Dat is toch gewoon een schitterend eerbetoon?quote:
Hé wat schattig, de Ajacieden beseffen dat ze de eeuwige nummer 2 van de eredivisie zijnquote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
Top!quote:Ruim een maand later dan we hadden gehoopt hebben we vanochtend ROGER van het vliegveld opgehaald. Hij is weer thuis en zeer zeer zeer blij om weer in ons midden te zijn. Hij kwam vanochtend om 5.09 uur aan en er waren erg veel mensen op de been op Schiphol. Tot onze verbazing was zelfs een groepje uit Vak 410 heel vroeg uit de veren gekomen om Roger met een spandoek te verwelkomen. Wij (de familie en naaste vrienden) hebben veel RESPECT voor deze jongens en het wordt erg GEWAARDEERD, op hun manier hebben ze ons grote steun verleend. Verder waren zijn beste maten er natuurlijk ook, weer een stel TOPPERS. Wie natuurlijk niet ontbraken waren zijn vrouw, zijn kinderen, ik (schoonzus) en natuurlijk zijn moeder + alle directe aanhang/familie. Zo stonden we daar met een man of 35 te turen naar de Gate of we hem al zagen en eindelijk was het dan zover. Het is een mooie dag vandaag. Met dit bericht wil ik dan ook de up-date sluiten, wij gaan weer lekker verder met ons oude goeie leven. Iedereen die op welke manier iets heeft bijgedragen
BEDANKT
Familie Roger.
Inderdaad zeg. Die tweede ring is gewoon klasse, met die Braziliaanse vlag. Die handschoenen zijn jammer, maar het is en blijft een prachtige actie. Ook ik vind de actie voor Johnny mooier, maar lekker boeiend. Gomes had kippenvel en Johnny vond het ook prachtig. Daar gaat het toch om?quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom johDat was gewoon een mooie actie.
Kijk jij maar eens goed naar de cijfertjes knul.quote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hé wat schattig, de Ajacieden beseffen dat ze de eeuwige nummer 2 van de eredivisie zijn
Amen to thatquote:Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Die tweede ring is gewoon klasse, met die Braziliaanse vlag. Die handschoenen zijn jammer, maar het is en blijft een prachtige actie. Ook ik vind de actie voor Johnny mooier, maar lekker boeiend. Gomes had kippenvel en Johnny vond het ook prachtig. Daar gaat het toch om?
quote:Yoann Gourcuff is zo goed als zeker rond met Ajax. Volgens de Franse website Football365.fr zijn Gourcuff en de Amsterdamse club in een vergevorderd stadium. Alleen AC Milan lijkt nog groen licht te moeten geven.
Ook Olympique Marseille, Villareal, AS Monaco, AS Roma en Arsenal streden om de handtekening van de jonge Franse aanvallende middenvelder. Niets lijkt de huur-transfer meer in de weg te staan waardoor Gourcuff vanaf volgend seizoen te zien is in de Arena.
Gourcuff speelde reeds 18 beloftenwedstrijden voor het nationale team van Frankrijk. In Milaan heeft de speler nog een contract tot 2011. Op dit moment zijn er veel geruchten over mogelijke transfers naar de Amsterdamse club. Onder meer FC Barcelona's supertalent Gai Assulin en Marcelo Moreno van Cruzeiro zouden nadrukkelijk in de belangstelling staan bij de Amsterdamse club.
Voor de hoeveelste keer zou dat zijn?quote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
(betekend dat trouwens het einde van Kenneth Perez op 10)?!
quote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[...]
Ja, dat heb ik dus ook, het zijn altijd die vage websites die zulk nieuws melden. En ze hebben zelden gelijk. Desalniettemin mogen ze komen van mijquote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Eerst zien dan geloven, maar dit zou natuurlijk een uitstekende zet zijn. Maar als ik die naam van die website zie, heb ik al mijn twijfels
Marco kennende heeft hij nog wel een leuke positie voor hem overquote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ballenjongen?quote:Op zondag 13 april 2008 11:21 schreef Remote het volgende:
[..]
Marco kennende heeft hij nog wel een leuke positie voor hem over. Of Perez daar hoort te staan is natuurlijk een tweede
.
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?quote:
onzettende geert wilders dat je bent.. dat is ZIJN mening.. wil niet zeggen dat iedereen dat deelt.. Ga ergens anders lopen trollen kindje...quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
Kom je hier nu echt alleen om te trollen eikeltje?quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
We moeten niet te hard van stapel lopen he... Geen van die spelers heeft al iets bijzonder laten zien en de laatste 3 namen kent 99% van de mensen in dit topic alleen van de geruchten. Ik wil eerst transfers zien en dan nog eens een half jaar aankijken of het ons echt vooruitgang heeft opgeleverd. Want vooralsnog is de verlenging van Colin het enige en daar ben ik niet zo door geprikkeld.quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gourcuff, Oleguer, Assulin, Barazite, Moreno etc. Ik hoop dat v Basten daadwerkelijk dit kaliber voetballers aan het volgen is, zo ja dan geloof ik dat hij talentvolle spelers gaat halen! Itt v Geel lijkt v Basten wel te beseffen dat Ajax om alleen al landskampioen te worden gewoon goede spelers nodig heeft!
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Breach het volgende:
Je relateert die namen zelf aan goede spelers.. En dat hebben ze in mijn ogen nog niet bewezen
ZIjn we het daar toch over eensquote:Op zondag 13 april 2008 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
dat fragment was idd geniaalquote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!
Wat gebeurt er? (kan nu niet kijken)quote:Op zondag 13 april 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een ongelovelijke idioten zijn die groningen fans, toch niet normaal
Vieze kut potquote:Tering wat liep die Barbera Barend Heitinga nou te fokken. Heitinga zei toch dat ie niks wou zeggen wat loopt ze dan door te zeiken. Kut wijf.
ze gooien daar als wijven in groningen, waardoor de rollen dus niet zover kwamen. resulteert dan weer in fik op de tribune van de "harde kern". al die zogenaamde supporters staan nu op het veld met een enkeling die met brandwonden van het veld is gedragen.quote:Op zondag 13 april 2008 14:45 schreef rgras het volgende:
Ze hebben een stel wc-rollen in de hens gezet en die vervolgens op het veld gegooid.
Tegen Willem-2quote:Op zondag 13 april 2008 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Even iets anders jongens...
Feyenoord staat 3-0 achter![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
En wie niet springt, en wie niet springt, en wie niet springt staat in de fik, en wie niet springt staat in de fik!
![]()
![]()
what else is new? dat Willem 2 gaat winnen! ik gun het ze vandaag wel iig.quote:Op zondag 13 april 2008 15:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Tegen Willem-2Ach ja what else is new.
quote:
Ze zouden het wel verdienenquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
wordt het nu een reglementaire 3-0 nederlaag voor Groningen?
Laten we het hopen ja, hier horen wij iedergeval niet voor op te draaien.quote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Zou leuk zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Als de wedstrijd niet meer in te plannen valt (ook met het oog op de playoffs) heb je best kans dat dit op een reglementaire nederlaag voor FC Groningen uitloopt, denk ik. Dit zou dan natuurlijk overigens weer werk zijn van de 'KNJB'.quote:Op zondag 13 april 2008 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
er is nog niks zeker, reglementaire nederlaag lijkt me niet aan de orde. hoop dat ze het bij aflasting een week na de laatste speelronde gaan inhalen.
Kijk mama, we hadden een leuke actie vanmiddagquote:
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpestquote:
Al die kutballonnen in die zak blijven mooi hangen waar ze hangenquote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Breach het volgende:
[..]
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpest
Inderdaad. Vitesse zal het namelijk wel prima vinden dat PSV kampioen wordt, en los van dat zie ik hen sowieso niet winnen gezien hun huidige vorm.quote:
Net of jullie nooit rennenquote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
Hehe, en dan al die sukkels met hun shirtjes, rennen dat ze deden. Kutboeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |