Als ik het goed begrijp wilde hij bovenop Anouk gaan staan terwijl ze zat te plassen, maar zag hij ervan af omdat de camerahoek niet goed was en het de nachtcamera is.quote:Op zondag 13 april 2008 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, en die laffe klootzak Jaap weer opstoken, hoe ziek kun je zijn .....![]()
![]()
Dat moet die lul eens bij Amanda doen, eens zien hoe snel Brian thuis zit ....
ik ook. hij lijkt niet haatdragend en is een stuk relaxer. dat valt me erg mee.quote:Op zondag 13 april 2008 01:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind Kenny eigenlijk 1000000x beter te pruimen als zijn para-brother !!
ik ookquote:Op zondag 13 april 2008 01:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind Kenny eigenlijk 1000000x beter te pruimen als zijn para-brother !!
Potentie als jan-lul die alles doet voor de FEBO en niet ziet dat alles ten gunste van Saint-Brian is (Huub idem dito overigens).quote:Op zondag 13 april 2008 01:27 schreef Disana het volgende:
Jaap: Na die twee nachten zei Stokbrood tegen me 'Jij hebt potentie'.
Huub heeft hem duidelijk gezegd dat alles wat Jaap doet ervoor zorgt dat Brian weer met zijn armen over elkaar kon zitten.quote:Op zondag 13 april 2008 01:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
Potentie als jan-lul die alles doet voor de FEBO en niet ziet dat alles ten gunste van Saint-Brian is (Huub idem dito overigens).
Die Kennie vind ik ook zo erg nog niet, hij is gewoon niet al te slim (understatement) en speelt het spelletje mee.
En huilen als die een boete krijgtquote:Op zondag 13 april 2008 01:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
Potentie als jan-lul die alles doet voor de FEBO en niet ziet dat alles ten gunste van Saint-Brian is (Huub idem dito overigens).
Die Kennie vind ik ook zo erg nog niet, hij is gewoon niet al te slim (understatement) en speelt het spelletje mee.
+1quote:Op zondag 13 april 2008 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds meer haatgevoelens aan het ontwikkelen ben.....ik moet hier mee kappen
krijg er ook wel eens moordneigingen van..quote:Op zondag 13 april 2008 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds meer haatgevoelens aan het ontwikkelen ben.....ik moet hier mee kappen
Niet gekeken zeker afgelopen week? Jaap op dreef doet het gewoon als het mag.quote:Op zondag 13 april 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Maar het is allemaal grootspraak Jaap, als het puntje bij paaltje komt zie je hem niet ....
ik had dat ook..... toen kwam Noekjequote:Op zondag 13 april 2008 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Zet deze maar als bureaubladquote:Op zondag 13 april 2008 01:35 schreef Lady-night het volgende:
jaap is gewoon een beetje jaloers op huubje, want hijzelf wilt natuurlijk het liefste in de middelpuntquote:Op zondag 13 april 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap speelt het spel, hij is niet rancuneus maar beschreef op een nuchtere manier hoe Huub volgens hem in elkaar steekt. Huub goed in groepen, Jaap beter solo. Jammer dat Huub volgens Jaap zo centraal wil staan en zo'n ego heeft.
Hij refereerde ook nog even aan de familie van Claire? Dit i.v.m. niet bij haar onder de douche kunnen gaan staan omdat dan haar labiele familie doorflipt?
Geen idee, maar operatie Bever is ten dode opgeschreven, Brian heeft hetquote:Op zondag 13 april 2008 01:41 schreef Ziet het volgende:
wanneer is operatie bever afgelopen?
quote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, maar operatie Bever is ten dode opgeschreven, Brian heeft het
plan letterlijk afgeluisterd de afgelopen week ......
wel vaak van gehoord maar nooit gesnapt wat het nou inhield.quote:Op zondag 13 april 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, maar operatie Bever is ten dode opgeschreven, Brian heeft het
plan letterlijk afgeluisterd de afgelopen week ......
Hoiquote:Op zondag 13 april 2008 01:49 schreef fleurtjemichel het volgende:
Tata..nieuw hier..volgt het vanaf het begin..Kennith is tha bomb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |