Vragen we ons al 7 jaar af ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:20 schreef LasTeR het volgende:
Dat zijn er best wat. Wat wil je bereiken met dit topic?
Poep ik opquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Geweldige PS3 themes,.....
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=206386
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
__O__quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
,........................ Podver mensen,........... wat is dit spel groot!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat park,... dat centrum,.... godver Gijs HOE groot is dit wel,..... volgens mij beseffen we echt niet waar we induikenquote:
Ik las vluchtig iets over minigames zoals dartenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat park,... dat centrum,.... godver Gijs HOE groot is dit wel,..... volgens mij beseffen we echt niet waar we induiken
Ik wil dat spelquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
,........................ Podver mensen,........... wat is dit spel groot!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PROESTquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n kutnewbie aantrek topic was het toch niet?
Heb hem gisteren bij de lokale game-boer alvastr gereserveerdquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb hem gisteren bij de lokale game-boer alvastr gereserveerd
Ik speel er ook alleen nog maar puzzelgames meequote:
Ik ga ook weer een hoop verkopen,....quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel er ook alleen nog maar puzzelgames mee![]()
Ik ga FF Tactics voor de PSP trouwens verkopen, vind het niet leukIemand hier kopen? 20 euro...
En dan met droge ogen dit zeggen.quote:
Dat is hetzelfde als wanneer Cho zou zeggen dat hij moe wordt van al het hypen in dit topic.quote:Balkenende stoort zich aan 'hyperig klimaat'
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende stoort zich aan het "soms hyperige klimaat" in de Nederlandse politiek. De neiging bestaat om "de zaken geweldig op te blazen". Balkenende zei dat vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie.
Zonde Gijs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga FF Tactics voor de PSP trouwens verkopen, vind het niet leukIemand hier kopen? 20 euro...
Ja, ik snap het niet. GBA versie kwam tot 100 uur ofzo, maar hier niet eens zin om één battle te spelen. Gaat me allemaal te traag, speelveld is onduidelijk en ik heb geen feeling met de personages.quote:
Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond de GBA versie juist erg "kiddie". Dit is echt een volwassen epos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik snap het niet. GBA versie kwam tot 100 uur ofzo, maar hier niet eens zin om één battle te spelen. Gaat me allemaal te traag, speelveld is onduidelijk en ik heb geen feeling met de personages.
Voorjaarsopruiming.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal V&A topics openen ook he! Stelletje schapen!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal V&A topics openen ook he! Stelletje schapen!
Ligt eraan welke, misschien wel gewoon bij mijquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog veel Gamecube games,..... jullie een idee waar ik die kwijt zou kunnen?
Het is binnenkort Koninginnedag. Zet Daan in!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog veel Gamecube games,..... jullie een idee waar ik die kwijt zou kunnen?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef Chocobo het volgende:
Als ik genoeg verkoop haal ik Uncharted,...... ik vertrouw je Strol
Ik wil eigenlijk af van die films die ik in een impuls heb gekocht omdat ik te lui was om naar de videotheek te gaan, een keer heb gekeken en nu waarschijnlijk nooit meer in de DVD zal stoppen. Zijn er toch een paar dozijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:51 schreef Bastard het volgende:
Zat laatst ook te denken om dvd's te verkopen, maar leveren 2ehands niks op eigenlijk, dan hou ik ze liever .. zit toch een klein fortuin in onderhand.
Spel komt pas in september Gijsquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:59 schreef Bastard het volgende:
En die eettafel komt een maandje later wel
Ja bij mij ook.. maar als ik in V&A kijk mag je blij zijn als je er 5 euro voor kan krijgen.. doe ik ze niet voor weg.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk af van die films die ik in een impuls heb gekocht omdat ik te lui was om naar de videotheek te gaan, een keer heb gekeken en nu waarschijnlijk nooit meer in de DVD zal stoppen. Zijn er toch een paar dozijn.
Volgens mij krijg je niet te horen hoveel die is weggegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:58 schreef Bastard het volgende:
Ja zo is dat.
Zeg, heeft iemand ervaring met ebay?
Ik ben al een paar dagen aan het bieden op een Tiffany lamp maar nu is er iemand die een maximum bod heeft ingegeven en die zie je niet staan.
Weet je dan na de veiling wel voor hoeveel die verkocht is?
Redelijk veel ervaring met Ebay,... heb een 100% positieve feedback van meer dan 30 sellers. Ik zou als ik jou was juist niet bieden,..... alleen tijdens de laatste minuut ofzo, als je de prijs dan nog interessant vind. Niet halverwege de veiling al de prijs gaan verhogen eiquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:58 schreef Bastard het volgende:
Ja zo is dat.
Zeg, heeft iemand ervaring met ebay?
Ik ben al een paar dagen aan het bieden op een Tiffany lamp maar nu is er iemand die een maximum bod heeft ingegeven en die zie je niet staan.
Weet je dan na de veiling wel voor hoeveel die verkocht is?
Nee die kerel zn bod is nog te hoog.. dus wat ik doe krijg ik meteen dat overboden..quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Redelijk veel ervaring met Ebay,... heb een 100% positieve feedback van meer dan 30 sellers. Ik zou als ik jou was juist niet bieden,..... alleen tijdens de laatste minuut ofzo, als je de prijs dan nog interessant vind. Niet halverwege de veiling al de prijs gaan verhogen ei
OMGquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Cho:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=13&ch=1&sd=0
Star Wars: TFU is weer flink op mijn hypemeter gestegen!
Hij staat nu in het rijtje GTAIV - MGS4 - NG2 - RE5 van must haves voor dit jaar.
Ben alweer een tijdje wakker nuquote:
Daar ga jequote:Op zondag 13 april 2008 09:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje wakker nu
Het is echt supermooi weerIk ben er klaar voor
hahaquote:
Veel succes Gijs!quote:Op zondag 13 april 2008 09:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje wakker nu
Het is echt supermooi weerIk ben er klaar voor
Wordt zo stil van die screens hequote:Op zondag 13 april 2008 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 2 weken sla ik dat ventje in elkaar
Het is echt perfect het New York-sfeertjequote:Op zondag 13 april 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt zo stil van die screens heDie sfeer!!
Ik heb ook veel via eBay gedaan. Goede site.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef Bastard het volgende:
Maar jij verkoopt dingen dus via ebay?
Ik alleen op marktplaats tot nu toe.. zelfs autos gekocht en verkocht.
Leuke film he.quote:Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een paar leuke films gezien. Aanraders!
Shoot'em up! en Cloverfield.
Het is een aaneenschakeling van stoere actiescenes waar een verhaal omheen bedacht is. Maar ik vond hem erg leuk. Deed me aan Max Payne denken.quote:Op zondag 13 april 2008 13:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuke film he.
Briljant ook met die wortels.
Tis een lekkere wegkijk film met leuke aktie.
quote:Op zondag 13 april 2008 15:19 schreef kepler het volgende:
omg, zo'n marathon is echt ver
Uitgelopen in 3:27 ongeveerNu ben ik echt kapot
Wat een respect zegquote:Op zondag 13 april 2008 15:19 schreef kepler het volgende:
Ik doe 'het' in 2 minutenquote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een middag dutje gedaan van 2:16
Ik kan je het boek aanraden van Paul Rosemuller: Ik loop dus ik besta.quote:Op zondag 13 april 2008 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Knap hoor Gijs!
Ik ben tegenwoordig ook aan het hardlopen, maar een marathon zie ik me voorlopig nog niet doen.
Het is een koude dag in de hel voordat ik een boek van die hypocriete Groen Links lul lees.quote:Op zondag 13 april 2008 19:17 schreef kepler het volgende:
Ik kan je het boek aanraden van Paul Rosemuller: Ik loop dus ik besta.
Ben er net in begonnen, maar er staan hele leuke, interessante en ontroerende verhalen in over hardlopers. Echt leuk om te lezenEen feest van herkenning voor de geoefende hardloper en een mooie motivatie voor de beginnende hardlopers
Nette tijd.quote:Op zondag 13 april 2008 15:19 schreef kepler het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gezegd dat die forum-jostie een vraagprijs moest vragen.![]()
Je dacht laat ik ff de marathon kijken op tvquote:Op zondag 13 april 2008 23:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nette tijd.
Flink stuk gezien op tv.
Die zal vast wat kleingeld bij zich hebbenquote:
Die evil gedachte van je,..... dat is al de tweede vent die je wilt slopen in het parkquote:Op maandag 14 april 2008 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zal vast wat kleingeld bij zich hebben
Ik denk ik eerst rond ga cruissen, wellicht het vliegveld op proberen te komen
Zeker. Ook op een handheld. Lekker in bed of op de wc. Met Tiger Woods ben ik wel een beetje klaar trouwens. Drie delen gespeeld, maar eigenlijk zijn ze nagenoeg hetzelfde. Ik speel nu Hot Shot Golf. Ken je dat? Wel grappig hoor. Erg Japans qua stijltje, maar een goede besturing en je kunt ook allerlei shit voor je karakter unlocken. Ik was om toen er na een succesvolle put een tekstballontje boven de hole verscheen met “kplunk”.quote:
Ik ben gek op handhelds. DS voor in de trein, PSP voor thuis en op vakantie.quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
Sorry maar gamen op een wc of in bed..
Gijs als ik game ga ik er voor zitten, niet tijdens het koffiezetten of douchen nog even gamen hoor
Animatie is toch wel leuk hequote:Op maandag 14 april 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Gisteren Ratatouille gezien best wel een geinige film.
Had hem besteld voor Merel.quote:Op maandag 14 april 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Animatie is toch wel leuk he
Moet m zelf nog kijken, denk dat Jasmijn het wel leuk gaat vinden.
Watisernuweeraandehand?quote:
Oh ja die komt zaterdagmiddag ook langs bij ons.. en zondag naar Koosquote:Op maandag 14 april 2008 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had hem besteld voor Merel.
Wou hem ook wel es zien.
Oh oh...quote:Op maandag 14 april 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Roy-O-Rama is niet bijwerkt.
Gijs, stel je niet aan. De zon schijnt, de vogels fluiten, GTAIV staat voor de deur en vrouwen hebben soms heerlijke tieten.quote:Op maandag 14 april 2008 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut geslapen, veel te vroeg wakker, gedoe, etc
Ik kan er niet eens om lachenquote:Op maandag 14 april 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, stel je niet aan. De zon schijnt, de vogels fluiten, GTAIV staat voor de deur en vrouwen hebben soms heerlijke tieten.
Pluk de dag!
Ja, daar wel omquote:
Mee eens,.... Cloverfield is een BR koper,..... echt zo genoten van de torrent. Wil nu het origineel hebben,.... zonder twijfel.quote:Op maandag 14 april 2008 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[hypepost]
Ken jullie dat? Dat je zo'n goede film hebt gezien dat hij een paar dagen in je gedachten blijft hangen. Dat je er af en toe onbewust aan denkt? Laatst met Pan's Labyrinth gehad, en nu weer met Cloverfield! Teringjantje. Wat een film was dat.
[/hypepost]
quote:Op maandag 14 april 2008 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens,.... Cloverfield is een BR koper,..... echt zo genoten van de torrent. Wil nu het origineel hebben,.... zonder twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hem ook opzeker op BR.Dat is wel mooi aan het downloaden van films, voorkomt miskopen en je kunt even wachten tot ze iets goedkoper worden. Ik heb ook Hitmen gezien. Wel aardig als je de games goed vindt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Eeeuuuh…nee.quote:Op maandag 14 april 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook allemaal zijn blijven kijken tot na de aftiteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 14 april 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 14 april 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Wederom,..... trek de setting nietquote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.hbo.com/events/generationkill/
Ik heb het boek gelezen. erg goed. Heeft potentie om een moderne Band of Brothers te worden.
In de gaten houden dus.
Misschien heeft ze wel een olieachtig vis-anusjequote:Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook A.
Al zou ze na een paar dagen wel last van haar mond hebben.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een koude dag in de hel voordat ik een boek van die hypocriete Groen Links lul lees.
Ik heb geen motivatie nodig, ik vind het gewoon leuk. Doel is om volgend jaar mee te doen met de Dam tot Dam loop. Bedrijf heeft een ploeg.
2009...maar het kan ook 2010 worden.quote:Op maandag 14 april 2008 18:22 schreef kepler het volgende:
Bedoel je echt de Dam tot Dam loop 2009 of die van dit jaar? Dat is een leuk doel
quote:Op maandag 14 april 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er valt idd iets in het water aan het einde! Rechts achterin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op maandag 14 april 2008 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2009...maar het kan ook 2010 worden.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie 17 maanden ook als uitdaging
En het bedrijfsteam zit al vol.
Niet naar een GAM meet gaan ookquote:
Blessures,... gewonden,,... doden etc. etc D:quote:
ben nog nooit naar een GAM-meet geweest, kheb ook geen idee waar je op doeltquote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blessures,... gewonden,,... doden etc. etc D:
Af en toe zin om wat mense,....... laat maar eikquote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ben nog nooit naar een GAM-meet geweest, kheb ook geen idee waar je op doelt
Je lult vaag Gijs...post maar wat tieten.quote:Op maandag 14 april 2008 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Af en toe zin om wat mense,....... laat maar eik
quote:Op maandag 14 april 2008 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je lult vaag Gijs...post maar wat tieten.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckquote:
Het boeit me niet wat voor muziek ze draait, maar zij MOET naar Mystery Landquote:
Dat is een behoorlijke sessiequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Gisteren weer heerlijk gegamed van 17.30 tot een uurtje of 23.00 uur.
Ja zag je Forza spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke sessie
Oh dan heb je mij ook nog een uurtje online gezien.. ik kijk zelf bijna nooit welke friends er spelen
Wat heb je gegamed dan?
Ik gister ook zoiets. Beetje op de PSP golfen, fles witte wijn erbij en ondertussen naar duffe TV kijken. Heerlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Gisteren weer heerlijk gegamed van 17.30 tot een uurtje of 23.00 uur.
Zoals met het Tiger Woods tournament, alleen duurt dat tournament 100 uur eer je precies een jaar verder weer bentquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zag je Forza spelen.
Zelf PGR4 gedaan.
Leuk spel, heel wat anders dan de vorige delen je werkt nu met een kalender jaar.
Hoe hoger je komt hoe meer races er vrij komen, helaas kan je niet meer terug naar een race, dan moet je een jaar wachten.
Hier valt het wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals met het Tiger Woods tournament, alleen duurt dat tournament 100 uur eer je precies een jaar verder weer bent
Maar je hebt er vlgs mij toch wel wat uurtje onderhand inziiten ook dan, dus dat is lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee.
Reken ongeveer 3 uur per kalander jaar.
Races worden wel langer.
Ik vermaak me er best mee, heb hem alleen al bijna uit, kwa career mode.
Moet dan de Acrade mode nog doen en dan online.
Die kan je volgesn mij gewoon spelen op de 360.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je hebt er vlgs mij toch wel wat uurtje onderhand inziiten ook dan, dus dat is lekker.
Ik mis PGR2
Hier een hele nare regen, een soort spray. Lekker doorweekt op mijn werk aangekomen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Wat een kutweer trouwens vandaag... kan me herrineren dat vorig jaar April buiten zat en naar strand kon.
Ze verwachten komend weekend mooier weerquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier een hele nare regen, een soort spray. Lekker doorweekt op mijn werk aangekomen.
Maar goed, over anderhalve week zit ik op een terrasje aan de rosé aan de Cote d'Azur.![]()
(en jullie in Liberty City)
Mooi. Kan ik mijn tuinstoelen eens gaan schoonmaken. Die zien echt groen na deze winter.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ze verwachten komend weekend mooier weer
Ja dat heb je met hout.. nog tropsch regenwoud hout ook zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik mijn tuinstoelen eens gaan schoonmaken. Die zien echt groen na deze winter.
Geen idee. Twee ligstoelen, voetbankjes en een bijzettafeltje. Teak volgens mij. Ik heb ze wel grijs laten worden, maar na zo'n winter worden ze ook nog groen. Maar daar kun je spul voor kopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:53 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb je met hout.. nog tropsch regenwoud hout ook zeker?
In Hoofddorp zit een grote winkel waar ze allerlei soorten tuinmeubelen verkopen, ook voor een redelijke prijs.quote:Was zelf ook aan het kijken voor een andere tuinset, kun je echt gek maken tegenwoordig.. dat je 1500 euro neerlegt
Oh zal es checken dan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Twee ligstoelen, voetbankjes en een bijzettafeltje. Teak volgens mij. Ik heb ze wel grijs laten worden, maar na zo'n winter worden ze ook nog groen. Maar daar kun je spul voor kopen.
[..]
In Hoofddorp zit een grote winkel waar ze allerlei soorten tuinmeubelen verkopen, ook voor een redelijke prijs.
http://www.tuin-meubelen.nl/
Heb ik die van mij ook gehaald.
Wijf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben net zo veranderlijk als het weer soms
I knowquote:
Dus eigenlijk sta je nu zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je nog gister, toen ik zo wakker werd:
""
Dat is nu wel anders:
""
Heb genoeg geslapen en een heerlijk muziekje opgezet (Prophet @ DefQon). Ben net zo veranderlijk als het weer soms
Op de maat van de muziek, 180 bpmquote:
Snolletje volblaffen met bud!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam 'm weer tegen:
[ afbeelding ]
wow. Gewoon WOW.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam 'm weer tegen:
[ afbeelding ]
wow. Gewoon WOW.
-edit-quote:
Ik heb er zin aan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:57 schreef Chocobo het volgende:
Die sfeer,... die setting
[ afbeelding ]
Ben even gestopt met gamen. AC is budgetbak materie voor me. Heb mijn 360 ontkoppeldquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er zin aan!
Maar Gijs, serieus. Vergeet Uncharted niet!
En volgens mij zou je Assassin's Creed ook nog leuk vinden.
Ik heb bij AC momenteel geen centje pijn met de 360.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Ben even gestopt met gamen. AC is budgetbak materie voor me. Heb mijn 360 ontkoppeldEcht een flinke break gaat eraan komen. (Dat lawaai
) Gaat pas weer aan als NG2 ergens uit is,.... maar waarschijnlijk niet bij release. Ik focus me echt op GTAIV en MGS4 voor PS3.
Ja ben al heel wat kwijt,..... realiseer me dat de oude games eeeecht niet weggaan. Zit al eeeuwen met Kameo in mijn maagquote:
360 krijgt DC van enkele tientallen urenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:57 schreef Chocobo het volgende:
Die sfeer,... die setting
[ afbeelding ]
Vraag me af of mijn 360 dan nog wel leeftquote:Op woensdag 16 april 2008 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
360 krijgt DC van enkele tientallen uren
Screens of filmpjes? Ik ga me morgen direct registreren op die GTA socialclub sitequote:Op woensdag 16 april 2008 07:53 schreef Bastard het volgende:
Viel gisteren met beelden van GTA4 op mijn netvlies in slaap
quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef Bastard het volgende:
GTA4 nog en dan is het wel klaar voorlopig.. vermaak mij prima met de huidige games die ik heb.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/203626.html
Fuckkkkkk
Ik was aan het fantaseren Gijsquote:Op woensdag 16 april 2008 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Screens of filmpjes? Ik ga me morgen direct registreren op die GTA socialclub site
Ben politiek moe.. stel kinderen tegenover elkaar.. betuttelen van de bevolking over de kleine dingen terwijl er echte politiek bedreven zou moeten worden. Tekorten in de zorg aanvullen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Balkenende als president van Europa?
Of moeten we net als bij Fitna nu ook onze excuses gaan aanbieden?
Je ging hem niet eens halen bij de release hequote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Leuke week met GTA bijna een week vrij.
Heb tegen die tijd niets meer te spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je ging hem niet eens halen bij de release he
Dacht dat je hem al had gekochtquote:Op woensdag 16 april 2008 08:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb tegen die tijd niets meer te spelen.
Heb hem niet gepreorded.
Oja ff voor een tv gekeken word denk ik een Samsung 117cm.
http://www.vergelijk.nl/l(...)-46n87bd/specs.rhtml
Ik zou voor een maatje kleiner gaan denk ik, de LE40F86. Dat is echt een heerlijke TV. Mocht je echt voor groot willen gaan, ga dan voor de LE52F96quote:Op woensdag 16 april 2008 08:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb tegen die tijd niets meer te spelen.
Heb hem niet gepreorded.
Oja ff voor een tv gekeken word denk ik een Samsung 117cm.
http://www.vergelijk.nl/l(...)-46n87bd/specs.rhtml
day 1.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en nog een vraag. Ik wil beginnen aan 28 days later, maar is dat nou een serie films? Zo ja, welke is de eerste?
28 Days Laterquote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en nog een vraag. Ik wil beginnen aan 28 days later, maar is dat nou een serie films? Zo ja, welke is de eerste?
Sega Superstar Tennisquote:Op woensdag 16 april 2008 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol: http://www.frozen-roms.in/get_6896_3.html
Ik ga 'm toch gewoon proberen
Ja, ik heb het op IMDB ook ff opgezocht. Dacht dat 28 days ook een deel uit de serie wasquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
28 Days Later
28 Weeks Later
In die volgorde. Lofgisch eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik heb het op IMDB ook ff opgezocht. Dacht dat 28 days ook een deel uit de serie was
quote:'Rel rond huwelijk president Poetin'
AMSTERDAM - Heel Rusland is in rep en roer nadat een krant berichtte over het huwelijk van de Russische president Poetin (55) met een 31-jaar jongere gymnaste.
De Russische president zou voor de charmes van Alina Kabajewa (24) zijn gevallen. Het stel stapt volgens de berichtgeving in juni in het huwelijksbootje... Het Kremlin behoudt zich van elk commentaar, meldt Bild.
Poetin scheidde in februari van zijn vrouw Ljudmila. Ze hebben twee volwassen dochters.
In 2004 verscheen de beste Cube-game allertijden: Tales of Symphonia.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Fuck Ninja Gaiden: http://www.gfdata.de/archiv04-2008-gamefront/3718.html
Afro Samurai all the way
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Meer details please!!!
Welke console Gijs?
Gamefront staat het trouwens niet toe om screens te linkenquote:Erste Bilder zu Afro Samurai
16.04.08 - Bandai Namco veröffentlicht erste Bilder zum Actionspiel Afro Samurai (PS3, Xbox 360). Release: TBA (Japan)
CLICK PICTURE (Afro Samurai)
Ziet er lachen uit!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Fuck Ninja Gaiden: http://www.gfdata.de/archiv04-2008-gamefront/3718.html
Afro Samurai all the way
Komt flashgame-achtig over maar ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 16 april 2008 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afro Samurai all the way
Eerst Wii Fit volgende weekquote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef kepler het volgende:
lange versie GTAIV-reclame:
http://www.xbox.com/NR/rd(...)/vidgta4tvcmukhi.asx
Nog maar een paar nachtjes slapen
Nee man, volgend jaar marathon New Yorkquote:
dealquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man, volgend jaar marathon New York
Gijs ben echt bijna al mijn games kwijt,... heb het toch gedaan,.... heb Uncharted gekocht voor de PS3. Mijn eerste PS3 game,..................... je had gelijk,... zoals gewoonlijk. Kippenvel,..... echt een kippenvelmoment gehad toen ik de onderzeeer in ging,...... die zonsondergang daar,.... die sfeer,.... die setting,..... het verhaal,... en de NEDERLANDSE track die echt uuuuber goed isquote:Op woensdag 16 april 2008 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, zag ik nu dat je Uncharted aan het spelen was?!?![]()
Was de eerste site ik vanochtend checktequote:Op donderdag 17 april 2008 07:24 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag wa?
http://www.rockstargames.com/socialclub/
Blij dat je zo geniet Gijs! En je hebt nog niks gezien. Je zit nu nog in het voorstukje. Straks ga je naar één locatie waar je de rest van het spel blijft. Binnen die locatie zijn er wel verschillende plekken die je bezoekt hoor. Wel mooi is de samenhang tussen die plekken!quote:Op donderdag 17 april 2008 06:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ben echt bijna al mijn games kwijt,... heb het toch gedaan,.... heb Uncharted gekocht voor de PS3. Mijn eerste PS3 game,..................... je had gelijk,... zoals gewoonlijk. Kippenvel,..... echt een kippenvelmoment gehad toen ik de onderzeeer in ging,...... die zonsondergang daar,.... die sfeer,.... die setting,..... het verhaal,... en de NEDERLANDSE track die echt uuuuber goed isGame gewoon met Ned. tekst en beeld en audio,..... zooo cool
Druk op werk maar zo wat meer indrukken. Thanks Gijs,....
Ik interesseer me erg voor de Kruistochten. Dus ik vind het een geweldige harde plasser opwekkende setting. Maar er had veel meer in gezeten. Dat gevoel wat de moeilijkheidsgraad betreft had ik ook. Ik mis spanning in het spel. Iets wat een spel als Hitman bijvoorbeeld wel heeft. Ik doe nu één kill, en dan zet ik het spel weer uit. En ik doe lang niet alle (tussen)missies. Alleen het minimum om een kill te kunnen uitvoeren. Zonde, zonde, zonde. Echt een gemiste kans.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ja dat zei ik toch.. het had heel wat kunnen worden maar het is nu niet meer dan een tech-demo... een beetje 'what if'' spel.. wat als er wel leuke missies waren geweest ipv beklim 80x de hoogste toren, plant 45 vlaggen en red 33 mensen per stad.
Psychics zijn geweldig, dat paard rijden ook, net echt, belichting is schitterend, je kan makkelijk springen over de daken hoewel ik persoonlijk een iets hogere moeilijkheidsgraad leuker had gevonden zodat je bijvoorbeeld ook mis kon springen. Maar na 1 stad gespeeld te hebben heb je ze allemaal wel gezien.
Ja daaaagquote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Europa...als het niet zo duur was, zou het nog best grappig zijn.
Verscherping van wapenwet omvat ook aardappelschilmes
Laat ze mijn huis maar niet ingaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Europa...als het niet zo duur was, zou het nog best grappig zijn.
Verscherping van wapenwet omvat ook aardappelschilmes
Al mn vlindermessen (2) met de vorige verhuizing weggetieft.. heb alleen nog een souvenier mes uit Frankrijk in mn la liggen, handig voor verpakkingen en shitquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laat ze mijn huis maar niet ingaan.
Op iedere kamer liggen wel messen of zwaarden.
8 zwaarden, vlindermes, dolk en wat zakmessen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al mn vlindermessen (2) met de vorige verhuizing weggetieft.. heb alleen nog een souvenier mes uit Frankrijk in mn la liggen, handig voor verpakkingen en shit
Ik weet het, heb je een keer het plastic van een nieuw spel zien afhalenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
8 zwaarden, vlindermes, dolk en wat zakmessen.
Gebruik die messen wel vaak net zoals je al zei om dingen te openen.
*kloenk*quote:Op donderdag 17 april 2008 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Castreren met twee bakstenen was een meer gepaste straf geweest.
Jezuss... wie heeft zij gepijpt voor dr functie.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...en dat is een minister.
http://www.geenstijl.tv/2(...)diastilte_van_e.html
Ga je nu je weer kunt meepraten ook weer wat vaker posten?quote:
als ik tijd heb. Heb het echt teringdruk gehad de laatste 2 maanden. Vanaf maandag weer beschikbaar dus dan zie ik wel weerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je nu je weer kunt meepraten ook weer wat vaker posten?
Ja de hele dag al.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Het is toch 17-4?
http://www.rockstargames.com/socialclub/
Het PS3 topic is iets beter,..... daar ben ik ook meer te vinden. Mijn 360 is niet eens meer aangesloten. Heb bijna geen ene game meer voor dat dingquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben klaar met het 360-topic.
Geen redden meer aan, steeds dezelfde irritante kleine kinderen. Nu vragen ze zelf om screenshots weg te halen omdat dat maar afleid van het SC.
Nog steeds zo erg?quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben klaar met het 360-topic.
Geen redden meer aan, steeds dezelfde irritante kleine kinderen. Nu vragen ze zelf om screenshots weg te halen omdat dat maar afleid van het SC.
Nee,.... ik bewaar hem voor NG2, GoW2 en Banjo Kazooie,..... maar voor de rest ga ik vanaf nu mijn PS3 gebruiken. Eindelijk komen de games waar ik op gewacht hebquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Bijna weekend.
Check het 360 topic wel es, maar tis geen kloot meer aan.
Cho doe je je 360 weg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |