aantal online races met het stuurtje heeft gespeeld.
Is mij ook een keer gebeurd, in het begin al. De oplossing van mark heeft voor mij toen gewerkt.quote:Op zondag 13 april 2008 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
Als je geen nunchuk of classic controller aan je Wiimote hebt zitten dan speel je automatisch met het stuurtje of alleen met de wiimote maar dan wel op dezelfde manier als met het stuurtje (sturen dmv het draaien van de mote).quote:Op zondag 13 april 2008 18:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ziet je wiimote dan of je het stuurtje erop heb zitten?
Yep, zag je afsnijden bij de Jungle Parkwayquote:Op zondag 13 april 2008 18:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zit nu bij kokstra in de game. ( wii mark ) toch?
Knop 1quote:Op zondag 13 april 2008 18:45 schreef W1ZZ het volgende:
Het valt me nu pas op maar waar is de rem?![]()
Vroeger had je een driftknop en een remknop maar nu heb je één knop: als je rechtdoor rijdt rem je ermee en in de bocht drift je ermee.
Als je het stuur of alleen Wii-mote gebruikt:quote:Op zondag 13 april 2008 18:45 schreef W1ZZ het volgende:
Het valt me nu pas op maar waar is de rem?![]()
Vroeger had je een driftknop en een remknop maar nu heb je één knop: als je rechtdoor rijdt rem je ermee en in de bocht drift je ermee.
Ben jij kris?quote:Op zondag 13 april 2008 18:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik doe het altijd alleen met de wiimote, geeneens geprobeerd met nunchuck
PS. kw4kje, rematch?![]()
![]()
![]()
Zit nu bij kokstra in de game. ( wii mark ) toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |