quote:Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden
 : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben
 : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben  

quote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo, das knap: jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
 .
. ) .
 ) .

quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)

quote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!
( nu ben ik ook misselijk) .
 ... ik ben er niet misselijk van, maar vind het een geniale beschrijving
 ... ik ben er niet misselijk van, maar vind het een geniale beschrijving   

ging lekker, de zon scheen, dus ik ben blij!
 ging lekker, de zon scheen, dus ik ben blij! op naar de 70kg
 op naar de 70kg  

Wie? xD nu wil ik het eigenlijk weten ook waar je het over hebt ...quote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
 .
.

Hmm klinkt lekker!quote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...

heb het al veel te lang voor me uitgeschoven en heb een hele drukke week.
 heb het al veel te lang voor me uitgeschoven en heb een hele drukke week.  .
.  .
.  ), dus deze week gaan we leven uit de voorraadkast en vriezer.
 ), dus deze week gaan we leven uit de voorraadkast en vriezer. 

Nee, budgetteren gaan we volgende maand weer eens goed mee beginnen. Als er geen geld is kan je namelijk moeilijk budgetterenquote:Op maandag 14 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?
Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
 .
.  

.
. . Dus ik ga deze week heel streng zijn voor mezelf
. Dus ik ga deze week heel streng zijn voor mezelf  .
.

Vriendlief heeft nu toegezegd me een beetje te helpen door minder vaak al die slechte tussendoortjes in huis te halen, dat zal vast al wel schelen
 Vriendlief heeft nu toegezegd me een beetje te helpen door minder vaak al die slechte tussendoortjes in huis te halen, dat zal vast al wel schelen   Doel voor volgende week is 1kg minder, hopelijk lukt dat!
 Doel voor volgende week is 1kg minder, hopelijk lukt dat! 

Nou, het etentje van vrijdag zal er wel mee te maken hebben, evenals het feit dat ik al 2 weken niet meer hardgelopen heb. Het lúkt gewoon niet momenteel om er 's avonds nog op uit te gaan. Dus we (loopmaatje en ik) hebben afgesproken dat we aan het eind van de middag gaan en dan maar wat later eten.quote:Op maandag 14 april 2008 08:41 schreef SterreMarit het volgende:
Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?
 .
. . Meerdere keren wegen...
. Meerdere keren wegen...   .
 . .
.

en donderdag ga ik beginnen bij een hardloopklasje
 en donderdag ga ik beginnen bij een hardloopklasje  
  dus ik denk dat 't wel allemaal goed gaat komen, als de weegschaal niet zo genadig is
  dus ik denk dat 't wel allemaal goed gaat komen, als de weegschaal niet zo genadig is 
 lang leve het studentenleven
 lang leve het studentenleven  

Het is altijd een beetje uitproberen. Ik doe altijd 1 kopje havermout, 2 kopjes water, dan aan de kook brengen, doorkoken hoeft niet. Dan wordt het vanzelf dikker als je het even laat staan. Kan ook prima in de magnetron, dat deed ik vroeger wel eens.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen?.

valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer
 valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer  dus tsjakka, gaan met die banaan
 dus tsjakka, gaan met die banaan  

Dat had ik gisteren ook, wel 3 x gewogen en iedere keer zwaarderquote:Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan. Meerdere keren wegen...
.

quote:Op maandag 14 april 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kgvalt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer
dus tsjakka, gaan met die banaan

en volgend jaar weer studeren! Ik weet nog niet wat maar het is sowieso fantastisch
 en volgend jaar weer studeren! Ik weet nog niet wat maar het is sowieso fantastisch  
  ik weet alleen nog niet wat
 ik weet alleen nog niet wat 
 Afgelopen weekend de 2e keer dat ik geen werk had in het weekend... eigenlijk altijd gewerkt in weekenden dus nu is het andersom wel lekker
 Afgelopen weekend de 2e keer dat ik geen werk had in het weekend... eigenlijk altijd gewerkt in weekenden dus nu is het andersom wel lekker  zondag m'n fiets dus even onder het stof vandaan gehaald en wat kilometers gemaakt maar zonder cyclebuddy is het ook maar saai
 zondag m'n fiets dus even onder het stof vandaan gehaald en wat kilometers gemaakt maar zonder cyclebuddy is het ook maar saai  

Is lang geleden dat ik op maandagavond ben geweest.
 Is lang geleden dat ik op maandagavond ben geweest.

dus dat was wel een erg fijn en voldaan gevoel.
 dus dat was wel een erg fijn en voldaan gevoel.
 niet goed voor mijn dieet, maar doe het ook bijna nooit, dus heb er wel van genoten.
 niet goed voor mijn dieet, maar doe het ook bijna nooit, dus heb er wel van genoten. 

Altijd nog beter dan; "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes"quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
 .
. .
.

).
 ). .
 .

.
. .
. .
.

Ja het was redelijk groot dus een soort huisje misschienquote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk.
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis.
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten?.

Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?
 Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?   

Was maar een grapje, hij is altijd wel perfect in alle situatiesquote:Op maandag 14 april 2008 16:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe!Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken

Ik kan ook echt genieten van die luxequote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)
 en het was heerlijk
 en het was heerlijk 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |