abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58022204
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:04 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58022229
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
Niet meer actief op Fok!
pi_58022559
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)
pi_58022676
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)

Hihi, jij zou hier iedere dag een 'recensie' moeten schrijven, over eten dat jij niet lekker vindt. Liefst 's morgens vroeg: dan zijn we allemaal de hele dag misselijk; krijgen geen hap meer door de keel en gaan eindelijk allemaal slank de zomer in en kan DIT topic opgeheven worden
pi_58023177
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
... ik ben er niet misselijk van, maar vind het een geniale beschrijving
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58023346

krijg meteen geen hap meer door mn keel nu

net terug van 't hardlopen, Evy 2 les 6 gedaan ging lekker, de zon scheen, dus ik ben blij!

Zo lekker even douchen en de kipjes in de oven doen! op naar de 70kg
Ja doei.
pi_58024671
Vanavond soepje gehad met afbakbroodjes, morgen maar weer normaal koken
Druk hier aldoor. Niet heel erg vervelend hoor, maar ik kom niet echt aan internetten toe
pi_58024833
verveling she is alive

Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:
pi_58024851
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
pi_58025214
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
Wie? xD nu wil ik het eigenlijk weten ook waar je het over hebt ...

En mn eten weer op. Was zoals mijn moeder zei, een beetje mislukt, maar nog wel te eten. Iets met kabeljauw, cherrytomaatjes, een kop boullion (niet opgedronken) en een snee geroosterd brood. Niet denderend. Wel lekker toetje: bolletje roomijs, schep aarbeienyoghurt en mandarijnpartjes uit blik .
pi_58025366
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58025638
Ik heb net weer 5k gerend, dus de enkel is weer helemaal goed. Gelukkig maar, zou het echt jammer vinden, een blessure....Eerst maar eens in bad en dan bedenken wat ik ga eten....
pi_58025649
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Hmm klinkt lekker!

Bij mij is het new york pizza geworden vandaag
pi_58028683
Zo, ik ben weer aan het nakijken. Ik Moet En Zal vanavond alles afkrijgen heb het al veel te lang voor me uitgeschoven en heb een hele drukke week.
Maar.. over twee weken heb ik lekker twee weken meivakantie .

Nu lekker een smoothie gemaakt van ananas, karnemelk en geraspte kokos .

Ohja, en deze week wordt een uitdaging, want we zijn nu alweer door ons boodschappengeld heen, en ik heb werkelijk geen idee hoe dat komt, maar dat heb ik wel vaker (ik ben niet zo'n genie als het op weinig geld uitgeven aan lekkere dingen aankomt ), dus deze week gaan we leven uit de voorraadkast en vriezer.

Ik voorspel: Chili Con Carne, Kabeljauw met worteltjes, zelfgemaakte pizza, omelet met groentesoep, pannekoeken. Zie: ik kan best budgetteren.
pi_58036336
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
pi_58036549
quote:
Op maandag 14 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
Nee, budgetteren gaan we volgende maand weer eens goed mee beginnen. Als er geen geld is kan je namelijk moeilijk budgetteren .

En op zich hebben mijn voorraadkast en vriezer niets te klagen qua inhoud, dus deze week komt helemaal goed.
pi_58036602
Goeiemorgen
  maandag 14 april 2008 @ 08:17:48 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036705
Morgen .
Ik ben boos op mezelf, want mijn gewicht is niet wat ik wil dat het is . Dus ik ga deze week heel streng zijn voor mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_58036894
Goedemorgen!

Zo, vandaag m'n eerste echte ik-let-op-wat-ik-eetdagje. In het weekend lukte t uiteraard weer echt niet Vriendlief heeft nu toegezegd me een beetje te helpen door minder vaak al die slechte tussendoortjes in huis te halen, dat zal vast al wel schelen Doel voor volgende week is 1kg minder, hopelijk lukt dat!

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Succes allemaal!
  maandag 14 april 2008 @ 08:45:43 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036929
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:41 schreef SterreMarit het volgende:

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Nou, het etentje van vrijdag zal er wel mee te maken hebben, evenals het feit dat ik al 2 weken niet meer hardgelopen heb. Het lúkt gewoon niet momenteel om er 's avonds nog op uit te gaan. Dus we (loopmaatje en ik) hebben afgesproken dat we aan het eind van de middag gaan en dan maar wat later eten.
Maar dan voelen we ons iig niet kut, omdat we weer niet gelopen hebben .

En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .

En jij ook veel succes deze week .
Niet meer actief op Fok!
pi_58037548
Goedemorgen!

* veiligheidsspeldje heeft besloten nu ècht te stoppen met het gevreet, want het wordt weer te erg.
Word weer boller ook geloof ik qua buik. Weet heel goed hoe het komt, maar dat moet dus ophouden!
*nu weer stage.
pi_58038067
ik ben steeds zwaarder aan het worden maar ik geef m'n spieren de schuld

ik woog 61zoveel 2 maanden geleden en vanochtend 65.5
Nu ga ik voor straf die hard Sonja bakkeren totdat ik 59.0 weeg
pi_58038174
Sonja..
Ja doei.
pi_58038211
goedemorgen

Hier nog geen idee wat ik weeg, straks maar eens even op de witte schijf klimmen, wil het éigenlijk niet weten

Vandaag ga ik voor het eerst squashen en donderdag ga ik beginnen bij een hardloopklasje dus ik denk dat 't wel allemaal goed gaat komen, als de weegschaal niet zo genadig is

Vandaag viel college uit, het eerste, dus hoef pas om half 2 aan te treden... lang leve het studentenleven
Ja doei.
pi_58038315
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.

Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.

Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
pi_58038350
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor ).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen? .
Het is altijd een beetje uitproberen. Ik doe altijd 1 kopje havermout, 2 kopjes water, dan aan de kook brengen, doorkoken hoeft niet. Dan wordt het vanzelf dikker als je het even laat staan. Kan ook prima in de magnetron, dat deed ik vroeger wel eens.

Ik zal ook maar eens havermout maken, ben wel erg laat op vandaag. En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58038891
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan
Ja doei.
pi_58039007
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .
Dat had ik gisteren ook, wel 3 x gewogen en iedere keer zwaarder
Daarom weeg ik nu nog maar 1 x

ik verveel me stierlijk op school nu...en ja dan krijg ik altijd trek. Gelukkig is eten halen een heel ingewikkeld systeem met pasjes opladen wat mij steeds niet lukt, dus ik hou het maar op water

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 14-04-2008 14:25:12 ]
pi_58039114
weegschalen zijn duivels.. ze bestaan om je chagerijnig te maken. en Zelfs die éne keer dat je echt flink wat kwijt bent, straffen ze af de volgende keer

nu lekker 3 volkoren knäckebrödjes met slankie smeerkaas en een beker melk
Ja doei.
pi_58039737
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan

Ooh! Jij presteert het om 2 van de foutste uitdrukkingen in 1 zin te zetten!
pi_58039813
goed hè?
Ja doei.
pi_58039820
overigens wel zonder bananen, want wil wel graag poepen
Ja doei.
pi_58039916
Jij bent echt erg........
pi_58040214
appeltje?
Ja doei.
pi_58040263
van appels krijg je honger
pi_58040329
maar wel minder dorst, schijnt
Ja doei.
  maandag 14 april 2008 @ 12:10:07 #187
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58040466
Zo! Na 4 topics ofzo weer eens een post van mij hihi
Afgelopen tijd gewoon gewerkt en geen gekke dingen gedaan, zit nu telkens tussen de 72.5 en 73 dus in ieder geval wel iets naar beneden gegaan

Zo weer werken, daar heb ik weer fantastisch veel zin in. Nou ja, nog 5 weken maximaal, dan 2 weekjes op de pasar malam staan en volgend jaar weer studeren! Ik weet nog niet wat maar het is sowieso fantastisch
Ik ben weer helemaal gemotiveerd om te gaan studeren ik weet alleen nog niet wat

Edit: Ik sport doordeweeks trouwens helemaal niet.... ik heb helemaal geen zin meer om te gaan hardlopen ofzo want na dat werk heb ik al de hele tijd gestaan Afgelopen weekend de 2e keer dat ik geen werk had in het weekend... eigenlijk altijd gewerkt in weekenden dus nu is het andersom wel lekker zondag m'n fiets dus even onder het stof vandaan gehaald en wat kilometers gemaakt maar zonder cyclebuddy is het ook maar saai
Bernie en ik zijn tof.
pi_58040472
Goeiemiddag

Ik ben weer in Deventer, van het weekend niet echt heel goed gegeten, 2 keer naar het voetballen geweest en 2 keer een patatje gegeten daar en dan 's avonds ook nog gewoon avondeten. Zometeen brood eten, vanmiddag werken en vanavond zwemmen Is lang geleden dat ik op maandagavond ben geweest.
  maandag 14 april 2008 @ 12:31:15 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58040862
zo ook goedemiddag

hele weekend amper online geweest, maar was wel een eeeeeerrrrrg gezellig weekend
eerst zaterdag dus lekker gevolleybald en gewonnen dus dat was wel een erg fijn en voldaan gevoel.
Daarna direct op kraamvisite en heerlijk genoten van het kleine ventje (L)
daarna met vrienden door naar de stad om lekker te eten (indiaas) en daarna hebben we een lange kroegentocht gedaan... (waren om 5 uur thuis ongeveer). Bij vrienden gelogeerd, dus wel slecht geslapen (luchtbed enzo).
Smiddags lekker op de bank samen met de mannetjes Tele 2 gekeken (euroborg etc) en einde van de middag weer op naar huis
en wat was ik ongelofelijk brak! (nu nog steeds eigenlijk), ben wel heeeeel erg blij dat ik vandaag nog een dagje vrij ben. Heb onwijs goed geslapen afgelopen nacht (11 uur ofzo) en ga vandaag lekker rustig aandoen ...
ga alleen de deur uit voor boodschappen en vanavond lekker volleyballen

resultaat was wel dat ik veeeeeeeel te veel wijntjes heb gehad niet goed voor mijn dieet, maar doe het ook bijna nooit, dus heb er wel van genoten.

ow ja @ Miss S:
ik heb idd kniebeschermers voor volleybal, van Tr2 (trace). ze zijn er ook soortgelijk van McDavid...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58041172
Ik ben er weer
Het was echt heel leuk
Later een groter verslag
pi_58043002
Ben benieuwd Miss S!

Trouwens MoBlo, wil je mijn darmen lenen? Ben vandaag al 3 keer naar de wc geweest
Volgens mij komt het door het roggebrood
  maandag 14 april 2008 @ 15:06:10 #192
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58043692
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]
En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
Altijd nog beter dan; "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes" .

Ik ga vanavond kapucijners met groente en gehaktballetjes maken. En omdat er zo weinig calorieën inzitten ga ik een extra lekker toetje maken om het geheel weer wat op te krikken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58044977
Alle foto's zal ik hiermaar niet neer zetten (die komen op mijn hyves)

Gisteren waren we rond 17.00 op Kasteel Daelenbroeck, daar kregen we als welkom thee met een Limburgse vlaai.
Daarna zijn we naar onze kamer gegaan. Met een woonkamer en badkamer beneden en de slaapkamer boven, veel groter dan verwacht.
Toen zijn we over het landgoed gelopen en overal gekeken, het was mooi zonnig weer dus daar hadden we geluk mee.
Om 19.00 gingen we dus in een erg duur restaurant eten. We kregen een 5 gangen diner (met aubergine soep, dorado en vele dingen die ik vergeten ben ).
Ook een heerlijk nagerecht met kokosijs en Belgische chocolade.
Om 22.00 waren we klaar met eten en toen zijn we naar onze kamer gegaan en hebben we nog even tv gekeken en de koekjes van mij op .
Daarna dit:

+

En toen lekker slapen en in de ochtend was er een erg lekker ontbijtbuffet
Dus een erg leuke en romantische ervaring, zeker iets om vaker te doen (alleen beetje jammer dat het zo duur is)
  maandag 14 april 2008 @ 16:24:15 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58045048
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58045095
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Ja het was redelijk groot dus een soort huisje misschien
En hij heeft zich goed gedragen, hij heeft alles op en vond het meeste ook lekker
Hij vond het alleen iets te dat de ober ook hem wou helpen met zijn jas
pi_58045288
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
pi_58045368
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
Was maar een grapje, hij is altijd wel perfect in alle situaties

En over 2 weken gaan we ook 'echt' op vakantie, 5 daagjes Parijs
Maar dit vond ik toch ook echt wel leuk

Het menu heb ik trouwens gevonden alleen de amuses staan er niet op

Maandmenu

Terrine van geul lam ingelegd met gekonfijte tomaat
en een vinaigrette van gember en tijm

Crème soep van gepofte aubergines gevuld met Griekse feta

Op de huid gebakken Dorade gris met
een oliesaus van gemarineerde zwarte olijven

Beignet van banaan met een mousse van kokos en roomijs
van Belgische chocolade
pi_58045449
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, 2 kleine plakjes ham.
L: een salade van: botersla, uienringen, een kleingesneden serranohamrolletje met roomkaas en een mosterd/basilicum-olijfolie dressing.
T: klein stukje gerookte kip
T: Vezelrijk knackebrod met filet americain.

Ik ga deze week m'n koolhydraten wat beperken, zodat het lichaam weer eens schrikt, kijken of het werkt.....
pi_58045481
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Ik kan ook echt genieten van die luxe en het was heerlijk
Maar inderdaad gezellig picknicken is ook erg leuk
pi_58045508
Mooi dat jullie het zo leuk gehad hebben Saskia

Ik ben weer thuis, heb amper de tijd om te eten voor ik ga zwemmen, dus het wordt een magnetronmaaltijd kip madras. Dat is toch ff wat sneller klaar dan wanneer je het zelf klaarmaakt en eerst nog boodschappen moet doen, want daar heb ik gewoon echt geen tijd voor als ik op maandag in Twello moet werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')