Ze zijn gewend aan het riool, what's the difference?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Lekker fris ook de dekbedden en kussens op die vieze vloer en straks gaan ze er gewoon weer op en onder slapen.
Maar ach, gezien het douche-gedrag van Amanda vraag ik me af wat er smeriger is, de vloer of Amanda?
Lood om oud ijzer dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan het riool, what's the difference?
En de plasma zwijgt in alle talen, ook in het Papiamento.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Lood om oud ijzer dus![]()
En ze gooien er nog maar wat papiaments doorheen
+1...is nie leuk sow....quote:Op zondag 13 april 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg! Is die film nou nog niet afgelopen?
Gefopt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:55 schreef Disana het volgende:
Wakker worden, de film is afgelopen.![]()
Huub en Claire maakten grapjes over haar borsten. Kenny denkt dat borsten net als ballen voelen.
quote:
Weet ik niet, maar Aman is al wel weg. Zie haar nergens op de streams....quote:Op zondag 13 april 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Is Kenniet nog even 'een frisse neus' wezen halen?
Reclame denk ik.quote:
Das eigenlijk het enige waar ik nog op wacht.quote:Op zondag 13 april 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
Is Kenniet nog even 'een frisse neus' wezen halen?
Miljonairs on a budget hequote:Op zondag 13 april 2008 00:08 schreef Ziet het volgende:
nu weer pauze dus
kijken ze een film op sbs ofzo?
Ze ligt onder de dekens naast de rat.quote:Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef MissSomebody het volgende:
Weet ik niet, maar Aman is al wel weg. Zie haar nergens op de streams....
Ik zie een bobbel naast rat, onder de dekens. Volgens mij is ze met rat bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Aman is al wel weg. Zie haar nergens op de streams....
Zal haar dealtje met de febo wel aan het blowjobben zijn achter...![]()
blowjobben.....dus...lol..dat ze er in mag stikken.....quote:Op zondag 13 april 2008 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ligt onder de dekens naast de rat.![]()
Nep in zoverre dat ze af en toe proberen beschaafde mensen na te spelen.quote:Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefopt.![]()
Keek nog even mee. Is dat net zoiets als een plain Cola vragen en er daarna een scheut whisky ingooien ( zoals Brian). Alles is nep aan die lui, en maar schuilen en spiegelen.
Leuk tv momentje voor Holy Brian en zij teammattie.quote:
Klopt dat nog dan?quote:Op zondag 13 april 2008 00:17 schreef Ziet het volgende:
hoe is het met jaap zijn hart eigenlijk?
quote:Op zondag 13 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Aman kan het net hebben wanneer Brain haar met zijn elleboog masseert![]()
Just for you...quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Jappie het volgende:
Jongens en meisjes...ik ben er een beetje uit...kan iemand mij vertellen wie kroekie roepie is ?
Ben jij "simpel" ?quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
jaap: ik krijg een mooie 'kans' en als ik die verpruts, dan ga ik gewoon zelf op internet ....
wat bedoelt ie?
tegen huub?
En VV isquote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
poekie roekie
die schrijft bij VV
en heeft ooit eens in de villa als gastspeelster gezeten
Villa Vandaag..;-)quote:
Villa Vandaag, de schriftelijke versie van de reguliere.quote:
De betaalde kracht die de verslagen bijhoudt voor VV.quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Jappie het volgende:
Jongens en meisjes...ik ben er een beetje uit...kan iemand mij vertellen wie kroekie roepie is ?
Gaat waarschijnlijk over zijn eigen televisieshow.quote:Op zondag 13 april 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
jaap: ik krijg een mooie 'kans' en als ik die verpruts, dan ga ik gewoon zelf op internet ....
wat bedoelt ie?
tegen huub?
quote:Op zondag 13 april 2008 00:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk over zijn eigen televisieshow.
M.a.w. een stiekeme drinker. Waarschijnlijk slaat zijn pilletje dan beter aan.quote:Op zondag 13 april 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:
kanniets drinkt wiskey uit een mok
brian dacht dat ie koffie dronk
kanniets: ja, huub zei het ook al, drink jij dat uit een mok? ja! ik denk: als ie straks aanslaat, dan ben ik bang dat ik het glas uit mijn vingers (!) laat glijden, nu heb ik een beetje houvast
quote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w. een stiekeme drinker. Waarschijnlijk slaat zijn pilletje dan beter aan.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als gebruikersnaam...maar als je het wel bent dan wist je dat natuurlijk al.
The Kubtazbrother are both on a high en lullen poep.....oh, wacht.quote:Op zondag 13 april 2008 00:40 schreef Ziet het volgende:
ja dat denk ik ook.
je mag natuurlijk ook niet echt drinken bij pammetjes
Trusten BQquote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
The Kubtazbrother are both on a high, beide onder invloed en lullen poep.....oh, wacht.![]()
Duik nu echt mijn mand in, tot morgen.
en als ze de douche scene gaan doen dan word er zeker van H en C verwacht dat ze daar naar gaan kijken?quote:Op zondag 13 april 2008 00:38 schreef schatje het volgende:
Jaap wil een hoer bestellen voor onder de douche.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
The Kubtazbrother are both on a high, beide onder invloed en lullen poep.....oh, wacht.![]()
Duik nu echt mijn mand in, tot morgen.
Ja, Brian zei daarvoor ook nog dat Amanda beter Gaby kon bellen i.p.v. Jaap zelf. Of anders een andere passieve hoer.quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef miesy het volgende:
[..]
en als ze de douche scene gaan doen dan word er zeker van H en C verwacht dat ze daar naar gaan kijken?
Hij is gewend aan ezeltjes, dus dat formaat klopt wel bij hem.quote:Op zondag 13 april 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
kenniet tegen tanner: zou je zo meenemen, heb alleen geen landgoed voor je..
[ afbeelding ]
ach, tis ergens toch ook wel schattig.
Ricardo aan het woord? Dan kan het maar over 1 ding gaanquote:Op zondag 13 april 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
in de woonkamer zitten ze eigenlijk alleen maar 'gezellig' te kletsen.
vooral ricardo is aan het woord nu.
Ik vind Kenny eigenlijk 1000000x beter te pruimen als zijn para-brother !!quote:Op zondag 13 april 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
kenniet tegen tanner: zou je zo meenemen, heb alleen geen landgoed voor je..
[ afbeelding ]
ach, tis ergens toch ook wel schattig.
hoe raad je hetquote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ricardo aan het woord? Dan kan het maar over 1 ding gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |