Het liefst zou ik hemquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:33 schreef Shadowcat het volgende:
Zolang je de punt erachter zet lijkt me van wel ja. Juiste interpunctie is het belangrijkst.
owjah kut niet aagedacht. Op de toetsencombi zal toch geen copyright zitten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef marcel-o het volgende:
nah dan mag je er wel een copyright op gaan zetten.
kan je nog wat verdienen met fok!
Maar k denk dat t andersom zal gebeuren dan ""
whahahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
op de kleuterschool:
we gaan kijken of alle kindertjes aanwezig zijn:
piet? Teun? Miep??
!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:58 schreef luciferist het volgende:
k: papa waarom heet ik?
v: omdat pa een keiharde ICT-nerd is.![]()
Niemand heet nog Teun of Miep tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
op de kleuterschool:
we gaan kijken of alle kindertjes aanwezig zijn:
piet? Teun? Miep??
!
Tegen de tijd dat die koter groot is zijn gothics allang uitgestorven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef DuTank het volgende:
Wie noemt z'n kind nou emo.gif??? Dan issie sowieso gedoemd tot zwarte gothiczooi..
er heet al iemand Tong hierquote:
Hope so..quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die koter groot is zijn gothics allang uitgestorven.
Diequote:
Hoezo wat is er tegen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:56 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooooh ik ga dood hier
dan noemen ze altijd de achternaam dus dat zal niet baten, en met al die achmed namen hebben ze het toch al moeilijk dus waarom zou dit niet kunnen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:10 schreef Anoniemos het volgende:
Ik vind het een fantastisch idee! Prachtig
Politie: Meneer, u weet waarom we u aanhouden?
ik meen dit serieus ik zit er echt over te denken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef Renesite het volgende:
doet eens schopje naar ONZ
nja dan liever huillach.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef Renesite het volgende:
dubbelepuntapostrofhaakjesluiten
want?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
TS' soort mensen zouden geen kinderen moeten mogen krijgen
Als plaatje of als tekens?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjoerdjuhhh en ik hadden afgelopen zomer nog het idee om eente laten tatoeëren
Goed idee. zou ik nog best doen ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjoerdjuhhh en ik hadden afgelopen zomer nog het idee om eente laten tatoeëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |