Volgens mij was dat niet de vraagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef RJD het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banken die een nog hogere rente aanbieden tot wel 4,5%. Bijvoorbeeld Argenta, Amsterdam Trade Bank, Credit Europe Bank en Akbank.
Tot 20.000 'gedekt', dus net zo zeker als andere onbekende/kleine banken. Ze zijn echter pas de laatste maanden actief reclame gaan maken met 'hoge' rente. Mogelijke adder zou kunnen zijn dat ze wellicht in de toekomst, nadat ze flink wat nieuwe klanten binnen hebben, de rente weer verlagen. Gelukkig is hun spaarproduct verder zonder voorwaarden, dus is er eigenlijk geen echte 'adder'. Je kunt je geld in dat geval altijd weer naar een andere bank overmaken die een hogere rente geeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:47 schreef terme het volgende:
maar graag wil ik wat meer horen over alex voor ik mijn geld erop zet. Is er een adder onder het gras? en zo welke?
Volgens mij kon je alvast een openingsbedrag storten zodat zij de rekening actief maken. (kan ook bij een andere bank geweest zijn....) Maar sowieso mag je storten voor je je pincode in huis hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ook een rekening aangevraagd bij Credit Europe Bank! Eerder eentje bij DSB, maar geen bedrag overgemaakt, dus die tijd is verstrekenNu heb ik dus een brief, kan ik nu al een bedrag overschrijven van de tegenrekening of moet ik even wachten op de andere gegevens? (heb het rekeningnummer al)
Die rentes zijn best lachwekkendquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
http://www.geldenrecht.nl(...).html?fromAD=2314966
ATB en CEB dus al zonder vast te zetten 4.5 %.quote:Spaarders die hun geld voor een jaar vastzetten, kunnen nu tussen de 4,0 en 4,8 procent rente krijgen. Vorig jaar zomer schommelden die percentages nog tussen de 3,3 en 4,2 procent.
Precies, geniet nu toch al bijna weer een half jaar van 4,5% en dat heeft al een leuk extra zakcentje opgeleverd. Zolang ik het geld niet nodig heb is het gewoon een flinke extra.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Die rentes zijn best lachwekkend
[..]
ATB en CEB dus al zonder vast te zetten 4.5 %.
1 jaar vastzetten CEB 5%
2, 3 en 5 jaar (resp.) 5.1, 5.25 en 5.4%
Tijd dat de grote banken wakker worden en de rentes opschroeven
Je kan toch gewoon je eigen bankrekening gebruiken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef roburt het volgende:
ik wil een rekening openen om geld op te zetten om internet aankopen mee te doen.
rente maakt dus niet uit.
heeft iemand nog tips wel banken ik kan nemen?
ik vond zelf DSB bank, aanschaf van een rekening is gratis dus dat klinkt goed.
zijn er nog meer gratis/goedkope bij aanschaf?
Ik ben er tot nu toe dik tevreden overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Sta ook op het punt om een rekening bij ATB te openen. Als ik het goed begrijp dus 4,5% rente, geen kosten voor de rekening, en je kunt er altijd bij? Dat is ideaal, beter dan de 3,2% dit ik op dit moment bij de Rabo krijg.
Waarom niet Credit Europe? Biedt daarnaast ook nog afschriften. Wekelijks!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Sta ook op het punt om een rekening bij ATB te openen. Als ik het goed begrijp dus 4,5% rente, geen kosten voor de rekening, en je kunt er altijd bij? Dat is ideaal, beter dan de 3,2% dit ik op dit moment bij de Rabo krijg.
Had trouwens liever gehad dat ze die afschriften per periode zouden sturen, bijvoorbeeld 1 keer per week of maand (als er iets veranderd is in die periode dan)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:19 schreef Tim2005 het volgende:
[..]
Waarom niet Credit Europe? Biedt daarnaast ook nog afschriften. Wekelijks!
Mwoah weeknie. Omdat die afschriften me eigenlijk geen reet boeien. Ik stort eens in de maand wat geld (hooguit), en verder blijft m'n saldo aardig constant (ben student), dus wekelijkse afschriften bieden mij niet veel meerwaarde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:19 schreef Tim2005 het volgende:
[..]
Je kan deze ook proberen: www.atbsparen.nlquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:00 schreef roburt het volgende:
hebben jullie het over deze? www.atbank.nl/
bij mij is die offline
Bij Credit Europe kan je 's avonds en 's nachts geen transacties invoeren, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:19 schreef Tim2005 het volgende:
[..]
quote:Artikel 6 Minimuminleg
Voor de Rekening is geen minimuminleg
vereist.
Voor elke Deposito geldt een minimumbedrag
van EUR 5.000,00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |