Ghehehe...DE rede waarom ik ook een "huistelefoon" hebquote:Op zondag 20 april 2008 23:03 schreef existenz het volgende:
En ik heb mijn telefoon ergens neergelegd.... Alleen waar.
je woont in f*cking tilburg west en je laat het me niet weten?quote:Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef Janetje het volgende:
Iemand enig idee wat dat schijtirritante getoeter is in West?
moet je me maar meetenquote:
Vrüger nog naar de El Sombrero! Met de altijd goed draaiende DJ Don! Later bekend als Johan Gielen!quote:Op zondag 20 april 2008 22:54 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Overigens heb ik dit weekend in Reusel doorgebracht en toen ik daar het "nachtleven" probeerde te ontdekken moest ik toch wel een traantje wegpinken hoor.
Reusel!quote:Op zondag 20 april 2008 22:54 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ja, met dat soort geintjes ben ik dus gestopt sinds ik op een of andere manier dames aantrek die in de dorpen om Tilburg wonen en aangezien ik in de Reeshof woon is het voor mij normaal om nuchter thuis te komen.
Overigens heb ik dit weekend in Reusel doorgebracht en toen ik daar het "nachtleven" probeerde te ontdekken moest ik toch wel een traantje wegpinken hoor.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:15 schreef fraubitch het volgende:
ik heb the kid gemeetHij is mijn held want heeft me van mijn tankfobie afgeholpen
Wanneer is die meet nou?
quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je woont in f*cking tilburg west en je laat het me niet weten?mot je klappen ofzo
Gevalletje eigen schuld.quote:
Breng ik je van een andere fobie af.quote:Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet je me maar meeten
of van me tankfobie afhelpen, maar nu ben je te laat want ik ben er al vanaf
van oost naar noord dat is echt een domme plek om zo te hard te rijden zeker nu met de werkzaamhedenquote:
Mooie bocht is datquote:Op maandag 21 april 2008 21:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van oost naar noord dat is echt een domme plek om zo te hard te rijden zeker nu met de werkzaamheden
als het nou die bocht is van zuid naar west net voorbij willem II dan kan ik het nog snappen, daar is het echt gewoon dom!
die is wel eens harder genomen moet ik toegeven... maar daar kan dan ook echt niets oversteken of wat dan ook!quote:Op maandag 21 april 2008 21:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
van oost naar noord dat is echt een domme plek om zo te hard te rijden zeker nu met de werkzaamheden
als het nou die bocht is van zuid naar west net voorbij willem II dan kan ik het nog snappen, daar is het echt gewoon dom!
Ruige jongen idd.quote:
Danny verloor geloofwaardigheid.quote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap het niet existenz? Waarom doet PM het niet? Watskeburt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |