quote:
Ze zouden het wel verdienenquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
wordt het nu een reglementaire 3-0 nederlaag voor Groningen?
Laten we het hopen ja, hier horen wij iedergeval niet voor op te draaien.quote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Zou leuk zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Als de wedstrijd niet meer in te plannen valt (ook met het oog op de playoffs) heb je best kans dat dit op een reglementaire nederlaag voor FC Groningen uitloopt, denk ik. Dit zou dan natuurlijk overigens weer werk zijn van de 'KNJB'.quote:Op zondag 13 april 2008 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
er is nog niks zeker, reglementaire nederlaag lijkt me niet aan de orde. hoop dat ze het bij aflasting een week na de laatste speelronde gaan inhalen.
Kijk mama, we hadden een leuke actie vanmiddagquote:
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpestquote:
Al die kutballonnen in die zak blijven mooi hangen waar ze hangenquote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Breach het volgende:
[..]
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpest
Inderdaad. Vitesse zal het namelijk wel prima vinden dat PSV kampioen wordt, en los van dat zie ik hen sowieso niet winnen gezien hun huidige vorm.quote:
Net of jullie nooit rennenquote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
Hehe, en dan al die sukkels met hun shirtjes, rennen dat ze deden. Kutboeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |