Ja je geeft je mening inderdaad. maar dan niet op een erg constructieve wijze. Je kunt het ook best wat meer nuanceren...quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afzeiken? Ik reageer gewoon met mijn mening. Dat die mening averechts staat op de emo-mening van Zakje, tja
Best leuke film, laatst gekekenquote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef PJORourke het volgende:
Tja, het leven van een kantoorpik...
[ afbeelding ]
jaquote:
jij, maar dat weet je nog nietquote:Op maandag 14 april 2008 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Who died and made you gay trendsetter?
Je mening ventileren is best, maar het gaat (heb het niet alleen over jou en steek hand in eigen boezem) wel wat genuanceerder...quote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afzeiken? Ik reageer gewoon met mijn mening. Dat die mening averechts staat op de emo-mening van Zakje, tja
quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
ja
Net zoals meneer zijn outfits nuanceert op z'n werk?quote:Op maandag 14 april 2008 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja je geeft je mening inderdaad. maar dan niet op een erg constructieve wijze. Je kunt het ook best wat meer nuanceren...
3 van die foto's waren "en natural" de enige (waar ik er zo slecht uitzag) was met make-up, en ja uitgelopen en zo. Ik gebruik vrij weinig make-up eigenlijk, maar niet doorvertellen hequote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je er wel leuk uitzag ja, maar nu weet ik dat het bijna allemaal fake is. Kleurtje, poedertje, eyeliner, mascara
Of ben je zonder al die dingen ook nog wel sexy?
Er was geen woord Spaans bijquote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals meneer zijn outfits nuanceert op z'n werk?
Ik heb mijn mening voor mezelf voldoende genuanceerd en duidelijk neergezet.
Als je je niet genuanceerd kleed kun je ook niet-genuanceerde reacties verwachten he. That's life. Take it or leave it.quote:Op maandag 14 april 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je mening ventileren is best, maar het gaat (heb het niet alleen over jou en steek hand in eigen boezem) wel wat genuanceerder...
Ik kan best tegen mensen die er goed uit zien. Ang3l is daar een goed voorbeeld van. Jij bent gewoon een uitgedroogd lijk.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
Maar niet hier zoek wel ergens anders uit want puber jongetjes met puistjes kunnen er niet tegen als je er gewoon goed uit ziet.
*uche*quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
3 van die foto's waren "en natural" de enige (waar ik er zo slecht uitzag) was met make-up, en ja uitgelopen en zo. Ik gebruik vrij weinig make-up eigenlijk, maar niet doorvertellen he. Ik zal van dit weekend wel een foto posten zoals ik er gewoon uitzie. Maar niet hier zoek wel ergens anders uit want puber jongetjes met puistjes kunnen er niet tegen als je er gewoon goed uit ziet.
Oke ik doelde ook niet alleen op jou eigenlijk... Dat had ik duidelijker moeten aangeven.quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals meneer zijn outfits nuanceert op z'n werk?
Ik heb mijn mening voor mezelf voldoende genuanceerd en duidelijk neergezet.
Ik hou niet zo van mensen die van zichzelf menen dat ze er goed uitzien en dat ook zo ventileren. Waarbij ik in het midden laat of ik je opmerking over jezelf terecht vind of nietquote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
3 van die foto's waren "en natural" de enige (waar ik er zo slecht uitzag) was met make-up, en ja uitgelopen en zo. Ik gebruik vrij weinig make-up eigenlijk, maar niet doorvertellen he. Ik zal van dit weekend wel een foto posten zoals ik er gewoon uitzie. Maar niet hier zoek wel ergens anders uit want puber jongetjes met puistjes kunnen er niet tegen als je er gewoon goed uit ziet.
Ik erger me vooral aan z'n attitude dat de wereld zich maar aan hem moet aanpassen en alsof hem onrecht wordt aangedaan doordat hij niet z'n bagger-emo-outfit aanmag op z'n werk.quote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
Het is net of je je het persoonlijk 'aantrekt' wat hij draagt.
Is dat die film waar hij uiteindelijk alleen in de kelder komt te zitten?quote:Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
"And I said, I don't care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I'm, I'm quitting, I'm going to quit. And, and I told Don too, because they've moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were married, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn't bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire... "
Nee, maar hij komt hier huilen omdat zijn dag zo kut was door een in zijn neus gestoken concealer en dat probleem qua kleding. Als je dat hier neerzet vraag je dus om reacties. En die krijg je dan ookquote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke ik doelde ook niet alleen op jou eigenlijk... Dat had ik duidelijker moeten aangeven.
Maar je slaat in bepaalde posts wel door hoor.
Maar wat meneer op z'n werk doet heb jij toch geen last van? Het is net of je je het persoonlijk 'aantrekt' wat hij draagt.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan best tegen mensen die er goed uit zien. Ang3l is daar een goed voorbeeld van.
Ja maar... als hij dat nou zo voelt, dan kan dat toch? Je kunt hem ook 'gewoon' op een normale manier iets duidelijk proberen te maken. Iedereen heeft toch wel bepaalde overtuigingen die niet altijd overeenkomen met de 'standaard'? Jij ook! (denk ik..)quote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan z'n attitude dat de wereld zich maar aan hem moet aanpassen en alsof hem onrecht wordt aangedaan doordat hij niet z'n bagger-emo-outfit aanmag op z'n werk.
Zeg. Moet ik nu m'n commentaar aan jouw kleding gaan aanpassen? Bok toch een eind op, kleuter.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
Door al dat gebitch hier zie ik me straks nog genoodzaakt iets zwarts aan te trekken, kunnen we het niet min of meer gezellig houden .
O neee, en je had net je "ik voel me toch weer wat beter" blauw aangetrokken!quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
Door al dat gebitch hier zie ik me straks nog genoodzaakt iets zwarts aan te trekken,
De wereld is niet gezelligquote:kunnen we het niet min of meer gezellig houden .
Je reet is zó dik dat duurt uren.quote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Ang3l het volgende:
(zeg, haal die tong eens uit mijn bipsje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |