Wist je dat ze die Utrechtse orgels hiervoor gebruiken?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
Ik ook maar moet nog wel aan de muziek wennen - dat draaiorgel
Hoe kom je aan die informatie ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat ze die Utrechtse orgels hiervoor gebruiken?
KLIK
Ja dat maakt het nog traumatischer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat ze die Utrechtse orgels hiervoor gebruiken?
KLIK
was dat Hennie Huismanquote:Op zondag 13 april 2008 12:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer genoten. Truus die deed alsof ze Karel was...en gewoon Hennie Huisman nadeed
Dat is gelijk met de VBL meet zag ik, 17 meiquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef SCH het volgende:
Ik sprak vandaag iemand die het dit weekend voor het eerst gezien had en er geen zak van begreep. Heerlijk is dat toch
Gaat er nog iemand van jullie naar de fanclubmiddag in Hoevelaken?
Moet ik ook nog even doen... ik twijfel tussen PauldLeeuw of mevrouw Jansen.quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
Ik ga het straks terugkijken.
Ik zou het wel weten.quote:Op zondag 20 april 2008 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog even doen... ik twijfel tussen PauldLeeuw of mevrouw Jansen.
Wanneer begint de derde serie ?quote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk geloof ik, vroeg me al wel af waarom die jongen steeds zo veel in beeld was.
Begin november staat in mijn ouders' televisiegids. Ik kijk het zelf niet; vind het niveau vaak een beetje dubbelzinnig, maar ik kwam toevallig een artikel over de serie tegen waarin best interessante stellignen over de serie stonden. Volgens mij hebben mijn ouders de NCRV gids. Maar kan ook Avro zijn, ik hou die omroepbladen niet uit elkaarquote:
Okquote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begin november staat in mijn ouders' televisiegids. Ik kijk het zelf niet; vind het niveau vaak een beetje dubbelzinnig, maar ik kwam toevallig een artikel over de serie tegen waarin best interessante stellignen over de serie stonden. Volgens mij hebben mijn ouders de NCRV gids. Maar kan ook Avro zijn, ik hou die omroepbladen niet uit elkaar
Soort winterstop dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Bjoro het volgende:
Ze zijn zeker met kerstvakantie?
Heb al 2 weken niets gezien.... of hebben ze nu de opnames voor die RLS in Winterberg ?
Cool.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Herhalingen heb ik gelezen in de NCRV-gids.
hoop niet dat het een 2e zeg 'ns Aaa gaat wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
Echt met Gerdien? Die actrice is toch dood? Komt er een andere?
Ik ben benieuwd. Soms valt het weer tegen als zo'n goede serie nieuw leven wordt ingeblazen.
Ja een andere maar Gerdien komt terug. Da's toch mooi. Die droeg de eerste serie.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
Echt met Gerdien? Die actrice is toch dood? Komt er een andere?
Ik ben benieuwd. Soms valt het weer tegen als zo'n goede serie nieuw leven wordt ingeblazen.
Dit is vloeken in de kerkquote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop niet dat het een 2e zeg 'ns Aaa gaat worden
qua opnieuw uitzenden van succesvolle series bedoel ik natuurlijk !quote:
Ok dan begreep ik het verkeerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
qua opnieuw uitzenden van succesvolle series bedoel ik natuurlijk !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |