wat een kutpartij is dat zegquote:Op zondag 13 april 2008 21:15 schreef beverton het volgende:
[..]
je kan beter de Nationale BeverPartij steunen, wij maken het verschil
Dat jij tussen de otters staat, wanneer wij jouw dorp platbranden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:16 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
wat een kutpartij is dat zeg
en wat doe je trouwens fucking zielig met je bever gedoe
flikker eens op met je zielige gedoe, hoe oud ben je? 9?quote:Op zondag 13 april 2008 21:17 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat jij tussen de otters staat, wanneer wij jouw dorp platbranden.
Ik ben een 17 jarig ex legeraanvoerder. Die nu naar politieke cariere solliciteerd op fok!.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
flikker eens op met je zielige gedoe, hoe oud ben je? 9?
ik begin jou ook al zat te wordenquote:Op zondag 13 april 2008 21:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben een 17 jarig ex legeraanvoerder. Die nu naar politieke cariere solliciteerd op fok!.
koop een scheermes en snij je halsslagader door alsjeblieftquote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
ik begin jou ook al zat te worden
Dat jij dit infantiel vindt, zegt meer over jouw eigen gedachtengang dan over de zijne, lijkt mij zo..quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
flikker eens op met je zielige gedoe, hoe oud ben je? 9?
wat was je rang dan?quote:Op zondag 13 april 2008 21:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben een 17 jarig ex legeraanvoerder. Die nu naar politieke cariere solliciteerd op fok!.
Pak hem, bitch hem.quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
nog zo'n spuit 11quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dat jij dit infantiel vindt, zegt meer over jouw eigen gedachtengang dan over de zijne, lijkt mij zo..
Jij weet lang niet hoe moeilijk het leven van een baggeraar is, ik heb vandaag gelukkig een vrije dag genomen...quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
Ik als undercover Mod, zal zometeen wanneer de klok 00.00 slaat, jouw account naar de bodem van bannland sturen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:25 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
nog zo'n spuit 11
het wordt nu nog zieliger
als je hiet bent om het piemoltje van LS te doen stijgeren, kan je dat beter via de PM of MSN doen, anders geef ik jou ook een ban.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
ja, het is toch niet normaal hoe die koters hier posten
toen werd je wakker met je vinger in je reet, als die klok slaat, hoop ik dat je een scheut pijn in je lichaam voeltquote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik als undercover Mod, zal zometeen wanneer de klok 00.00 slaat, jouw account naar de bodem van bannland sturen.
emo pokke kind.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
toen werd je wakker met je vinger in je reet, als die klok slaat, hoop ik dat je een scheut pijn in je lichaam voelt
uhuhquote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef beverton het volgende:
[..]
als je hiet bent om het piemoltje van LS te doen stijgeren, kan je dat beter via de PM of MSN doen, anders geef ik jou ook een ban.
Weer zo'n afgelebberde boterham die haar frustraties bij fok! wegwerkt....quote:Op zondag 13 april 2008 21:25 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
nog zo'n spuit 11
het wordt nu nog zieliger
of een koter die ONZ verbaggedquote:Op zondag 13 april 2008 21:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Weer zo'n afgelebberde boterham die haar frustraties bij fok! wegwerkt....
Klopt, optreden! Gooi er wat terminale ziektes tegen aan, haal ze door het slijk! Ruïneer die tere kinderzieltjes.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef _Just_Trust_Me_ het volgende:
[..]
ja, het is toch niet normaal hoe die koters hier posten
Niet zo happen, Here freule...quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef registratieformulier het volgende:
[..]
toen werd je wakker met je vinger in je reet, als die klok slaat, hoop ik dat je een scheut pijn in je lichaam voelt
iets wensen en iets op een forum posten zijn 2 hele andere dingenquote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, optreden! Gooi er wat terminale ziektes tegen aan, haal ze door het slijk! Ruïneer die tere kinderzieltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |