Ahhh... ze kan geen duidelijk onderscheid maken tussen sfeer en bagger...quote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
of een koter die ONZ verbagged
Er zijn 3 mods te vervangen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
LudoSanders for mod......................punt
Ik heb het iets anders voor ogenquote:Op zondag 13 april 2008 23:13 schreef beverton het volgende:
[..]
LudoSanders = 1, MASD = 2 en beverton = 3 ?????
ff typo verbeterdquote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef beverton het volgende:
[..]
maar ik ben geen goede mod.. kijk maar naar de polls
Wat heb ik voor ogen? Iig niets in mijn ogen.quote:
heb je ook nog iets nuttigs te melden?quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Wel op tijd sturen dan !! Remlof heeft veel dorst..![]()
oepsquote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Suga_Mama het volgende:
FOK!Kers, hierbij wil ik u een nieuwe partij laten zien. TrotsOpFok! Waar we het zelf kunnen, en we als aanvoerster Mister Anoniem hebben (Vacature: Mister Anoniem, graag PM!)
Vindt u dat onze kopie beter is, en dat we het zelf kunnen. Klik.
BIER! Na deze toespraak
Je begint het te begrijpen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu dat kan een vrouw toch niet, weet je toch ?
misschien hier:quote:Op maandag 14 april 2008 23:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag neem ik aan dus.
quote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef beverton het volgende:
[..]
het is zo stil op fok ik verveel mij :;( betaal ik hier verdomme dan abbonamentskosten voor ?
dit forum past goed bij mij, soms zijn de mensen hier echt crappy dan denk ik van: zoeau jongenssss doe normaal hey! en dan reageren hun heel positief met: ik hoof dat jij dood gaat, en sterf en zulke reacties::Y fok is mijn levuhhquote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef murp het volgende:
[..]
misschien hier:
http://www.crapforum.nl/index.php
echt iets voor jou
heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef beverton het volgende:
[..]
dit forum past goed bij mij, soms zijn de mensen hier echt crappy dan denk ik van: zoeau jongenssss doe normaal hey! en dan reageren hun heel positief met: ik hoof dat jij dood gaat, en sterf en zulke reacties::Y fok is mijn levuhh
ik dank u, morgen kom ik nieuwe kachels kopen voor in de zomer, okey?quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Mijn stem kan je krijgen![]()
uiteraard niet gratis.
Beverton is ff Beverban als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef Quir het volgende:
30 Seconds to Mars:r:r:r
AC/DC
Disturbed
Guns 'n Roses
Iron Maiden![]()
Beverton it is.
ja, en als ie doorgaat users lastig te vallen via pm is ie zo ook nog beverpmbanquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Beverton is ff Beverban als ik het goed heb?
Maar het is opzich best wel een dropje hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, en als ie doorgaat users lastig te vallen via pm is ie zo ook nog beverpmban
Ja als hij de nieuwe topicknop met rust kan laten...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar het is opzich best wel een dropje hoor...
En 4 meter onder de grond in een eikenhouten kist.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja als hij de nieuwe topicknop met rust kan laten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |