Kom je hier nu echt alleen om te trollen eikeltje?quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
We moeten niet te hard van stapel lopen he... Geen van die spelers heeft al iets bijzonder laten zien en de laatste 3 namen kent 99% van de mensen in dit topic alleen van de geruchten. Ik wil eerst transfers zien en dan nog eens een half jaar aankijken of het ons echt vooruitgang heeft opgeleverd. Want vooralsnog is de verlenging van Colin het enige en daar ben ik niet zo door geprikkeld.quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gourcuff, Oleguer, Assulin, Barazite, Moreno etc. Ik hoop dat v Basten daadwerkelijk dit kaliber voetballers aan het volgen is, zo ja dan geloof ik dat hij talentvolle spelers gaat halen! Itt v Geel lijkt v Basten wel te beseffen dat Ajax om alleen al landskampioen te worden gewoon goede spelers nodig heeft!
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Breach het volgende:
Je relateert die namen zelf aan goede spelers.. En dat hebben ze in mijn ogen nog niet bewezen
ZIjn we het daar toch over eensquote:Op zondag 13 april 2008 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
dat fragment was idd geniaalquote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!
Wat gebeurt er? (kan nu niet kijken)quote:Op zondag 13 april 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een ongelovelijke idioten zijn die groningen fans, toch niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |