Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
sinds wanneer spreekt Suarez geen Nederlands meer dan?![]()
In het supportershome kon je altijd gewoon NL met hem praten hoor.
Ik ga voor Hup Groningen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ik
Zou dit jaar ook niet eens mogelijk zijn. Ajax heeft nu beter doelsaldo en PSV moet zoals bekend punten laten liggen waardoor hun doelsaldo alleen maar af zou nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt me weer lachen zo'n laatste weekend, alleen deze keer met een andere afloop
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.
Vorig jaar deden een hoop van jullie nog zo verongelijkt omdat het eigenlijk om onderlinge duels zou gaan. Denk dat er dit jaar weinig zullen zijn die dat vinden.
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.
Of nog beter een extra wedstrijd op neutraal terrein.
Eelijkste zou denk ik zijn 2 wedstrijden 1 uit en 1 thuis wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Moet wel lukken lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Eerst maar eens winnen bij Groningen voor we naar PSV kijken
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.quote:
Voor allebeide is wat te zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Je eindigt allebei als eerste, dus ben je op basis van punten even goed. Dus hoe maak je dan het beste onderscheid wie er beter is.. Juist, onderling resultaat.
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..quote:
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..
Maar het is alleen in Nederland zo, toch?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.
Ook doelsaldo. Hmm, had de PL geen extra wedstrijd bij gelijke stand?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |