Tsja dan denk ik niet dat ze daar echt goed financieel beleid voerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef umberrella het volgende:
Nou... in het geval van de gooth kan ik me de situatie voorstellen. In principe is de zaal geen eigendom van hun, het is soort van bruikleen. en 600 euro is al een hoop geld die ze liever besteden aan leuke bandjes voor goothstock...
hoewel men daar toch meestal meer belangstelling heeft voor kleine bands.... Ik kan me Gorefest herinneren die toch voor een eng lege zaal stond, terwijl de kleine zaal helemaal uitpuilde :p
[grumpy mode] Ik HAAT waterfront[/grumpy mode]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:24 schreef hydraulix het volgende:
Hier drie fotootjes van eergisteren in Waterfront (geweldig die kleine zaal trouwens! Leuke lokatie voor kleine, intieme concertjes).
Daar kwam ik een tijdje terug ook achter ja... ik zag daar wel mensen met tassen binnen... vrouwen die dan zo'n onopvallende tas hebben met hun spullen erin... toch Umberrella?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wou net zeggen. Jongeren societeit idd. Andere regels.
en rotterdam gaat het sowieso moeilijk krijgen. zie 3voor12.
en waterfront is juist leuk! Naja behalve dan dat je tas niet naar binnen mag, maar goed. dan maar me riem met lenskokers meenemen of een broek met grote zakken.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:02 schreef Siegfried het volgende:
He, dan stonden we zowat naast elkaar te fotograferen
Toffe foto's man!
Ik liep veel rond. Heb nog even op het balkon gestaan, maar zeker ook in de hoek waar jouw foto's vandaan komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cool
Ik stond helemaal in de rechterhoek van het podium.
Vond ik ook jaquote:
owwww foto 2.. damn.. wou dat ik er bij had kunnen zijn, mar ik kon nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef godigita het volgende:
Kaki King, een tijdje geleden in de Bitterzoet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef didotcicero het volgende:
the Hot Stewards @ Festival a/d Werf
[DC01]
[ afbeelding ]
[DC02]
[ afbeelding ]
[DC03]
[ afbeelding ]
ja , hey, zo kan ik t ook ... :S. I need to get me some credentials ..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:48 schreef Tunerd het volgende:
Dan kom ik ook met wat Pinkpop fotografie
[ afbeelding ]
Metallica - Pinkpop 2008
klik hier voor meer Pinkpop foto's
Gast, stond jij niet voor me in de rij, met die verdomde steekwagen van je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja , hey, zo kan ik t ook ... :S. I need to get me some credentials ..
me nieuwe site is btw online en werkt vooralsnog goedal zit ik nog steeds over de layout te denken ..
Ja, en ook Amsterdammers die daar problemen mee hebben. Ofwel, ja.. Waarschijnlijk stond jij voor me. Ik had Giel aan de lijn toen ik in de rij stond.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
er zijn meer mensen met steekwagens... en ook idioten met bolderkarren ...
Het is niet echt de bedoeling om hier je fotosite te dumpen. Daarvoor is dit topic: Post hier je eigen fotowebsite (niet commercieel) deel 3quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/(...)%27s_van_dot_concert
Hier zijn een aantal foto`s die ik gemaakt heb bij de Fratellis in Paradiso afgelopen woensdag.
quote:
En die bassiste kan goed spelenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 07:26 schreef didotcicero het volgende:
Het was me het weekendje wel...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |