Als je de highscores van een baan bekijkt kan je volgens mij de ghost van de #1 challengen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe download je de ghost? Hij zegt bij mij steeds dat er geen Ghost data list is.
Wanneer kan dat?quote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als je de highscores van een baan bekijkt kan je volgens mij de ghost van de #1 challengen.
- En ik kan nu als m'n Mii spelen!-
Ik denk na wat cups, ik heb alles op 50 cc gewonnen en de eerste 4 (bovenste rijtje) op 100 cc; na de 4e daarvan kreeg ik mn mii (outfit A)quote:
Oooh tof. Dan ga ik ook eerst maar die cups tegen de computer spelen.quote:Op zondag 13 april 2008 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk na wat cups, ik heb alles op 50 cc gewonnen en de eerste 4 (bovenste rijtje) op 100 cc; na de 4e daarvan kreeg ik mn mii (outfit A)
en sta nu exact op 6000 punten online
Dat had ik bij DD dus ook..quote:Op zondag 13 april 2008 11:30 schreef Maisnon het volgende:
Double Dash is alleen geen uitdaging meer, 150cc alle banen achter elkaar eerste (verkapte opschep maar toch eigenlijk niet opmerking)
Wat ik me dus afvraag, of dat hier ook zo is: dat het best makkelijk is
Naar continental records gaan. Daar kun je de ghost van de champion downloaden.quote:Op zondag 13 april 2008 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoe download je de ghost? Hij zegt bij mij steeds dat er geen Ghost data list is.
Echt waar? Ik dacht leggen, ik heb nog nooit een rood schildje achteruit zien gaan maar wel zien liggen namelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 12:09 schreef W1ZZ het volgende:
schieten, maar dan raken ze wel hun homing kwaliteit kwijt dus dan worden het gewoon groene schilden.
Dat is dan omdat iemand 'm op zak had en vervolgens gepowd of gebliksemd werdquote:Op zondag 13 april 2008 12:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht leggen, ik heb nog nooit een rood schildje achteruit zien gaan maar wel zien liggen namelijk.
Ga s snel naar de winkel om de echte te kopen, + stuurquote:Op zondag 13 april 2008 12:44 schreef Erwinuss het volgende:
Ik heb het ergens gelzen, maar kon het niet meer terug vinden dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Kun je ook online spelen met Mario Kart als je Wii is omgebouwd? Ivm met updates enz..
Ik heb de originele met stuur ook gekocht, alleen mijn Wii is omgebouwd. Vandaar mijn vraag. Ik heb hem zo gekregen die Wii dus ben benieuwd of ik ook online kan als ie omgebouwd is.quote:Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ga s snel naar de winkel om de echte te kopen, + stuur
Dat is mijn favoriete track. Ik vind wel dat ze van de oude spellen echt een beetje de poepbanen hebben genomen. In die oude spellen zaten betere tracks. Vooral Banshee Boardwalkquote:Op zondag 13 april 2008 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ghost Valley van de SNES is echt een kut-trackIk kan totaal neit zien waar ik heen moet
Zet je brightness wat hogerquote:Op zondag 13 april 2008 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ghost Valley van de SNES is echt een kut-trackIk kan totaal neit zien waar ik heen moet
Ik heb 50 en 100 cc zojuist gehaaldquote:
toch niet, hij ging net wegquote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
oeh mn eerste fok-match komt eraan, snuggle gejoined
Bij deze.quote:Op zondag 13 april 2008 13:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
IkMaar je hebt mij nog niet toegevoegd?
![]()
3866-8110-4445
Nee, om een of andere reden staat er altijd 'unable to join this friend'quote:
Heb ik soms ook, tenzij ze een goed herkenbare Mii hebben, dan pik ik ze er gemakkelijker uitquote:Op zondag 13 april 2008 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je niet duidelijk ziet wie je vrienden zijn als je online raced.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |