Moi? Uhmm nee. Ik kom niet zo snel meer in Eindhoven. überhaupt de laatste keer dat ik in Brabant was was met Cult & Tumult, maar dat terzijde ..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef didotcicero het volgende:
Zag ik jou gisteren nou bij Room Eleven in Eindhoven?
Ik ben ooit begonnen met een bevriende coverband op de foto te zetten in de meest trieste zaaltjes qua licht (en ruimte), je leert het er wel door iig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me vergissen, maar is het niet wat makkelijker om dichtbij het podium te mogen komen om foto's te maken bij de kleinere bandjes en zaaltjes? Ik kan me zo voorstellen dat in de HMH niet zomaar elke hobbyfotograaf bij iemand als Marco of Kane of wie dan ook die daar speelt mag fotograferen.
En die kleine bandjes lijken mij ook prima om op te oefenen, voor die keer dat je dan wel bij een bekende band mag fotograferen dat het dan ook goed gaat.
Nee dat niet maar ik vind het gewoon leuk om te oefenen..Ooit wil ik wel eens naar grotere zalen gaan(013 bijv) maar dat zie ik allemaal nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef Photodude het volgende:
[..]
Ergens hoop je natuurlijk ooit zo'n klein bandje in hun beginperiode op de foto te zetten waarna ze enorm groot worden
Ik heb het al wel meegemaakt dat een band steeds groter werd en dat er geboden werd op mijn archief van die band. Alleen voor de prijs die ze ervoor wilden betalen en welke rechten ze allemaal wilden voor dat geld.... no way!
Tsja dan denk ik niet dat ze daar echt goed financieel beleid voerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef umberrella het volgende:
Nou... in het geval van de gooth kan ik me de situatie voorstellen. In principe is de zaal geen eigendom van hun, het is soort van bruikleen. en 600 euro is al een hoop geld die ze liever besteden aan leuke bandjes voor goothstock...
hoewel men daar toch meestal meer belangstelling heeft voor kleine bands.... Ik kan me Gorefest herinneren die toch voor een eng lege zaal stond, terwijl de kleine zaal helemaal uitpuilde :p
[grumpy mode] Ik HAAT waterfront[/grumpy mode]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:24 schreef hydraulix het volgende:
Hier drie fotootjes van eergisteren in Waterfront (geweldig die kleine zaal trouwens! Leuke lokatie voor kleine, intieme concertjes).
Daar kwam ik een tijdje terug ook achter ja... ik zag daar wel mensen met tassen binnen... vrouwen die dan zo'n onopvallende tas hebben met hun spullen erin... toch Umberrella?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wou net zeggen. Jongeren societeit idd. Andere regels.
en rotterdam gaat het sowieso moeilijk krijgen. zie 3voor12.
en waterfront is juist leuk! Naja behalve dan dat je tas niet naar binnen mag, maar goed. dan maar me riem met lenskokers meenemen of een broek met grote zakken.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:02 schreef Siegfried het volgende:
He, dan stonden we zowat naast elkaar te fotograferen
Toffe foto's man!
Ik liep veel rond. Heb nog even op het balkon gestaan, maar zeker ook in de hoek waar jouw foto's vandaan komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cool
Ik stond helemaal in de rechterhoek van het podium.
Vond ik ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |