De betaalde kracht die de verslagen bijhoudt voor VV.quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Jappie het volgende:
Jongens en meisjes...ik ben er een beetje uit...kan iemand mij vertellen wie kroekie roepie is ?
Gaat waarschijnlijk over zijn eigen televisieshow.quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
jaap: ik krijg een mooie 'kans' en als ik die verpruts, dan ga ik gewoon zelf op internet ....
wat bedoelt ie?
tegen huub?
quote:Op zondag 13 april 2008 00:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk over zijn eigen televisieshow.
M.a.w. een stiekeme drinker. Waarschijnlijk slaat zijn pilletje dan beter aan.quote:Op zondag 13 april 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:
kanniets drinkt wiskey uit een mok
brian dacht dat ie koffie dronk
kanniets: ja, huub zei het ook al, drink jij dat uit een mok? ja! ik denk: als ie straks aanslaat, dan ben ik bang dat ik het glas uit mijn vingers (!) laat glijden, nu heb ik een beetje houvast
quote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w. een stiekeme drinker. Waarschijnlijk slaat zijn pilletje dan beter aan.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als gebruikersnaam...maar als je het wel bent dan wist je dat natuurlijk al.
The Kubtazbrother are both on a high en lullen poep.....oh, wacht.quote:Op zondag 13 april 2008 00:40 schreef Ziet het volgende:
ja dat denk ik ook.
je mag natuurlijk ook niet echt drinken bij pammetjes
Trusten BQquote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
The Kubtazbrother are both on a high, beide onder invloed en lullen poep.....oh, wacht.![]()
Duik nu echt mijn mand in, tot morgen.
en als ze de douche scene gaan doen dan word er zeker van H en C verwacht dat ze daar naar gaan kijken?quote:Op zondag 13 april 2008 00:38 schreef schatje het volgende:
Jaap wil een hoer bestellen voor onder de douche.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
The Kubtazbrother are both on a high, beide onder invloed en lullen poep.....oh, wacht.![]()
Duik nu echt mijn mand in, tot morgen.
Ja, Brian zei daarvoor ook nog dat Amanda beter Gaby kon bellen i.p.v. Jaap zelf. Of anders een andere passieve hoer.quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef miesy het volgende:
[..]
en als ze de douche scene gaan doen dan word er zeker van H en C verwacht dat ze daar naar gaan kijken?
Hij is gewend aan ezeltjes, dus dat formaat klopt wel bij hem.quote:Op zondag 13 april 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
kenniet tegen tanner: zou je zo meenemen, heb alleen geen landgoed voor je..
[ afbeelding ]
ach, tis ergens toch ook wel schattig.
Ricardo aan het woord? Dan kan het maar over 1 ding gaanquote:Op zondag 13 april 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
in de woonkamer zitten ze eigenlijk alleen maar 'gezellig' te kletsen.
vooral ricardo is aan het woord nu.
Ik vind Kenny eigenlijk 1000000x beter te pruimen als zijn para-brother !!quote:Op zondag 13 april 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
kenniet tegen tanner: zou je zo meenemen, heb alleen geen landgoed voor je..
[ afbeelding ]
ach, tis ergens toch ook wel schattig.
hoe raad je hetquote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ricardo aan het woord? Dan kan het maar over 1 ding gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |