Subteam Groningen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:53 schreef phluphy het volgende:
Ik wil ook in een subteam, maar welk?
Ik woon in Duitsland dus kan een subteam Internationale FOK!kers starten.
Maar ik kan me ook bij Gelderland aansluiten want daar woon ik maar 3 km vandaan.
Ik kan niet kiezen.
Ik zit met het zelfde, nouja willen is weer een groot woord.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:53 schreef phluphy het volgende:
Maar ik kan me ook bij Gelderland aansluiten want daar woon ik maar 3 km vandaan.
Ik kan niet kiezen.
juist.. nu pakken we diequote:Op dinsdag 15 april 2008 07:18 schreef Jovatov het volgende:
Ben ik weer
Zuid-Holland gaat goed! Op naar het studententeam!
gelukkig maar!quote:
Doe dan Gelderland maar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:53 schreef phluphy het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Jap, een hier aanwezig. Maar ik zit al int studententeam & daar blijf ik ^^.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:45 schreef Devious69 het volgende:
Hoe kan dat!
er moeten echt wel meer mensen in de provincie utrecht wonen!
Ik heb LL net gepm'ed, met de mededeling dat ik dat subteam wil joinenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Subteam Groningen.Groningen ligt ook tegen Duitsland aan.
Sure.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef Hi_flyer het volgende:
Je kan toch zeker wel switchen als je verhuist of student-af bent he? Beide zijn namelijk binnenkort het geval.
Gelderburgquote:
nee groningen. Heb niets met brabant.quote:
Ook niet.quote:
Maar dan staat brabant weer 2equote:Op dinsdag 15 april 2008 14:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
nee groningen. Heb niets met brabant.
[..]
Ook niet..
Groningen, en anders maar geen subteam. (snap sowieso de hele bedoeling van die subteams niet zo, maar goed...)
Completely wrecks the fun, don't it.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Maar dan staat brabant weer 2e, en inhalen gaat moeilijk lukken
We staan een 2 miljoen voor nu, dan moeten we nog een 75 miljoen ofzo
Hehe, gewoon bij gaan als u wilt joh!quote:
Je doelt op het nutteloos gebruiken van 20+ smileys?quote:
Wat weet FOK! daar nou van.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit met het zelfde, nouja willen is weer een groot woord.
Limburg is er ook niet, maar goed, volgens fok! behoort Limburg eigenlijk niet bij Nederland.
ik had het over reclame makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je doelt op het nutteloos gebruiken van 20+ smileys?
Ja het mag wel, maar is niet wenselijk, lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |