Truck tourquote:Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef Janetje het volgende:
Iemand enig idee wat dat schijtirritante getoeter is in West?
Thanks.quote:
ach is maar 1 dag in het jaarquote:Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef Janetje het volgende:
Iemand enig idee wat dat schijtirritante getoeter is in West?
Ze zijn niet echt snugger, zijn alle wijven in Tilburg zoquote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Nu op televisie: Een aflevering van The phone in Tilburg.
Wat een domme gansjes zeg....quote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Nu op televisie: Een aflevering van The phone in Tilburg.
Ik heb werkelijk ontelbare keren "Domme doos!" naar mijn televisietoestel geroepen. En nee, ik had het niet tégen het televisietoestel. Onvoorstelbaar.quote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt snugger, zijn alle wijven in Tilburg zo?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
In mijn hoofd ging de telefoon dan over in café Anvers, en ziedaar: dat was in de uitzending ook daadwerkelijk zo.
Ja, met dat soort geintjes ben ik dus gestopt sinds ik op een of andere manier dames aantrek die in de dorpen om Tilburg wonen en aangezien ik in de Reeshof woon is het voor mij normaal om nuchter thuis te komen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:18 schreef theKiD het volgende:
uhuWas ook wel heel erg gaaf gister!
Enig nadeel was dat ik de meid van een maat naar huis moest brengen. Naja moest. Ik vind dat een meid snachts niet alleen over straat hoort te fietsen. Dus heb een omweg via oisterwijk gemaakt![]()
Was weer bijna nuchter toen ik thuis was.. bijna
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |