jij bent wel een goede mod imhoquote:
Als baggeraar zie ik dit echt niet zittenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:00 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
De aanhang van de Nationale BeverPartij groeit. Als wij eenmaal de gert voorraden hebben overgenomen kunnen we een krat bier voor 1 euro aanbieden. De Nationale BeverPartij heeft het beste met u voor. Ik als mod geeft u, de baggeraar/ de mooiboy/ of gewoon de gelegenheidsfokker mooie kansen. De voorwaarde voor een slotje op een topic worden gewijzigd. Topics krijgen nu wel een kans op slagen.
als je je standpunten nou eens gaat paintenquote:
Ha, dat is wat ik verwacht had van een spion van de oppositie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als baggeraar zie ik dit echt niet zitten![]()
Je mag nog niet eens bier drinken, en tieten heb je nog nooit in je handen gehad
stem op mij, en het kan verholpen worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Is tomaat nog steeds mod? Waarom?
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Is tomaat nog steeds mod? Waarom?
Ik verheug me nu al op de volgende 48 uren waarop jij het knopje nieuw topique niet meer kunt gebruikenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Ha, dat is wat ik verwacht had van een spion van de oppositie.
ja logisch natuurlijk als je moet dienen als LudoSander's neukmaatje. maar dat is geen probleem.
Met mij als mod bepaald de burger of er een slotje op moet komen.
die tijd is verleden tijd. die tijd heb ik achter mij gelaten. ik ben nu verbonden met mods en FA's behalve dat ik 24/7 in de gaten wordt gehouden, help ik ook met interne beslissingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de volgende 48 uren waarop jij het knopje nieuw topique niet meer kunt gebruiken
idd, ik had jou liever als mod gezien, dan die stroopkwastquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.
Omdat ze graag de penis van de admins zuigt blijkbaar... schandalig dat het ooit zover heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.
Ik zuig minder dan jij op dit moment. Klachten ? PM een admin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ze graag de penis van de admins zuigt blijkbaar... schandalig dat het ooit zover heeft kunnen komen.
Wellicht dat een coalitie fok! beter uit de bus zal komen dan met het huidige regime. wellicht? neen ik weet het zekerquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef MASD het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe mod worden?MASD! Voor een hogere standaard en drank. Beverton! Voor 1 euro per krat. MASD én Beverton, samen voor de overwinning De huidige mods, voor een incompetent ONZ.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat denk ik niet, een postverbod staat jou beter.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Wellicht dat een coalitie fok! beter uit de bus zal komen dan met het huidige regime. wellicht? neen ik weet het zeker
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, een postverbod staat jou beter.
Wat is aan mijn post van zojuist niet ontopic? Het is enkel niet het antwoord wat je had willen horen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
[..]
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.
Mijn partij weet wél goede posts van bagger te onderscheiden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
[..]
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.
idd, meer dan Tmaatjequote:
ik zeg niet dat het geen goede post is, ik zeg alleen dat het een loze aanval is jegens mij, als hij zo graag van Tmaatje afwilt lijkt een coalitie mij het beste omdat we dan niet alleen Tmaatje als mod dr afgooien, maar ook omdat we samen meer invloed hebben op stemmingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn partij weet wél goede posts van bagger te onderscheiden.
Stem MASD! Stem partij 49!
Als hij interesse heeft mag hij zich bij mij vormen. Onze ideeën komen overeen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef zarGon het volgende:
Ludo heeft ook wel wat.
PM me jouw partijprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Als hij interesse heeft mag hij zich bij mij vormen. Onze ideeën komen overeen.
beter gezegt, paint je partijprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PM me jouw partijprogramma.
Of plaats hem hier, dat kan ook.
Paint dit programma eens ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, gratis!
En als iemand zich afvraagt waarom... Nou, omdat ik hart heb voor ONZ! De huidige mods zetten alleen maar smileyslotjes en geven geen fuck om dit forum! Hoe kun je nou zeggen dat je een forum runt zonder dat je zelf ook maar enige bijdrage doet!? Als ik aan de macht kom zorg ik er persoonlijk voor dat er mods komen die tenminste moeite doen voor ONZ, en ook reageren! Stem op partij 49 (MASD en cerror red.), stem voor vrijheid! Samen kunnen wij van ONZ een plek maken waar zelf de meest humorloze user (hoi murp) een nuttige bijdrage kan doen!
Doe eens je eigen mening zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Paint dit programma eens ..Voor gratis bier...
Klachten? PM een admin.quote:
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PM me jouw partijprogramma.
Of plaats hem hier, dat kan ook.
Ik moest lachenquote:
wacht, wacht.. als we een coalitie beginnen verzorg ik de illustraties.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)
- Extreme baggeraars worden harder aangepakt.
- Bans zullen ook door mods gezet kunnen worden (Ze hebben iig meer invloed hierop).
- Users die zichzelf bewezen hebben krijgen meer invloed. (ze kunnen slotjes zetten etc.)
- De geheime dienst zal Croupouque ontvoeren en in een donkere kamer met enkel een pc stoppen.
- Mods zullen een voorbeeldfunctie moeten gaan vervullen.
- remlof zal weer mod worden, hij is minder gezellig als FA.
- Er zal geld vrijgemaakt worden voor betere en snellere servers.
Dit is slechts een begin, wij staan open voor aanvullingen.
Breng de eerste maar vast!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Met mij als mod krijg je wekelijks een krat toegestuurd.
Nu je daadwerkelijk mod geworden bent kijk ik eerst even aan welke punten jij weet te realiseren eer ik me bij je aansluit. Ik neem aan dat je dit begrijpt daar vele users nadat ze mod geworden zijn al hun persoonlijkheid en scherpte verliezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)
- Extreme baggeraars worden harder aangepakt.
- Bans zullen ook door mods gezet kunnen worden (Ze hebben iig meer invloed hierop).
- Users die zichzelf bewezen hebben krijgen meer invloed. (ze kunnen slotjes zetten etc.)
- De geheime dienst zal Croupouque ontvoeren en in een donkere kamer met enkel een pc stoppen.
- Mods zullen een voorbeeldfunctie moeten gaan vervullen.
- remlof zal weer mod worden, hij is minder gezellig als FA.
- Er zal geld vrijgemaakt worden voor betere en snellere servers.
Dit is slechts een begin, wij staan open voor aanvullingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |