quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:Razzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hoe laat was je sollicitatie, moet ik nog duimen en hoe ging het?

!

!
Nou, het was net, en het was een bliksemgesprek

ik werd echt onderworpen aan een vragenvuur (wat doe je met een lastige HAVO-4 klas, wat vind je van het mentoraat, vind je 20 lesuren niet heel veel als beginner, ben je wel goed voorbereid, waarom kies je onze school, etc.) maar het was wel een goed en leuk gesprek en ik wist ook overal wel antwoord op te geven. Vooral op de vraag waarom ze mij zouden aannemen en niet iemand die al vijftien jaar ervaring heeft (ik ben jong, gemotiveerd, heb kennis van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van taalverwerving, en zit nog niet zoals 85% van alle docenten tegen een burn-out aan

).
Verder hebben ze me geen koffie aangeboden (ze vroegen of ik nog vragen of opmerkingen had, en ik zei dat ik een kopje koffie best lekker had gevonden

) maar de volgende kandidaat stond alweer te popelen dus heeft meneer de rector me vriendelijk begeleid naar de kantine. Hij kon er om lachen gelukkig, ik flapte het er zomaar uit

.
Deze week hoor ik of ik door mag naar de tweede ronde. Blijkbaar heeft half Nederland gereageerd, of ze zijn erg streng, maar komt dus een tweede ronde

brrr. Maar goed, geen stress meer, ik kan weer lekker in m'n oude joggingbroek m'n lessen van morgen gaan voorbereiden. En aardbeien eten

.