Gereformeerd jeugdsentimentquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:06 schreef Hi_flyer het volgende:
Is iemand bekend met het werk van Jan Zwart? Een van de invloedrijkste organisten van Nederland na Sweelinck.
Nah, zo'n fan ben ik nietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Schattige registrantes
En ik vind het geweldige muziek. Per dag luister ik al gauw 1 a 2 uur orgel. Zo enorm veelzijdig!![]()
Paratrooper?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Benadering van muzikale perfectie
Ik vind het eerste rustige, traditionele stuk mooi, maar dan wanneer het wat sneller gaat wordt het een stuk minder (lees kattegejank)quote:
Interessante stuk, maar zo... hoofs. Doet denken aan extreem strakke broeken en strikte etiquette.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:38 schreef beeer het volgende:
Guillaume de Machaut - Chanson Balladée:
Tsja.. Oude muziek is gewoon erg mooiquote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef kwakveense het volgende:
vind t zo jammer dat er bijna alleen oude muziek voorbij komt hier...hier dan maar iets toepasselijks
Ok ok. speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:57 schreef kwakveense het volgende:
en dat filmpje is gewoon erg grappig
ik vind oude muziek ook mooi hoor. maar ik vind modern klassiek vaak mooier....doe mij maar een sibelius tweede symfonie, of een stukje britten
Andrew Lloyd Webber!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:29 schreef Scaurus het volgende:
Even wat roomse koorknaapjes-muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |