Vragen we ons al 7 jaar af ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:20 schreef LasTeR het volgende:
Dat zijn er best wat. Wat wil je bereiken met dit topic?
Poep ik opquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Geweldige PS3 themes,.....
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=206386
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
__O__quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
,........................ Podver mensen,........... wat is dit spel groot!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat park,... dat centrum,.... godver Gijs HOE groot is dit wel,..... volgens mij beseffen we echt niet waar we induikenquote:
Ik las vluchtig iets over minigames zoals dartenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat park,... dat centrum,.... godver Gijs HOE groot is dit wel,..... volgens mij beseffen we echt niet waar we induiken
Ik wil dat spelquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
,........................ Podver mensen,........... wat is dit spel groot!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PROESTquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n kutnewbie aantrek topic was het toch niet?
Heb hem gisteren bij de lokale game-boer alvastr gereserveerdquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb hem gisteren bij de lokale game-boer alvastr gereserveerd
Ik speel er ook alleen nog maar puzzelgames meequote:
Ik ga ook weer een hoop verkopen,....quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel er ook alleen nog maar puzzelgames mee![]()
Ik ga FF Tactics voor de PSP trouwens verkopen, vind het niet leukIemand hier kopen? 20 euro...
En dan met droge ogen dit zeggen.quote:
Dat is hetzelfde als wanneer Cho zou zeggen dat hij moe wordt van al het hypen in dit topic.quote:Balkenende stoort zich aan 'hyperig klimaat'
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende stoort zich aan het "soms hyperige klimaat" in de Nederlandse politiek. De neiging bestaat om "de zaken geweldig op te blazen". Balkenende zei dat vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie.
Zonde Gijs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga FF Tactics voor de PSP trouwens verkopen, vind het niet leukIemand hier kopen? 20 euro...
Ja, ik snap het niet. GBA versie kwam tot 100 uur ofzo, maar hier niet eens zin om één battle te spelen. Gaat me allemaal te traag, speelveld is onduidelijk en ik heb geen feeling met de personages.quote:
Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond de GBA versie juist erg "kiddie". Dit is echt een volwassen epos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik snap het niet. GBA versie kwam tot 100 uur ofzo, maar hier niet eens zin om één battle te spelen. Gaat me allemaal te traag, speelveld is onduidelijk en ik heb geen feeling met de personages.
Voorjaarsopruiming.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal V&A topics openen ook he! Stelletje schapen!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal V&A topics openen ook he! Stelletje schapen!
Ligt eraan welke, misschien wel gewoon bij mijquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog veel Gamecube games,..... jullie een idee waar ik die kwijt zou kunnen?
Het is binnenkort Koninginnedag. Zet Daan in!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog veel Gamecube games,..... jullie een idee waar ik die kwijt zou kunnen?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef Chocobo het volgende:
Als ik genoeg verkoop haal ik Uncharted,...... ik vertrouw je Strol
Ik wil eigenlijk af van die films die ik in een impuls heb gekocht omdat ik te lui was om naar de videotheek te gaan, een keer heb gekeken en nu waarschijnlijk nooit meer in de DVD zal stoppen. Zijn er toch een paar dozijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:51 schreef Bastard het volgende:
Zat laatst ook te denken om dvd's te verkopen, maar leveren 2ehands niks op eigenlijk, dan hou ik ze liever .. zit toch een klein fortuin in onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |