Ik zit zelf bij inholland rotterdam, dat is een dramaquote:Op zondag 13 april 2008 19:04 schreef JaapLiekefan het volgende:
rotterdam, amsterdam en haarlem is de keuze geloof ik... wat adviseer je me?
quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef JaapLiekefan het volgende:
weet jij toevallig of het ook in andere steden zit? enne, ben je veel tijd kwijt aan je studie MEM?
In breda bij de nhtv, dat is geen inholland dus al een enorm pluspunt. Voor de rest zit er volgens mij 1 in leeuwarden ofzo.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef JaapLiekefan het volgende:
weet jij toevallig of het ook in andere steden zit? enne, ben je veel tijd kwijt aan je studie MEM?
Het is bij inholland gewoon zo dat je van alles een heel klein beetje krijgt, en dan ook nog op de inholland manier. Het enige wat tot nu toe echt nuttig was bij mij was het leerwerkbedrijf waar je in het 2de jaar 5 maanden doorbrengt. Ook is 1 van de minors die ik heb gevolgd me zeer goed bevallen maar dat had niks met tv te maken (brandmanagement)quote:Op zondag 13 april 2008 21:21 schreef JaapLiekefan het volgende:
is het echt zo`n waardeloze studie waar je niks aan hebt? daar was ik al bang voor. wat raad je me dan wel aan? want al die onderdelen van MEM spreken me echt ontzettend aan.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef lienelien het volgende:
Ik doe nu een minor die gericht is op het produceren en filmen ed van een studioprogramma met iedere keer 3 'echte' gasten zeg maar. Dus BN'ers, of mensen met bepaalde zeggenschap/autoriteit ergens over. We hebben een redactieteam van 9 mensen, waarvan er iemand de presentator is, iemand regisseur, eindredacteur, camera, geluid, opnameleider, enz enz. Echt heel leuk en professioneel! Wordt opgenomen in de Desmet studio's.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
In breda bij de nhtv, dat is geen inholland dus al een enorm pluspunt. Voor de rest zit er volgens mij 1 in leeuwarden ofzo.
Voor de rest klopt het verhaal van Linlin85 helemaal, weet niet of Linlin85 in haarlem of rotterdam zit?
Rotterdamquote:Op maandag 14 april 2008 01:53 schreef Linlin85 het volgende:
Ik zit zelf in Haarlem. Waar zit jij?
[..]
quote:Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
3de, ben nu stage aan het lopen![]()
Jij bent bezig met je afstudeeropdracht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |